2006-2007 KPSS SORULARI - KPSS ÖRNEK SORULARI - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2006-2007 KPSS SORULARI - KPSS ÖRNEK SORULARI

arkadaşlar araştırmalarım ve uğraşlarım sonucunda kpss-2 sınavı sorularını sizler için derledim...
kpss-2 hakkında bir hatırlatma diyeyim...
kpss başvuru formlarını nerelerden temin edebilirim diye çoğu arkadaş sormakta.onlar için yeni bir konu hakkında geniş açıklamalar yazmayı düşünüyorum...
kpss soruları hakkında yorumlarınızı bu başlık altından yapabilirsiniz..bildiğiniz üzere de kpss başvuruları gelecek ay yapılacak.
sınav ise eylülde yapılacak...
kpss soruları

24 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel iyide ben anlamıyorum lisans nedir önlisans nedir 2006 da girdim kpss ye lise mezunuyum.şimdi hangisine basvurcam kpss 1 emi kpss 2ye mi bi açıklama bekliyorum acil yani .:P

Adsız dedi ki...

sen kpss2 ye giriceksin!

Adsız dedi ki...

ön lisans 2 yıllık mezunlara denir.lisans ise 4 yıllık mezunlara kpss 2 ye gircen

Adsız dedi ki...

birader lisansı on lisansı bilmiyosan boş ver yaa valla.sen ne iş yapiyosan ona devam et.kendinide başkalarınıda yorma!!

Adsız dedi ki...

ÖNCELİKLE VERDİĞİNİZ BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM . BEN 2 YILLIK ÜNİVERSİTE MEZUNU İKEN 1 KERE KPSS SINAVINA GİRDİM. SONRA AÇIKÖĞRETİM İŞLETME FAKÜLTESİNDEN MEZUN OLDUM.ŞİMDİ TEKRAR SINAVA GİRMEK İSTİYORUM.HEM ÖNLİSANS HEMDE LİSANS DİPLOMAM VAR. BU DURUMDA LİSANS BAŞVURUSU YAPMAM GEREKİYOR SANIRIM.BİLGİ VERMENİZİ BEKLİYORUM.TEŞEKKÜRLER..

Adsız dedi ki...

BilmemEk ayıp değil öğrenmemek ayıptır. Bazı şeyleri bilmemekte gayet normaldir. sorulan sorulara bu ((birader lisansı on lisansı bilmiyosan boş ver yaa valla.sen ne iş yapiyosan ona devam et.kendinide başkalarınıda yorma!!)) sekilde cevap verip karsındakinin cesaretini kırmak yerine ona dogru cevabı verip cesaretlendirmek daha dogrudur.. lise mezunu olarak kpss/ 2 ye gireksiniz ama önlisans ve lise düzeyindeki sınav ne kadar aynı anda başvurulsada yada aynı günde sınava girilsede sınavn bilgi düzeyi farklıdır... girecek herkese başarılar diliyorum. HAkkımızda herseyin hayırlısı olur inş.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bundan önceki kpss de para yatırdıktan iki gün sonra kayıt yapıyordu şimdi nasıl acaba bilen varmı(köyde olduğum için gittiğim gün kaydolmam lazım) yardımcı olursanız çok makbule geçer.

selmacik dedi ki...

