2008 KPSS BAŞVURULARI - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 KPSS BAŞVURULARI

2008 kpss başvuru tarihlerini ve kpss nin ne zaman yapılacağına dahil hiçbir yerde bir açıklama bulunmamaktadır.yalnız şu varki 2006 kpss başvuruları mart ayında alınmıştır.2008 kpss de mart ayında başvuruların alınıp eylül ayında yapılacağı tahminimizdir...
peki kpss'e nasıl gireceğiz derseniz;kpss 2 aşamalı sınavdır.
1 lise mezunları kpss
2 üniversite mezunları kpss...
üniversite mezunları kpss si her yıl yapılmakla beraber lise mezunlarının ki 2 yılda bir yapılmaktadır..
Lise mezunu olan ve üniversitede okuyanlar Kpss lise mezunları için olan a gireceklerdir.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar
ben cocuk gelısımı mezunuyum kpss ilk defa grıyorum bu konuda fazla bılgm yok özellıkle basvuru tarıhlerının ne zamn olcagını bılmıyorum bu konuda yardımcı olrsanıs sewınırım

Adsız dedi ki...

ben mayıs 20 doğumluyum, ve kpss başvuru tarihi dogum tarihinden önce olursa yani ben 18den gün almadan olursa başvurabilir miyiz?
sonuç itibariyle sınav tarihine kadar 18ime girmiş oluyorum ama su geçerli olur mu?

LÜTFEN BANA CEVAP VERİN!!!

Adsız dedi ki...

ben orta okul mezunuyum 2008 kppsye girebilirmiyim. LÜTFEN CEVAP YAZIN.........