KPSS OKUR BÖLÜMÜ - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

KPSS OKUR BÖLÜMÜ

Kpss hakkında yazılarınızı bu başlık altında yazabilir diğer arkadaşlar ile paylaşabilirsiniz.ve diğer Kpss'e girecek arkadaşlar ile görüşlerinizi paylaşabilirsiniz...
Ve sorularınızı bu başlık altında sorabilirsiniz

Ve bazı Cevaplar::
**üniversitede okuyanlar liselilerin kpss sınavına girebiliyor ve memur olabiliyorlar.Aynı zamanda okullarına devam edebiliyorlar.Bu şekilde hem okuyup,hem çalışanlar tanıyorum

80 yorum:

Adsız dedi ki...

siteniz çok güzel olmuş.teşekkürler

Adsız dedi ki...

sınavı bekleye bekleye çatladık şimdide sonuçlar yok ama olmaz yani umut umut nedir biliyomusunuz ama nerden

Adsız dedi ki...

Selam!!!
Lise mezunları için olan kpss ne zaman yapılacak acaba tam olarak bir tarih verebilirseniz çok sevinirim teşekkürler şimdiden

Adsız dedi ki...

merhaba öncelikle böyle bir site için çook teşekkürler güzel olmuş.Sorum şu hemşirelik bölümü mezunuyum girdiğimiz kpss sınavınd a sağlık bilimlerine yönelik sorular olacak mı?2008 de sağlık personeli alımı 2007 de olduğu gibi fazla olacak mı?teşekkürler

Adsız dedi ki...

SINAVA GİRDİK ŞİMDİDE ATAMALARI BEKLİYORUZ.BİR UMUT ATANIRIZ BELKİ.ARTIK ŞANSA KALDI DİYORUM. KADRODA BOŞLUK VAR DİYORLAR AMA O KADAR KİŞİYİ NEDEN ATAMIYORLAR ANLAMIYORUM

Adsız dedi ki...

Ben 2007 de üniversite kpsssine girdim şu anda mezun degilim ve lise çıkışlı kpsssye girmek istiyorum.Girebilirmiyişm yoksa bir problem çıkar mı?

Adsız dedi ki...

ben un ıwersıte ogrencısııyım bu senekı kpss sınavına gırmek ıstıyorum bu mumkunmu hem okuyup hem calısma ımkanımız olduuunu solemıssınız nasıl oolacak buı konuyu acıga kavusturursanız sewınırım bı de bu sene kı sınav tarıhlerını de ogrenırsek iii olur simdiden tesekkurler

tt dedi ki...

Merhaba ben ösym nin açıkladığı 2008 sınav takvimde kpss tarihini göremedim acaba daha sonramı açıklanır şimdiden teşk

Adsız dedi ki...

mrb ya ben ösym nın acıklaladıgından 1 sey anlayamadım tam ve net olarak kpss!basvuru tarıhı ne zaman sımdıden tskr edrım

Adsız dedi ki...

TİCARET LİSESİ MEZUNUYUM 2008 KPSS SINAVINA GİREBİLİYORMUYUM? EĞER GİREBİLİYOR İSEM TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ KİTAPLAR HANGİLERİDİR.

Adsız dedi ki...

ben tıcaret meslek lısesı mezunuyum bu senede unıversıtye 1 gıdıyorum ben kpss gırebılırmıyım gırebılırsem lısemı yoksa unıversıte duzeyındemı gırıcem vede hem calısır hem okuyabılırsınız nasıl olucak bu bu konu hakkında bılgı verırsenız sevinirım

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ya biri bana söylesin nolur şu tarih derslerine nasıl çalışıyorsunuz ben bi türlü beceremedim şu işi lütfen yardım edin acil durummmmmmmmmmmmmm

conqueror19 dedi ki...

ben meslek lisesi elektronik mezunuyum kpss yi kazandığımda elektronik üzerinemi atanacam cvaplarınız için simdiden teşkler.

Adsız dedi ki...

kpss sınav tarihi ne zaman olcak ortaögretim mezunlarının şans oranı nasıl sizce

Adsız dedi ki...

iSTNABUL 2008 :aRKADAŞLAR BU SENE KAYMAKAMLIK VE HAKIMLIK DAHA DOĞRUSU KPSS YAŞ SINIRI HALEN 30 MU YOKSA 35 YÜKSELTİLDİMİ CVP YAZARSANIZ SEVİNİRİM TŞKR...