S.A KARDESLER BENDE 3.SINIF UNIV.OGRENCISIYIM,BEN DE INSALLAH ONLISANS MEZUNU OLARAK SINAVA BASVURACAM,SON DEGISIKLIKLERI TAKIP ETMEK ICIN SITEYE GIRDIM,ANCAK OKUDUGUM BIKAC YORUM CANIMI COK SIKTI...2.ISIMSIZ KARDESIMIZIN 1.ISIMSIZ KARDESIMIZE YAPTIGI YORUM:( OLAMAZ MI YANI HERKES SENIN GIBI UNIV.OGRENCISI DEGIL,ALLAH SANA OYLE BIR SAN-S VERMIS SEN DE ELINDEKIYLE KARDESLERINE YARDIMCI OL,NE OLACAK BEN DE LISE SONDA OGRENDIM ONLISANS-LISANS FARKINI,BESER'IZ NOKSANLIKLARIMIZ ILLA KI OLACAK,KARDESIMIZIN BU KONUDA, SENIN BASKA KONUDA SORUSU OLACAK,ACIK YUREKLILIKLE SORULAN BIR SORUYA ACIKCASI BU SEKILDE CEVAP VERILMESINI KINIYORUM.ORNEGIN;(OKUMUSSUNUZ AMA BOSS DAHA BASIT BIR KONUDA BILE NASIL ILETISIM KURACAGINI BILMIYORSUN GIT EVINDE OTUR)OZUR DILEYEREK DEVAM EDIYORUM,KIMSEYE BU SEKILDE HITAP ETME HAKKINA SAHIP DEGILIM AMA KARSI TARAFI ANLAMANIZ-EMPATI KURMANIZ ACISINDAN UFAK BIR DERS OLSUN ISTEDIM,BILEMIYECEM NASIL BIR RUH HALIYLE BOYLE BIR YORUM YAZDIGINIZI AMA BIR INSAN DURDUK YERE-UFAK BISEY ICIN KARDESININ KALBINI KIRMAMALI,NIYE BIRBIRIMIZLE BARISIK DEGILIZ ANLAMIYORUM,ICINDE BULUNDUGUMUZ DURUMUMUZDAN DOLAYI SUREKLI ARAMIZA DISTAN DUSMANLAR SIZIP DURUYOR,BARI BIZ EGITIMLI-AYDIN DIYE GECINEN BIREYLER BU TUR CANI TUZAKLARA ORTAM HAZIRLAMAYALIM,BUGUN O,YARIN SIZ BISEY SORMA IHTIYACI HISSEDERSINIZ,TEKRAR KIRDIYSAM HAKKINIZI HELAL EDIN,KPSS YE GIRECEK KARDESLERIME SIMDIDEN BASARILAR-HAYIRLI CALISMALAR-ALLAH HEPPIMIZIN HAKKINDA HAYIRLISINI NASİP EDER INSALLAH,A.E.O :):):)

Adsız dedi ki...

paylaşım içim tesekkürler 2007 kpss a grubu sorularını aldım fakat 2006 kpss a grubu soruları yok galıba ??

Adsız dedi ki...

verilen bilgiler için tşk ederim selmacık kardeşime katılıyorum açıklamasından dolayı kendisine tşk ederim

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar yorumlarınızı okudum gerçekten birbirinizi eğitecek sözler söylemişsiniz böyle gençler oldugu sürece bizim gelecegimiz aydınlık ... bende lise mezunuyum açık ögretimden okuyorum bende kpssye girecem 2006 da girdim yüksek puan alamadım işallah bu sefer alacam herkese şimdiden başarılar a.e.o

Adsız dedi ki...

s.a arkadaşlar. Sınav kılavuzuna baktım da, "Kamu Görevlerine ilk defa atanacaklar için" vs... ibareler var. Ben daha önceden Ordu Mensubu idim ayrıldım. Aradan da 5 yıl geçti. Acaba buna girebilir miyim, giremez miyim bilen var mı arkadaşlar.?

?

Adsız dedi ki...

ben 4 senelik üniversite okuyorum bu sene 5. senem mezun olma durumum var benim lisans olarak başvurmam gerekiyor dimi bide bi arkadaşım ingilizce sınavına gir bi soru işaretle o sana büyük katkı getircek demişti böle bişi var mı yardımcı olursanız teşekkürler

Adsız dedi ki...

HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM BENİ BAYAĞI BİLGİLENDİRDİNİZ BENDE GİRECEM ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCIMIZ OLSUN

Adsız dedi ki...

