2008 KPSS BAŞVURU FORMLARI NASIL BULACAM - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 KPSS BAŞVURU FORMLARI NASIL BULACAM

arkadaşlar sizler için bir nevi araştırma yaparak kpss başvuru formları hakkında da bilgiler topladım.
2006 kpss başvuru zamanı 22 Mayıs-26 Haziran 2006 tarihleri arasında yapılmış. Ve şu şekilde başvuru yapılıyormuş...
2 ytl karşılığında başvuru formu alınıyor,ve 35 ytl bankaya yatırılıyor. Eğer ilk başvurunuzu yapıyorsanız başvuru merkezlerinden randevu alarak başvurunuz yapıyorsunuz.
Eğer daha önce kpss e girdiyseniz internet üzerinden direkt başvurunuz yapabiliyorsunuz....
Sorularınızı konuya yorum yaz diyerek yazabilirsiniz...
Kpss başvuru merkezleri genelde üniversiteler olmakta.Onları da yakında sitemde duyuracağım...

50 yorum:

boran dedi ki...

kpss hakkında her konuda bilgi almak istiyorum cünkü ilk defa gircem saygılarımla

Adsız dedi ki...

ben meslek yuksek okulu mezunuyum daha önce lise mezunu olarak gırmıstım sımdı basvuru için randevu almam gerekirmi yoksa netten basvurabılırmıyım.

Adsız dedi ki...

2 yıllıklar kpssye temmuzda mı eylülde mi giriyor elektrik mezunu bir erkek ne iş yapar kpssyi kazanıp yerleşince

Adsız dedi ki...

lise düzeyinde kapss formunu nereden albilirim

Adsız dedi ki...

ya başvuruyu nerden yapıyoruz yada formları nerden alıyoruz anlamıyorum ki okuldan mı halk eğitim merkezlerinden mi nerden alcaz bilmiyorum ki açıklama yaparsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

ben 2006 kpss sınavına girmiştim şimdi neyapmam gerekiyor ve başvuru tarihleri nezaman

Adsız dedi ki...

sınav baş vurusu tam olarak ne zaman

Adsız dedi ki...

tmm da kardeşim sen yorumlara soru yazın demişssin ama bi tane cevap yok. buda komik yani!

Adsız dedi ki...

kpss e hakkında pek bişey bilmiyorum düz lise mezunları yada beklemeli olan ögrenciler bu sınava girebiliyorlar mı? yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkler

Adsız dedi ki...

ben önlisans ve aynı zamanda lisans mezunuyum sınava önlisans mezunu olarak girebilirmiyim?

Adsız dedi ki...

ben sule.kpss ye ilk ve son defa 2003 de girdim.atamam olmadi.bu arada üniversite mezunuyum.bu yil kpss ye girmek istiyorum.internet üzerinden basvurabiliyormuyum?yurt disinda yasadigim icin randevu ile basvurmam biraz zor olacak benim icin.beni bilgilendirirseniz cok sevinirim.tesekkür ederim.

kalender dedi ki...

merhaba benlise mezunu olarak 2006 da kpss ye başvurdum ancak ailevi nedenlerden dolayı sınava giremedim bu yıl yine başvurmak istiyorum başvuru için randevu almam gerekiyomu yoksa netten başvurabiliyo muyum.bide netten başvuru nasıl yapılıyo yazarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yaaaa
bu site sahibi ösym değil heralde. Bilgiyi okumuş bi teşekkür bile etmemişsiniz. Ne bilsin insanlar öyle olursa nolur böyle olursa nolur onuda bir zahmet siz araştırıverin artık.
Sevgili site yöneticileri
2008 KPSS duyurusu için çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

ben endüstri meslek lisesi dokuma-tekstil bölümü mezunuyum ve daha öncede kpss sınavlarına girmiştim.şimdi nasıl başvuru yapmam gerekiyor...yardımlarınızı bekliyorum

gazikentli27 dedi ki...

ben 1978 doğumluyum 2008 kpss sınavına girecegim ama yaş problemi olurmu 4 yıllık işletme mezunuyum bilgi verirseniz simdiden tesekkürler

Adsız dedi ki...

mrb ben 1978 doğumluyum 4 yıllık işletme mezunuyum 2008 yılı kpss sınavında yaş sınırı var mı bilgi verirseniz simdiden tsk.

su dedi ki...

kpss sınavları tam olarak hangi tarihte

Adsız dedi ki...

kps faln hıkaye torpıl dönüyoo..90 la bı yere yerlesemıorum..ama mıllet 70 le memur olmus.nasıl oluor anlamıorum..lise mezunuuymm..acık ogretım ceko okuyorum.bı yıl kpsye grıcem yınee..baklm ne olucakk..gercektende turkıyede yasamkta okumkta cok zorrr..allh yardmcımız olsunn

Adsız dedi ki...

internetten baş vurmak ıstıyorum ama internetten nereye gırecegımızı bulamıyorum yardımcı olurmusunuz

sezen dedi ki...

ben 2006 sınavına girmiştim şimdi nasıl bi basvuruda bulunacağım cvp yazarsanız sevınırım

Adsız dedi ki...