Adsız dedi ki...

ben 2007 et endüstrisi mezunuyum.fakat bu sektör bayan işi değil.kpss yi denemek istıyorum.fakat secebileceğim alanlar varmı,neler?ayrıca sınav basvuru tarihi nezaman.çok tsk edrim.basarılar

arzu dedi ki...

2007 et endüstrisi mezunuyum.fakat bu sektör pek bayan işi değil.kpss yi denemek istıyorum.secebileceğim alanlar varmı.sınav nezaman-nezaman basvurabiliyoruz.bu tarihleri merak edıyorum.yardımcı olurmusunuz.tsk ederm.basarılar

elf dedi ki...

arkadaşlar acaba bu yıl müzik öğrtmenliiği bölümüne kaç kişi atanacak bılıomusunuz??bırde en az 68 almam ıcın nekadar net yapmam lazım her ıkı bolumdende

Adsız dedi ki...

sınavlardan nefret ederim igrenc bi duygu...

Adsız dedi ki...

2008 kpss basvuru ne zaman başlıyor.formları nerden temin edeceğim.meslek lisesi çocukgelişimi mezunuyum.illaki kendi bölümümle alakalı olarakmı atanacam.cvp lütfen.TESEKÜRLER nevsehirden

Adsız dedi ki...

2008 kpss ne zaman yapışacaksa yapılsın adamın canını sıkmayın oturduğunuz yerden ancak o ona bakıyor oda ona kelime yapcak kimse yok çünkü kabiliyet yok cepleri doldurun kimse umurda değil zaten allah onları en yoksul insandan beter etsin o zaman anlarlar

Adsız dedi ki...

ben sağlık meslek lisesi acil tıp teknisyeni mezunuyum 2008 kpss olacakmı diye merak ediyorum eğer olmazsa özel hastahaneye gidip çalışmayı düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım ne olur bir bilgi verinde ona göre bir düzen uygulayalım kendimize

Adsız dedi ki...

ben bu sınava ilk defa gireceğim.şu sınavı gercekten bilen birisi yazsın bana açıklasın yaa

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepinize merhaba. ya arkadaşlar soracaklarım hakkında bana kesin bir bilgi veren olursa sevinirim çünkü ben ilkdefa girecem kpssye. ben işletme bölümü mezunuyum ve genel kültür yetenek hariç ben hangi kendi bölüm derslerinden sınava gireceğimi bilmiyorum ve çalışmak için hangi kitabı alacağımıda bilmiyorum ve kpss formlarını nerden nezaman alacaz ve eğer bunun içinde para yatırılacaksa nerelere nekadar para yatırılacak beni bu sorularım hakkında bilgilendiren olursa sevinirim.

Adsız dedi ki...

ben suan lise son sınıf öğrencisiyim acaba bu sene kpssye girebilrimiyim.
bu konu hakkında bilgisi olna biri cvplayabirmii?

canan dedi ki...

arkadaşlar ben önlisans mezunuyum kpss ye lise mezunu olarak girebilirmiyim lütfen cevap yazın

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar sızlere gercekten cok uzuluyorum cunkı benım ankarada dayım vardı kpss den 70 puan almama ragmen ısmını vermek ıstemedıgım bır yerde memur olarak calısıyorum gercekten bu torpılcılık cok kotu bırsey ama herkes torpılle gırıyor zaten memleket garıban sa ez genısse kolla konumuna gecmıs basdakıler sacma sapan seylerle ulkeyı bıtırmısler bır avuc ta ben gotureyım zaten yıyen yemıs memleketı.

arzu dedi ki...

o zaman allah askına o dayına söle,bize de yardımcı olsun.böle sürünmeyelım kapı kapı iş ara,özel sektör zaten berbat.işsizlik kötü.allah herkesın yardımcısı olsun.benimde....

Adsız dedi ki...

