2008 KPSS BAŞVURULARI NE ZAMAN - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 KPSS BAŞVURULARI NE ZAMAN

iyi günler arkadaşlar..Hergün sizlerin onca yorumunu değerlendirip ona göre sizlere yol göstermek beni mutlu etmekte...
Şu sıralar en çok sorulan sorular 2008 kpss başvuruları ne zaman olacak ? msn den de herkese tek tek cevaplandırıyorummm.
Şu an için yani 24 şubat itibari ile hiçbir tarih verilmemiştir..zaten kpss ile ilgilenen tek resmi kurum ösym olduğu için başka yerde de aramanıza gerek yok.Ama başvuru tarihleri genelde mart da alınmakta.Sınav tarihini sitemde yayınladım...
Tekrar söylüyorum. 2008 kpss başvuru tarihi hakkında tarih henüz mevcut değildir...
Olunca sitemizde yayınlanacaktır..

benzer yazılar
2008 kpss tarihi
kpss başvuruları hakkında
kpss tarihi

2 yorum:

Adsız dedi ki...

s.a abilerim şimdi hanginiz doğru sölüyonuz biriniz kpss tarihteri açıklanmadı diyonuz biriniz açıklandı diyonuz doğru birşey söleyin kpss başvuruları ne zaman başlıyo lütfen yardımcı olurmusunuz....ve nereye başvurmalıyız randuvu hakkındada bilgi verirseniz sevinirim lütfen ...tşk ederim..

Adsız dedi ki...

selamun aleyküm arkadaslar az önce ösym nin sınav takviminde kpss 2 nin yapılacağı tarihin yanında basvuru tarihlerini de gördüm
basvurular 26.05.2008de baslıyor,27.06.2008 de sona eriyor galiba yanlış bilgi verdiysem şimdiden özür diliyorum ALLAH a emanet olun hepimize ALLAH yardım etsin inş