önlisans okumaktayım bu yıl ilk kez gireceğim başvuru tarihi ve nasıl başvurabileceğim hakkında bilgi istiyorum.

Adsız dedi ki...

slm ben ebelık 3um saglık ıcn 2 yılda bır sınw yapıldıgı ıcın bu sene gırmek ıstıyorum ama lısans olarak mı basvuracagım lıse mezunu olarak mı anlayamadım bı de basvuru tarıhı konusun da bı cvp werırsenız sewınırım tşk ler sımdıden ,:))

Adsız dedi ki...

merhaba bende sınava giricem bu yıl

Adsız dedi ki...

kpss sınavının tarihini biliyorum da bu sınavın formları ne zaman dağıtılacak ben ona taktım kafayı yardımcı olurmusunuz

Adsız dedi ki...

ßende MYO mezunuyum Kpss ilk defa gircem hiç bir bilgim yok desem yeridir MYO mezunları için sınav tarihi 21 Eylül 2008 olarak belirlendi Fakat ßaşvuru Hakkında ßir ßiLqim yok yardımcı Olursan sewinirim SayqıLarımLa !

muhammet dedi ki...

BEN LİSE MEZUNUYUM VE KPSS SINAVINA İLK KEZ BU SENE GİRİCEM.FAKAT KPSS SINAVININ FORMUNU NERDEN ALICAM,NASIL BAŞVURUCAM,MEZUN OLDUĞUM OKULA GELMEMİŞ BAŞKA NERDEN ALABİLİRİM..BİDE LİSE MEZUNU OLDUĞUM İÇİN BENİM SINAVIMIN TARİHİ TAM OLARAK NE ZAMAN? AYRINTILI OLARAK YAZARSANIZ SEVİNİRİM..:( şimdiden teşekkürler..

Adsız dedi ki...

BEN LİSE MEZUNUYUM İLK KEZ KPSS SIONAVINA GİRECEM YANLIZ KIBRISTA YAŞIYORUM BURDA SINAVA GİRME ŞANSIM VAR MI? VE KPSS SINAV SİSTEMİNDE LİSANS VE ÖN LİSANS DİYE SİSTEM VAR GALİBA BUNLAR NEDİR?

Adsız dedi ki...

konuya yorum yaz
kpss'ye yeni gireceğim.Başvuru kitapçığını henüz almadım.Nasıl ve nerden alabilirim.Ayrıca ne zaman yapılacak bu sınav.Bir bilgi verirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

selam. öncelikle site yöneticilerine bu bilgileri paylaşarak bizlere yardımcı oldukları için teşekür ediyorum. ben bu sene ilk defa sınava gireceğim ve internet üzerinden araştırma yapıyorum. randevu alınacağını okudum ama bunun tam olarak nereden alınacağını bilemiyorum. bu bilgiyide sitenizde verirseniz sevinirim. teşekürler

Unknown dedi ki...

selam , ben 1999 da girmiştim sınava.bilgisayara kayıtlar 2000li yıllarda oldu sanırım ..bu durumda ben başvuru için randevu alanlardan mı olacacağm..

Adsız dedi ki...

herkes kendi kafasına göre birşeyler söylüyor sınavdan çok karanlık işe döndü adan akıllı cvp veren olursa büyük sevaba girecek yinede hakkımızdan hayırlısı _ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN_ DADAŞLAR DİYARINDAN
_-_HAKAN_-_

Adsız dedi ki...

ben ilk defa kpssye giricem bu randevuyu nerden almam gerekio çok acil lütfen kaçırmak istemiorum.

Adsız dedi ki...

slm BEN DE İLK KEZ GİRECEM SINAWA WE KPSS FORMUNU NASIL NE ZMAN ALACAM BİLMİORUM BİLGİLENDİRİRSENİZ SEWİNİRİM BU ARADA LİSE MEZUNU OLANI İÇİN:))))

minaf dedi ki...

KPSS Başvuru formları 28 Nisan-9 Mayıs tarihleri arasında Ösym’nin belirleyeceği yerlerden 2 ytl karşılığında alınabilecektir. ...

minaf dedi ki...

haziranda yapılacak sınav için bu tarihler...