Bİ GERÇEK VARKİ UNUTMAYALIM.TÜRKİYEDE SADECE VE SADECE ÖLÜME ÇARE YOK.GERİSİ FASA FİSO.TABİKİ DAYIN VARSA GİRERSİN Bİ YERLERE.YOKSADA BİZİM GİBİ SÜRÜNÜRSÜN..Bİ DAHA GELİRSEM DÜNYAYA DAYILI OLARAK GELECEĞİM..

Adsız dedi ki...

yetr artık kimsenin öğretmen olacak hali kalmadı bu ülkede herşeymi böyle çin işkencesi şeklinde yapılıyor hiç kolay bişeyler yokmu Allah aşkına

Adsız dedi ki...

arkadaşlar mrb ben lise menzunuyum ..acil tıp teknisyenliği bölümü kpss kursuna yazılıcam lider dershanesi güzel mii bilmiyorum bilgsi olan varsa bana dönerse sevinirim.....

Adsız dedi ki...

slm kpss başvuru tarihini lütfen cevaplarmısınız sınav günü değil formları almak için lütfen saygılar

Adsız dedi ki...

kpss sınav sonucu arkadaşlarımınkinden yuksek olduğu halde hiçbir bölüme yerleştirilmedim.benden düşük alanlar tercih ettiğimiz aynı bölüme yerleşti neden yerleştirmeler ne şekilde yapılmakta cevap yazarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

siteniz cok güzel olmus ama size bir sorum olacak ben aof kamu yonetımı 1.sınıftayım kpss sınavına gırebilirmiyim?? tesekkur ederim

Adsız dedi ki...

ben jeoloji mühendisiyim ve 2008 kpss'ye hangi konulardan girecem. genel kültür - yetenek tamam başka bi sınava dahil olacammı

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ilk defa kpss ye başvuru yapacak adayların ne yapması gerekiyor lise ve önlisans dan olan arkadaşlar ne yapacak bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.

cüneyt dedi ki...

orta okul mezunuyum kpss ye girebiliyormuym

Adsız dedi ki...

orta okul mezunuyum eylülde yapılacak olan kpss yi girebiliyormuyum

Adsız dedi ki...

merhaba meslek lisesinin çocuk gelişimi ve eğitimi mezunuyum kpss de b grub mu olacagım. ayrıca basvurular ne zaman baslıyor .kılavuz lar ne zaman elimize ulaşr

Adsız dedi ki...

Bu sene kpss sınavına giricem ama sınav hakkında doğru dürüst bir bilgiye sahip değilim, iletişim fakültesi mezunuyum kpss1 e giricem ama hangi konulardan sorumlu olduğumu bilmiyorum?bölümüme hangi sorular düşecek yani muhasebe,hukuk gibi sorulardan sorumlu olacakmıyım?
yardımınız için teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

ben kız meslek lisesi bilgisayar bölümü ögrencisiyim ik defa kpss ye gircem başvuruyu nasıl yapmam gerekiyor nerden almam gerekiyor şimdiden teşekkürler.........

Adsız dedi ki...

ya bişi sorcam çook saçma ama sormak degil bilmemek ayıptır diyerekten bişi sormak istiyorum kpss den yeterli puan alınınca ne oluyor beni aydınlatırsanız sevinirim....

Adsız dedi ki...

mrb ben meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum ilk defa kpss ye girecem ne yapmam gerkiyor beni bilgiledirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.

Adsız dedi ki...

AOF 1.sınıf işletme okuyorum KPSS sınavına girebilirmiyim

Adsız dedi ki...

2008 başvuruları ne zaman başlıyo

Adsız dedi ki...

merhaba ben lise mezunuyum kpss de hangi meslekleri tercih yapabilirim

Adsız dedi ki...

kpss hakkında lütfen tüm bilgileri bize verin

Adsız dedi ki...

selam..... ben lise mezunuyum kpss sınavının başvuru tarihini ögrenmek istiyorum ilginiz için şimdiden teşekkür ediyorum...

