2008 KPSS NE ZAMAN YAPILACAK.CEVAP: - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 KPSS NE ZAMAN YAPILACAK.CEVAP:

arkadaşlar ösym sına takviminde 2008 kpss'nin ne zaman yapılacağını belirtmemiş.Yalnız tam emin olmamakla beraber 2008 kpss nin eylül ayında yapılacağını dersanedeki öğretmenler söylemiş.
ve gene ya ösym nin sitesinde yada haber sitelerinden birinde 2008 kpss lise mezunları için olanından bahsediyorum eylül ayında yapılacağını duymuştum...
tarihi de net olarak yakında sitemde yazacam.

22 yorum:

Adsız dedi ki...

ben canan.... liseli mezunlarına 2 yıl da bir kpss ye girmeye hak tanıyorlarmış bunu araştırdım dogruymuş yanlız benim ögrenmek istegim başvurular ne zaman başlıycak nerden başvuru yapabilicem bunu bilmek istiyorum.....ilginize şimdeden teşekkür ederim.....

Adsız dedi ki...

VALLAH BABACAN BİZ BİRKERE DÜŞTÜK BU DEVLET KAPISINA AMA NE YAPALIM İNATLA ... ÇELİĞİ DELERMİŞ DERLER YA BİZDE ÖYLE İNATLANDIK :) AMA ADAMLARDA BİZİ ALMAMAK İÇİN İNAT EDİYOR HAYIRLISI BAKALIM . SAGLIK MEMURUYUM .... prestij_633@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slmlar bu sene sınava ilk girişim olacak ve cok heyecenlıyım bazen soruları birbirine karıştırıyorum heyecandan yaaa napmam lazım bunun için

Adsız dedi ki...

lise mezunlarının tam olarak hangi tarihte gireceğini öğrenmek isterim bu konuda cevaplarınızı bekliyorum

Adsız dedi ki...

bende sınava ilk kez gireceğim ve ne zaman nereye başvuracağımı bilemiyorum.başvuru merkezleri nereleri olacak?

Adsız dedi ki...

benimde bir arkadaşım 93 puanla çocuk esirgeme kurumunda memur.hem okulu hem işini birarada götürüyor.ikinci öğretim olduğuiçin çok rahat allah bizede nasip eder insallah..

Adsız dedi ki...

Merhaba Yorumları Okudumda Benim Sorumda Aynısı :) Bu sene İlk Defa Girecegim KPSS' ye Basvuru FOrmları ve Kayıt Yerlerini Bize Tekrar Dönüş Yaparak Yayınlayabilirmisiniz? Yada Herhangi Bir Link ile Mail Yoluyla Gönderebilirmisiniz? Ticaret Lisesi Mezunuyum Nasıl NE Şekilde Girecegimi Bİlmiyorum Teşekküler. Contact : wartech@hotmail.de

Adsız dedi ki...

slm ben de bundan iki ay once felan lise mezunlarının gireceği kpss`nin 21 eylülde olacağını posta gazetesinde okumuştum nekadar doğru olduğunu bilemiyorum çünkü türkiye gibi bir ülkede doğru düzgün iş olanağı sağlanamıyor malesef

Adsız dedi ki...

bende bu sene ilk defa girecegim.nasıl başvuru yapacagız bizi biraz daha aydınlatırsanız sevinirim.ayrıca bilgiler içinde teşekkürler bilmediklerimizi ya da yanlışlarımızı ögreniyoruz.şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

slm ben yunus emre öss ye hazırlanıyorum meslek lisesi mezunuyum kpss nin başvuru tarihi ne zaman benim için acaba girebilirmiyim ne kadar ücret ödemeliyim ilk defa girecemde

Adsız dedi ki...

arkadaşlarr aslındaa o kadarr heyecanlanmayaa gerek yok bendee ilk defa girecem bu sınava buradakii arkadaşlaraa herhangi bir sorum yok açıkcasıı sadecee bu devlet sınavına iyi asımamız lazım telaşa hiç gerek yokkk herşey açık sadecee sınav sonucunu bekleyip görmek lazım diyorum herkesee şimdiden iyi sınavlarr kadir_21_ank@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sınav 21 Eylül tarihnde yapılacakmış arkadaşlar ÖSYM'nin sitesinden baktım bende bazılarınız gibi ilk defa KPSS'ye gireceğim. ÖSS olmazsa diye biryerleri garantilemek istiyorum. ÖSS iyi geçmişti aslında sonucumu bekliyorum. KPSS'ye girecek olanlara da bir önerim sakın heyecanlanmayın sıradan bir sınavmış gibi düşünün hayatın sonu değil.

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar..üniversite okuyorum.ama bu sene lise mezunu olarak girecem.Kpss de dilbilgisi çıkıyor mu??yardımcı olursanız sewinirim:)

Adsız dedi ki...

slm kpss sınavı hayatimda girecegim en enemli sınavlardan bitanesi lise mezunuyum asgerligimde seneye kazanirsam askerligimi yapmadim daha memmur olarak calisabilcekmiyim yksa askergen geldktn sonrami memurluga baslarim bilgi verirseniz tşk ederim

ebru dedi ki...

Sevgili arkadaşlar,saygıdeğer büyüklerim!!!Herşey iyi hoş.Ne güzel birbirimize destek ve yardımcı oluyoruz;fakat benim sürekli gördüğüm ve sizlerin bu yanlışa ısrarla devam ettiğiniz birşey var ortada.(TÜRKÇE'yi) düzgün kullanmıyoruz.Her ne kadar sanal ortam olmuş olsada sizlerden ricam (TÜRKÇE'mizi)düzgün kullanalım.Başka milletlerin de istediği bu zaten,sanal ortamın etkisiyle türkçemizi milli değerlerinden uzaklaştırmak ve asimile etmek...Duyarlı davranmanız dileğiyle...saygılar hepinize...

Adsız dedi ki...

sağlik meslek lisesi mezunuyum 2004 kpss ye girdim aldığım puan kaç yıl geçerli bu yıl sınavsız tercih yapabilirmiyim teşekkür ederim..

wilovn-blue dedi ki...

kpss liseliler için sınav 27 eylülde arkadaşlar bende kız arkadaşım 18 yaşını doldurmak gerekiyomuş galiba dedi ona bakmak için girdim buraya
başvurular geçti temmuz içindeydi son tarihi
ben kaydoldum kayıt olmak için geç kalanlar iki sene beklemek zorundalar
kayıtlar lise düzeyindeki bazı okullarda oluyo herhangi bir okula gidip sormak yeterli
benim sormak istediğim yaş problemi başvuru formunda 18 yaş yazıyomuş lise mezunu olduğunda o sorun oluyomu ??

Adsız dedi ki...

21 eylül büyük gün allah herkese kolaylık versin.yüksel uzunal

Adsız dedi ki...

KPSS BARAJ PUANI KAÇ ÇOK MERAK EDİYORUM?

Unknown dedi ki...

SLM ARKADAŞLAR LİSELER İÇİN KPSS SINAVI HAZİRANDAYMIŞ BİR BİLGİNİZ VARMI
HEMEN CEVEP YAZARSANIZ SEVİNİRİM

Adsız dedi ki...

2008 kpss sine girmedim 2009 taki memur sınavına girebilirmiyim

Adsız dedi ki...

Mrb ben zuhal lise mezunuyum kpssden 69 puan aldım nereleri tercih etmeliyim ve hangi bölümleri yazmalıyım lütfen cup bekliyorum..