Adsız dedi ki...

slm ben ziraat teknisyeniyim bu sene kaç ziraat teknisyeni alınacak biliyormusunuz ve baraj puanı ne kadar bilgilendirirseniz sevinirim

Unknown dedi ki...

slm "2 ytl karşılığında başvuru formu alınıyor,ve 35 ytl bankaya yatırılıyor" boyle demissinizde nereden alıcaz formu?

Adsız dedi ki...

mrb neredn alıcaz formu lütfen bir bilgii verır mısınız ???

badel dedi ki...

mrb ben badel 2006 yılında kpss sınavına girdim bu yılda başvuru yapacagım dönem istanbulda olabilirim başvuruyu istanbulda yapıp samsunda sınava girebilirmiyim lise mezunuyum

Adsız dedi ki...

ARKDAŞLAR BEN SİZE AYRINTILI BİLGİYİ VERİCEM AMA SADCE LİSE MEZUNLARINI İLGİLENDİREN KPSS E HAKKINDA.1.Sİ ÜNİVERSİTELERDEN VEYA MEZUN OLDUĞUNUZ OKULDAN 2YTL KARŞILIĞINDA FORM ALIYORSUNUZ BUNU DOLDURUYORSUNUZ VE FORMU ALDIĞINIZ YERE GÖTÜRÜP RANDEVU TARİHİNİ ALIYORSUNUZ. 2.Sİ İSE BANKAYA 35 YTL SINAV ÜCRETİNİ YATIRIYORSUNUZ VE RANDEVU GÜNÜNÜZ GELDİĞİ ZAMAN BANKA DEKONTU İLE BİRLİKTE BAŞVURDUĞUNUZ MERKEZE GİDİYORSUNUZ ORDA İŞLERİNİZ HALLEDİLECEK.DAHA SONRA 1 AY İÇİNDE SINAV YERİ VE SAATİNİ BİLDİREN ZARFINIZ EVE GELİCEK BUKADARRR...ÖSS GİBİ...:)BAŞARILAR İNŞALLAH HEPİNİZ KAZANIRSINIZ VE ATANIRSINIZZZZZZ

Adsız dedi ki...

mrb 2006 da girenler şimdi nasıl başvurabilirler kpss sınavına açıklarmısınız

Adsız dedi ki...

ben önlisans için başvuru yapacam ama benm süren bir mahkemem var bu bir sorun yaratırmı acaba lütfen yardımcı olun

Adsız dedi ki...

2006 kpss ye girmiştim bu yıl yine girmek istiyorum bunun için direk internetten kayıt yaptırabilir miyim?

Adsız dedi ki...

BENİM BU SEN KPSS YE İLK GİRİŞİM ORTAÖĞRETİM OLRAK GİRDİM ŞİDİ BENİM İNTERNET ÜZERİNDEN DEĞİLDE KLAVUZLA TERCİH YAPMAM GERKİYOR SANIRIM PEKİ BU KLAVUZU NEREDEN NASIL TEMİN EDİCEM NEYER BAŞVURCAM? ŞİDİDEN TŞK

Adsız dedi ki...

TAMAM HERŞEYİ ANLADIM DA BU BAŞVURU MERKEZLERİ NERELER TEK ÜNİVERSİTELER Mİ YANİ BEN HİÇBİRŞEY BİLMİYORUM NE OLUR YARDIM EDİN NEREYE GİTMEM GEREKİYO BENİM SINAV BAŞVURU TARİHİNDEN ÖNCE SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM

Adsız dedi ki...

İLK ÖNCE (ESMER KIZA) TEŞEKKÜR EDİYORUM VERDİĞİ BİLĞİ İÇİN SİTEDEN ALAMADIĞIM BİLĞİYİ ONUN SAYESİNDE ALDIM..AMA BENİM YİNE BİR SORUM OLACAK.. KPSS İÇİN ASKERLİK ŞART MI?.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM EĞER SORUMU CEVAPLARSANIZ..

Adsız dedi ki...

Selam...ben meslek yüksek okul mezunuyum.2004 te kpss ye girdim ve bu yılda girmeyi düşünüyorum ancak başvuru şifresi almam gerekiyormuş ne yapmam ve nerden şifre almam gerekiyor bu konuyla ilgili bilgisi olanın bana bilgi vermesini istiyorum. şimdiden teşekkürler

Nuri dedi ki...

ben ilk kez kpss sınavına gireceğim şarlarını belirtirseniz sınava girebilmek için örneğin 18 yaşını gecmiş olmak mı grekiyor sınava girebilmek için şimdiden teşekürler

Adsız dedi ki...

ben daha önce girdim kpssye ewlendim soyadım değişti ya nerden başvuru yapıcam yardımcı olurmusunuz?

oğuz erkara dedi ki...

2006 tarihinde kpss ye girdim ama kayıt numaramı unuttum,nasıl öğrenebilirim