Adsız dedi ki...

nolacak bu yeni nesilin hali çalış çalış nereye kadar 25 yasımdayım hala okuyorum okul bıttıkten sonra bıde kpss derdı var allah yardımcımız olsun ınsallah cocuklarımız rahat eder

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar işletme mezunuyum kpss baş vuruları ne zaman

burçin dedi ki...

ben üniversitede okuyan 3. sınıf öğrencisiyi.Ababa bende önlisans sınavına mı gircem yoksaki lise mezunları sınavına mı bunun hakkında bilgisi olan varmı

Adsız dedi ki...

selam memur adayı kardeşlerim bende sizler gibi memur adayıyım.
21 Eylülde yapılacak olan kpss sınavına başvular ne zaman başlayacak acaba. Daha bu konuda hiç bir açıklama yapılmadı. Çok merak ediyorum.Bu konuda herhangi bir bilgisi olan varsa lütfen bizleri de haberdar edin. Şimdiden sınava girecek olan bütün adaylara başarılar dilerim.Allah yar ve yardımcımız olsun (AMİİİN)arkadaşlar.21 Eylülde görüşmek dileğiyle herkeze saygı ve selasmlar.

Adsız dedi ki...

kpss basvuruları hangi tarihlerde olucak bi bilen var mı allah aşkına yaaaa...

Adsız dedi ki...

ben iktisat mezunuyum.ve kpss ile biryerlere girebilmem için hangi oturumlardan sınavlara girmem gerekiyo.banka maliye bakanlığı kaymakamlık.müfettişlik gibi sınavlara girmem için hepsine girmem gerekiyormu yoksa sadece genel yetrenke genel kültür ve iktisattanmı girmem gerekiyo.yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

SLM BEN TİCARET MEZUNUYUUM.AMA ÜNİVERSİTE OKUYORUM........NEYSE YA SİZE SORUM YOK HEPSİNİ BİLİYORUM ÖYLESİNE YAZIYORUM BUNU.HERKESE KPSS DE BAŞARILAR.

уαѕємιη dedi ki...

slm arkadaşlar ben açıköğretim fakültesi işletme lisans bölümünü okuyorm ayrıca bir işletmenen muhasebe departmanında çalışıyorm kpss bu yıl benm ilk deneyimim olucak we bu konuda çok fazla bilgiye sahip değilim sizden ricam başwuru merkezleri formları hakkında beni aydınlatmanız şimdiden herkese teşekkür ederim allah hepimizin yolunu açık etsin_______

Adsız dedi ki...

ben 1999 kpss akatıldım 75 puan aldım fakat biryere yerleştirilmedim.2008 kpss tekrar girmeyi düşünüyorum.fakat daha önce kazananlara yerleştirmede öncelik tanınacağını duydum.acaba doğrumu?

Adsız dedi ki...

ben 21 yaşımı henüz doldurmadım.ünv 2 sınıfta 3 dersim şuan hala mevcut.yanlız çalışıyorum işimdende memnunum fakat lise mezunu olarak kpss giricem 2008 kpss-2 başvurular nezaman oldugunu halen daha öğrenemedim.osym.gov.tr den baktıgımda 28-29.06.2008 de lisans öğrencileri için sınavların oldugunu okudum.peki lise mezunu olarak giricklerinki nezaman? bana maille dönüş yapılırsa çok memnun olurum
saygılar

Adsız dedi ki...

sa arkadslar ben basvurular baslamıs dıe duydum bende ialhiyat 1 snf okuyorum inş bnde grmek istıorum kpss sınavına bn en kısa zamanda basvuru yapıcam ösym nın resmı sıtesınden kayıt olunabılıo hepınıze basarılar saglıcakla kalın...hım unutmadan dayıya gerek kalmadanda bu işler luo kndınıze guvenn bu yeterli;)

Adsız dedi ki...

SLM ARKADAŞLAR 2008KPSS/2 BAŞVURU İÇİN YAŞ SINIRI NEDİR YARDIMCI OLURMUSUNUZ BAŞARILAR:)

Adsız dedi ki...

KPPS SINAVI İLE İLGİLİ HİÇ BİR YERDE BİLGİ YOK BAŞVURULAR NEREYE YAPILACAKK... FORMLAR NEREDEN ALINACAK LÜTFEN BİLEN VARSA SÖYLESİNN...

Adsız dedi ki...

slm bn önlisans mezunuyum kpss de tercih yaparken illaki kendi alanimla ilgilimi tercih yapmak zorundayim iligi alakanıza tesekürler herkse kpss sinavinda basarilar allah kolaylık versin hepimize kapadokyalı

Adsız dedi ki...

