2008 kpss tarihi - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 kpss tarihi

2008 kpss sınav tarihi belli oldu...
linans düzeyinde olanlar için 28-29 Haziran , ön lisans düzeyinde olanlar içinse 21 eylülde yapılacaktır...
Sitemizde tarihleri yaklaşık olarak yayınladık ve tahmin ettiğimiz zamanda yapılacaktır...
kpss hakkında yorumlarınızı bu başlık altında yazabilirsiniz...başvurular için net bir tarih söylenmedi.
kpss 1 yaz dizisi
kpss 2 başvuruları
YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYINIZ

16 yorum:

Adsız dedi ki...

BEN ORTAOKUL MEZUNUYUM BİZLER NE ZAMAN KPSS GİREBİLECEĞİZ BİZZLEREDE BİR İMKAN SAĞLANSI BİR İLK OKUL MEZUNU MİLLET VEKİLİ OLABİLİYORDA NEDEN ONLAR SINAVA GİREMİYOR

Adsız dedi ki...

biliyormusunuz artık kpss dendiğinde cinnet aşamasına geliyorum Türkiyede birşeyler yapabilmek neden bu kadar zor.bide görev yapan öğretmenlerin neden sinir küpü olduğu sorulur.atama yapana kadar yeteri kadar problem sahibi oluyoruz zaten,göreve başlayıncada(tabi nasip olursa)daha başka saçmalıklar.Allah hepimize yardım etsin bu memlekette iyi insan olmak epey zor

Adsız dedi ki...

üniversite öğrencisiyim.bu yıl kısmet olursa okul bitmeden de olsa kpss ye gireceğim.hadi ben neyse,ön lisans kategorisinde sayıldığım için böyle bir sınavı hazmedebiliyorum.ya 4yıllık okuyup bitirseydim...göreve başlamak için bu saçma sınava tabi tutulmak içler acısı.öğretmen olmak için girdiği sınavlar(öss,vize,final,büt.)yetmezmiş gibi bir de kpss ye mi gircekler.köklü bir değişiklik istiyoruz.bırakın başörtüsünü falan.baş örtmeyle islamın gereği yerine gelmiş sayılmıyor:(

Adsız dedi ki...

basartü de önemli bir gerekcedir
sınavları herkez istedigi icin yapmıyor
adalet icin oldugunu anlıyoruz amaher insanın sabrının sonu oluyor
sonucta hayatta bir sınav
acık insanlar nasıl özgürlerse kapalılarda özgürdür bence kapalılık sorun cıkartmaz kapalı olunca laiklik elden gitmez basartümüze el süremezlet

Adsız dedi ki...

bu işsizliğin sonu nereye gidecek bilmiyorum 2 yıllık mezunum hadi yükselcez diye hala okumaya çalışıyorum,ama kimsenin bizi taktığı yok,takmışlar bir başörtüsü,anlamadığım nokta kapalı arkadaşlarım bu zamana kadar üniversitelere açık giriyorlardı,şimdimi akılları başlarına geldi,ulu önderimiz sırf biz kadınlar rahat ve sosyal olalım diye kıyafet özgürlüğü getirmiş şimdi reddediyorsunuz bu nasıl çelişki..kapalı olmak güzel ama bunu devlet işlerine karıştırmayın yahu,biz böyle gidersek bizi bırakın kpss hiçbirşey kurtaramaz

Adsız dedi ki...

kpss puanının arajpuanıkaç onu ogrenmek ıstıyorum

Adsız dedi ki...

tsk ederim size bize yardımcı oldugunuz içşçn basvuru randevusunu bankalardanmı alcaz ben ilk defa giriyorum inş herkes istediğine sahip olur herkese şimdiden basarılar

Adsız dedi ki...

ben büro yön.ve sekreterlik mezunuyum.kpss hazırlanmak için hangi kaynaktan yararlancam.kpss kitapları var ama hangi bölüm çalışmam lazım.bilen varsa söylesin.başörtüyü bırakın kpss önemli.böyle giderse sonumuz kötü.

Adsız dedi ki...

ilk okul 5ten terkettim 6 yıl çıraklık okudum torna tesviye üzerine ustalık belgem var sınava gire bilirmiyim

Adsız dedi ki...

Bazı insanların haddi aştığını düşünüyorum. Ben inandığım için kapalıyım peki inandığım şekilde okuma özgürlüğüm olamazmı? Hem bu konuda neden bilen bilmeyen herkes yorum yapıyor.

Adsız dedi ki...

Ya bu kadar dar zihniyet olamaz,insanlar burada sınavların zorluğundan bahsederken bazı dar zihniyetli insanlar başörtüsünü tartışıyor.Size sesleniyorum millet kpss yorumları bırakılıyor buraya gocunduğunuz yaralarınız varsa ayrı bir site yaparız ama burada gereksiz konuşmaya gerek yok.

Adsız dedi ki...

her şey bir yana islamiyete sahip çıkın arkadaşlar.....

Adsız dedi ki...

kpss e sınav tarihi belli olmuş ama başvurular ne zman ve nereye yapılcak ösym takviminde böyle bir bilgi yok nasıl ögrenecegz yardımcı olun lütfen:((

Adsız dedi ki...

ya lisans ve ön lisanstan kastınız nedir? ben lise mezunuyum ve kpss sınavına girmek istiyorum bunu açıklarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler iyi günler dilerim

Adsız dedi ki...

ben üniversite mezunuyum.ama halen işsizim.okulu bitirdğimiz yetmiyormuş gibi birde böyle saçma sapan sınavlara giriyoruz.ilkokul mezunu milletvekili oluyor ve binlerce üni mezunu işsiz nereye gidicek bu ülkenin hali bilmiyorum.bırakın başörtüsü davalarınıda bu öğretmenleri nasıl yerleştiririzde onu düşünün.yeter artıkk

Adsız dedi ki...

ark şimdi ben 2007 lise mezunuyum geçen yıl össden 256aldım ama bir yere yerleşemdim çünki hiç çalışmadım buyıl çalıştım inş üni olur hemşir eolmak sitiyorum ama ben olmazsa kpssyede girmek sitiyorum ama ne soruyolar kpssde hiç bilmiyorum ablam lisans mezunu olarak girdi matematik ögret kendsi o atandı şimdi izmirde mat ögret yapıyor ben biyerlere buyıl kapgı atmalıyım yardım edinde çalışıyım en azndan şu kpss de bişeyler yapabiliyımö bne sayısalcıyım sayısalıma güveniyorum ama diyer konuşar nele rbilmiyorum tarih çografya soruyolarsa çalışma gerekicek yardım edersenzi sevinirim şimdiden tşk