2008 KPSS YORUM tarihi ve memur alim sayisi - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 KPSS YORUM tarihi ve memur alim sayisi

"Sınav 8 eylül"(tahmini olarak).Yaklaşık 2milyon adayın ter döküceği sınav için geri sayım başladı.Dersanelerin yoğun bir sınav marotonuna başladı

25000 memur alınacağı belirtildi.Öss ye oranla kolay bir sınav olan kpss bir cok lise mezunun umut kapısı oldu.Öğrenciler kpss için hazırlıklara başladı.Geçen yıllara oranla dersanelere olan talep iki katına çıktı .Liselerin son kez giriceği kpss sınavına öğrenciler yoğun bir şekilde hazırlanıyor.

Genel kültür ve genel yetenek sorularından toplam 150 soru çıkmaktadır.Sorular daha çok bilgiye yönelik sorular.Bu yüzden kpss gircek

adayların yoğun bir şekilde çalışmaları gerekmektedir.2008 kpss sınavına bende giricem.Dersane ortamında çalışıyorum.Etütlere katılıyorum.Öğertmenlerimiz bu konuda bize çok yardımcı oluyor.Özellikle konu çalışmadan soruları çözmememiz gerektiğini söylüyolar.Kpss de iyi bir dersane öğrencini başarısıında büyük bir ektendir.Ben bu konuda çok şanslıyım deneyimli hocaların gözetmenliğinde planlı ve programllı çalışıyorum.Kpss giricek öğrenci adaylarına tavsiyem muhakkak deneyimli bir dersane ve planlı programlı çalışmlarıdır.Özellikle etütlre katılmak beni daha çok dopinkliyor.Evde tek başına olunca muhakka kafamı yorucak başka şeyler buluyorum,ama dersane benim gibi çalışan öğrencileri görünce çalışma istediğim daha çok yoğunlaşıyor.Oyüzden eğer elinizde fırsat var ise muhakkak etütlere katılmanızı tavsiye ederim

yorum cevap:ÖSYM yıllardır bir sistem içerisinde.belirli tarihlerde sınavlar yapılır ve dershaneler önceden tarihi bilir.%100 kesin değil sınav tarihi.Ama ön görülen sınav zamanı 8 eylüldür.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

böyle bir açıklama osym sitesinde yok, bu kanıya nereden vardınız? özellikle tarih belirtecek kadar?

Adsız dedi ki...

Kpss lisans,28-29hz.günleri yapıldı,bilgiden ziyade yorum soruları soruldu,lise mezunları çok şanslı,keşke bize de bilgi soruları gelseydi daha çok,
belki de tamamını yapardık kimbilir
lise mezunlarına tavsiyemiz çok sıkı çalışıp iyi ezber etmeleridir!
hayırlısı olsun,ne diyelim!
Lisans düzeyinde iyi bir puan kapmak zor!

Adsız dedi ki...

ya bu dershanenın adını soylesene