2008 kpss 2 başvuru tarihi belli oldugu zaman bana da söylerseniz sevinirim

hacer dedi ki...

2008 kpss 2başvuru tarihi acıklandıgında haber verirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

kpss 2başvuru tarihi acıklandıgında haber verirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

merabalar ben kevser şuan 2yıllık üniversitede okuyorum ve son senem bu yıl kpss ye girme şansım var mı varsa nerelere başvurmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler

Adsız dedi ki...

KPS MPS HİKAYE ABİ, DAYISI OLAN İŞİ GÖTÜRÜYOR

Adsız dedi ki...

ben iki yıllık işletme okuyorum lise düzeyden mı sınava girecem cevabınız icin şimdiden tşk ederim

Adsız dedi ki...

LANET OLSUN YA SU KPSS YE VALLA BIKTIM ARTIK ÇALIŞIOM AMA SİNİR STRES MAHVETTİ BENİ ÖLSEMDE KURTULSAM NE DİYE ÖĞRETMEN YAPTINIZ O ZAMAN YA BU HALE SOKUCAKTINIZ DA.........

Adsız dedi ki...

adım gizem bu sene yeni mezun oldum evet bende sınava girmeyi düşünüyorum.düşünmektense uygulamaya çalışıyorum.diyebiliriz
sınav formlarını nerden alabiliriz.
ve ne zaman cvb alabilirsem çok teşekkür ederim.herkese başarılar diliyorum.

Adsız dedi ki...

slm bende bu sene ilk defa giricem kpss ye şuanda sakarya üni'de bilgi yönetimi okuyorum ama henüz mezun olmadım bu yıl kpss ye lise mezunu olarak mı gireceğim???
bilgilendirirseniz çok sevinirim...
şimdiden teşekkürlerr

Adsız dedi ki...

inşaat mühendisliği son sınıf öğrencisiyim. kpss ye giricem ama çalışma fırsatı bulamıyorum. atanmak için ort. kaç puan almalıyız ve puanı kaç netle alırız. beni bilgilendirirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

acaba bu kez atanacakmıyım çok bi merak edıom:D

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar sizce ilköretim mezunlarına busene kpss varmı

alara dedi ki...

kpss gerçekten olcak mı sabırsızlıkla bekliyorum.olcaksa başvuru tarihi ne zaman acaba.

Adsız dedi ki...

kpss basvuru tarıhleri ne zaman olacak acba bu konuda bılgılendırısenız sevınırım

Adsız dedi ki...

arkadaşlar kpss başvuruları ne zaman yapılıyo banada dönerseniz çok sevinirim. bende okulöncesi mezunuyum ama puanlar çok tavan bu millet napcak böle bilmiyorum valla bende:(

Adsız dedi ki...

mrb kpss ilk defa baş vurcam ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum lise mezunuyum lütfen bana yardımcı olun ben nez:(((((

Adsız dedi ki...

eylül ayında yapılacak olan sınav başvurusu için geç mi kaldım bu tarihten itibarende katılabilir miyim

Adsız dedi ki...

İLGİLİLERE BU SİTEYLE BİZE YARDIMCI OLDUKLARI İÇİN TEŞEKKÜRLER.BEN ÖNLİSANS MEZUNUYUM KPSS/2YE GİRDİM YANLIZ HESAPLAMALARI YAPAMIYORUM.SINAVDA 110 SORU YAPTIM 78-80 NETİM ÇIKTI YANLIŞLAR DOĞRULARI GÖTÜRÜNCE 65-70 NETİM KALIYOR SİZCE AŞAĞI YUKARI KAÇ PUAN GELİR VE BİYERE YERLEŞEBİLİRMİYİM.BİLGİSİ OLAN VARSA BİŞEYLER HESAPLAYABİLİRSE ÇOK SEVİNİRİM.ÇÜNKÜ KAFAM KARIŞTI HERKES FARKLI BİŞEYLER SÖLÜYOR KİMİ 75E YAKIN GELİR YERLEŞİRSİN DİYOR KİMİ YERLEŞEMESSİN DİYOR YARDIM EDEN OLURSA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER....