2008 KPSS/2 BAŞVURULARI HER AYRINTISI - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 KPSS/2 BAŞVURULARI HER AYRINTISI


değerli, sitemizi takip eden arkadaşlar...sizler için kpss/2 hakkında epeyce arama sonucunda en doğru kaynaktan sizler için arşatırmalarım sonucunda 2008 kpss sınavı hakkında net bir veriler olmamasının yanı sıra 2006 kpss sınavı hakkında ösym nin sitesinde yani en yetkili kurum un resmi web sitesinde kpss hakkında bulduğum dökümanların sizler için önemli olan kısmını yayınlıyorum.bu 2006 klavuzudur.2008 klavuzu da farklı olmayacaktır...KPSS 1 hakkında yazılarımız ve kpss 2 hakkında olanlar yakında ayrıntılar ile devam edecektir...
(Resmi görüntüleyebilmek için resme tıklayınız)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

değerli arkadaşlar ben düz lise mezunuyum ama kpss hakkında pek bilgim yok çünkü hep öss için çalıştığımız için pek vakit ayıramıyoruz bide başvurular ne zaman başlayacak beni bilgilendirirsenız sevınırım.......

Adsız dedi ki...

bende lise mezunuyum.2006 da kpss'ye girmiştim 65 puan aldım ama tercih yapmadım. şimdi daha önce kpssye girenler internet üzerinden başvuru yapabilirsiniz diye yazmışsınız ama nasıl yapacaz bunu. lütfen daha anlaşılır birşekilde yazarsanız memnun olurum.ayrıca bir msn adresi vermişiniz "kapesese@hotmail.com" diye ekledim ama hiçbir ulaşımı yok ne yapabilirim.tşk

Adsız dedi ki...

ben devamlı takip ediyorum ve dahaaçıklanmamış başvurular. benim de fazla bilgim yok...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben 2006 ylında kpss sınavına girdim 76 puan aldım ama yerleşemedim şu günlerde 23000 memur alınacak diye bi söylenti var bu alım 2006 sınavına göre mi yapılacak bu konuda bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim

Adsız dedi ki...

önlisanslı olarak gireceğim 2008 kpss sınavında kaç puan almam gerekli tşk

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben ilk kez giricem kpss ye soruları nasıl beni bilgiledirirsniz sevinirim

sevillllllll dedi ki...

kpss önlisans başvuru tarihini yayınlarsanız çok sevinirim .ii çalışmalar şimdiden çok teşekkürler..

turan dedi ki...

arkadaslar ben meslek lisesi mezunuyum ilk defa giricem askerelik sartı aranıyormu bilgilendirirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

değerli, sitemizi takip eden arkadaşlar... yerine sitemizi takip eden değerli akadaşlar olsa keşke :D