Öncelikle bize bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim.benim sorum şu:kpps için bilgisayar sertifikası ve ehliyetin olmasının bir yararı warmıdır.vasa nedir?veya öncelik hakkı kimlere tanınır.?iyi günler

Adsız dedi ki...

sayın selmacık isimsizi kınamanız da çok saçma. ortaöğretim mezunu olmuş bir insanın önlisans ve lisansın anlamını bilmeyecek kadar okula sıra işgal etmek için gitmiş bir insan olması da kınanır yani. o güzel sıralarda laylaylom vakit geçirip liseyi bitirip de şimdimi aklı başına geldi. Bazı şeyler de vardırki sorumluluk sahibi insanların hakkıdır.

selamlar

Adsız dedi ki...

ben daha önce 2006/2007 kpss lise düzeyinde sınava girdim
kpss işçi kadrosu içinde geçerlimidr
beni aydınlatrsanız memnun olurum teşkkrler

Adsız dedi ki...

s.a ben bır ımam hatıp lisesi öğrencisi olarak kpss sınavında devlet kademsınde nerelrde gorev alabılecegım hakkında hıc bır bılgım yok.eger bu bu sorunun cevabı bana hemen ulasırsa ona gore bu sene kpss sınavına gırıcem.bu konu hakkında hıc bır bılgım yok.acil cevap beklıyorum.allaha emanet olun

Adsız dedi ki...

slm ben 2005 ortaöğretim meslek lisesini laborant mezunu olarak bitirdim.. bu yıl önlisans bitirdim fakat 30 günlük meslek stajımı tamamlamam lazım, üniversiteden hocalar staj defterimi vermezsen mezun olamazsın dediler. bende mezun olmak istemiyorum. kpss sınawına ortaöğretim olarak başvuru yaptım çünkü 70-75 gibi bir puanla atama olabiliyor. fakat önlisans 85 civarı puanla zor atama…ben okulu stajdan dolayı 1 yıl uzatacam veya 2 yıl artık atanana kadar bundan dolayı ilerde sorun yaşarmıyım.. bilen arkadaşlar lütfen yardımcı olursanız sevinirim..

Adsız dedi ki...

s a ben kpss imtihaninda 3 yanlis bir dogruyu goturuyormu diye soracaktim kim biliyorsa yardimci olursa memnun olurum saygilarimla

Adsız dedi ki...

SLM, ben ingiliz dil bilimi 3. sınıf ogrencisiyim, fen edebiyat fakültesindeym, kpss'de hangi soru türlerinde sınava girecegim hakkında bilgisi olan varsa bana yardmcı olsun, herkese basarılar diliyorum...

Adsız dedi ki...

s. alykm kardeslerım oncelıkle herkese herseyın hayırlısını dılıyorum bızler kaderımızn bızı nerye goturecegnı bılmeden kendımıze hep en guzel olanı secmeye calısırız ıstedıgmız olmayıncada ısyana yonelırız bu ıyı dgl bunun yanında eger basımıza kendı elımızle bı olay gelırse bılmelıyızkı hakkımızda hayırlı oan bu olsa geek dayıp ısyandan uzak durmalıyız...şimdı basınızı agrıtmayayaım dılegım su ben lıse mezunuyum daha once oss ye gırdım ve 4 yıllık anadolu unvrstesı yrl yonetımı kazandım bazı sebeblerden dolayı okuyamadım va kaydımı sıldırdımm sımdı kpss sınavna gırmeyı dusunuyorum acaba ne tur bır yol ızlemelıyım .......rumuz....151982...

Adsız dedi ki...

düz lise 4 . sınıf sözel öğrencisiyim kpss ye girmek istiyorum başvuru ve sınav tarihini öğrenmek istiyorum hangi konular ağırlıklı.. yardımcı olursanız sevinirim ..

Adsız dedi ki...

merhaba ben osym nin sitesinden başvuru yaptım, 2008de ortaöğretim olduğu için yine ortaöğretim olarak getirdi sistem, fakat şu anda önlisans mezunuyum, başvuruyu yaptıktan sonra kılavuzu okudum :) ve başvuru için büroya gitmem gerektiğini öğrendim. ortaöğretim başvurusunu iptal edip önlisans başvurusu yapmanın bir yolu yokmu acaba? şimdiden teşekkürler...