2008 KPSS VE TURBAN YORUMLARI HAKKINDA - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 KPSS VE TURBAN YORUMLARI HAKKINDA

merhaba kpss e girecek arkadaşlar...
Yorumlarınızı onaylarken bazı türban yorumları dikkatimi çekti...Ve bu konu hakkında 2 satır yazmak istiyordum kpss başvuruları ve 2008 kpss den uzak bir konu olarak...
Şimdi demem şu ki;
Üniversitelere türbanlı öğrencilerin öğrencileri bırakın türbanlı bir kişinin girememesinin tek nedeni var.Rektörlük gibi cumhuriyetden itibaren belli bir kesimin ve o kesim ki dedeleri gayrimüslüm olan insanların , tamamen İslamı kötüleme adına,karalama çalışmalarıdır...

Dikkat edelim ;
1)Üniversitelerde başıkapalı öğrencinin yanında vatandaş da giremiyor..Örneğin tıp fakültesinde,hastahane de dilencinin bile geçebileceği yolgeçen hanından dekan ın emri ile tıp öğrencisinin ablası geçemiyor.2 yıl sonra günde 40-50 hastaya bakacak bir doktor un ablası yolgeçen hanından geçemiyor.
2)Belli bir gazete kesimi ki sahibi nin müslümanlık ile alakası olmayan,bütün gazete-tv lerde İslam karşıtlığını basbasbağırmakta.Başörtülüler sanki dışlanmış,açık saçık giyinenler normal gibi bir Düşünceyi bilinç altlarına ve üstlerine empoze etmekte...
3)Hepiniz hatırlarsınız Hrant Dink cinayetinde "hepimiz ermeniyiz,hepimiz Hrant Dink" iz.Ve bu haber günlerce manşetlerden verildi...
Ve Son parça 1990 larda Turgut Özal Ösys ninüniversitelere girebilmek için gerekli olan %4 ingilizce barajını kaldırdı.O zaman a kadar önemli üniversitelere sadece kolejlerde ingilizce eğitim i almış insanlar girebiliyordu...
İşte Ergenekon işte Türkiye,İşte laiklik,işte başörtüsü,işte ösym ,işte üniversiteler,işte halk...

21 yorum:

Adsız dedi ki...

sayın baykala ve onun gibi düşünenlere soruyorum başörtülü olarak üniversitelere giremeyince laik türk devleti oluyoruzda bizim bu hakkımızın ihlaliyle ve din ve inanç özgürlüğümüzün kısıtlanmasıyla ne kadar türkiye cumhuriyeti oluyoruz? sayın baykal artık özgür olmak istiyoruz önümüze dikilmekten vazgeçin artık LÜTFEN başörtüsü bir siyasi simge değil inanç simgesidir bırakında artık hem laik hemde cumhuriyet olan bir türkiyede yaşayalım bu kadar insanın ahını almayın bu kadar problemin arasında bunu gündeme getiripte gülünç olmayın artık

Adsız dedi ki...

yürü be kim tutar seni :D haklısın sonuna kdr

Adsız dedi ki...

Yorumlarına aynen katılıyorum arkadaşım. Malesef ülkemizde başörtülü doktor, yaralı bir askere müdahale ederken tabur komutanı gelip askerin hayatını değil, bu doktorun niçin başörtülü çalıştığını sorguluyor, şikayette bulunuyor, kaymakama gidip kendince bu sorunun çözülmesini emrediyor. O başörtülü doktor kim mi? Benim eşim..

Adsız dedi ki...

madem türbanlıları ve yakınlarını hiç bir yere almıyorlar, o zaman onların çocuklarını askere de almasınlar. niye müslümanların kanı üzerinden müslümanlara işkence ediyorlar. bu vatan için şehit veren kan akıtanlara bu vatanı haram etmeye hakları var mı??

Adsız dedi ki...

Baykal bazı konuşmalarında benim ninelerimde başörtülüydü diyor.Bu yetmiyor,madem Türkiye deki başörtülü ninelerden oy istemesin.Bu konuşmalarla bölücülük yapıyorlar.Madem başörtülülerden vergi almasınlar.Ulu önderimiz Atatürk'ün laikliğini basamak olarak kullanmaktan vazgeç artık.Kendinize güveniyorsanız başörtülülerden oy istemiyorum diyin.Görelim dünyanın kaç bucak bucak olduğunu...

Adsız dedi ki...

70 milyonu aşkın bu ülkede açlık çeken çocuklar hastanelerde ölen anneler ve bebekleri için birgün yürüyüş yapmayan memleketim insanına sesleniyorum,hepimiz ermeniyiz diye yollara dökülüp haykıran insanlara sesleniyorum geçmişinizden dininizden bu kadarmı iğrendiniz kaldıki ağzınızın suyu akarak hayran oldugunuz avrupaya bile medeniyeti insanlıgı ilimi kültürü en basiti temizligi ögreten o igrendiğiniz dine mensup küçük gördüğünüz atalarınız lütfen artık bu zulme bi dur diyin bırakın özgürce yaşayalım dinimizi müslümanın kimseye zararı dokunmaz ancak faydası olur

Adsız dedi ki...

deniz baykal başörtüsünü her yönetimde öne süreceğine bu güne kadar ne yapmış türkiye ve laiklik için resmen türkiyeyi 2 ye bölmek (başörtülü baş örtüsüz)istiyolar.avrupaya daha çok ayak uyduralım diye.önce din sonra laiklik.önce allah sevgisi hem müslüman hem türküz,sadece üniversitede değil heryerde insanların başörtüsü özgürlüğü kısıtlanmamalı.

Hatice Turan dedi ki...

lütfen artık bu zulme birdur deyin bırakın bizler tercihlerimizi inancımızı diledigimiz gibi yaşayalım dinsizligin bile özgürce savunuldugu bu müslüman ülkede neden ben türbanımla okuyamıyorum çalışamıyorum
4 aylık oğluma bir gelecek bırakamıyorum

Adsız dedi ki...

dediklerinize aynen katılıyorum bu devlet laiktir tamam ama harkes özgürdür o kadar çok problemimiz varken türbanla üğraşmayın lütfen başörtüsü takınca kimse gerizekalı olmuyor

Adsız dedi ki...

dediklerinize aynen katılıyorum bu devlet laiktir tamam ama harkes özgürdür o kadar çok problemimiz varken türbanla üğraşmayın lütfen başörtüsü takınca kimse gerizekalı olmuyor

Adsız dedi ki...

türban serbest kalırsa ülke bölünür ikiye ayrılır diyenler ben basörtümü takınca farklı seyler cıkarınca farklı seyler mi dusuneceğım neysem o'yum her kıyafetimle aynı duyguları tasıyacağım aynı seylerı dusuneceğım bu kadar sacma bir dusunce olamaz. ayrımcılığı bolunmeyi resmen kendileri yapıyorlar resmen bizi ikinci sınıf insan olarak goruyorlar ne zaman bitecek bu muamele bilemiyorum Allah sonumuzu hayır etsin ve de bize gerici diyenlere seslenmek istiyorum bizler ahiretimizi de düsünüyoruz ahiret geride me ileride mi tabiki ileride ve biz bu durumda gerici değil ilerisini düsündüğümüz icin ilerici oluyoruz bilmem anlatabildimmi....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu yorumları okuyunca kendimi iyi hissettim yemin ederim eskiden toplumda normal bişekildeydi herşey ama şimdi ya bizim psikolojimizi bozdular artık düzelsin bişiler yeteeeeeeeeeeer saçlarımı kapadım ee noldu insan yeterki beynini kapmasın
tarihini unutmak gibi mesela; Osmanlı İmparatorluğu... yazık bize geleceğimize

Adsız dedi ki...

bu konuya olan duyarlılıgınız beni ve benim gibi düşünenleri emin olun çok mutlu etti allah hepinizden razı olsun bu zulme bir dur dediginiz için , aman banane demediğiniz için , belkide bu seslenişler gelecekte evlatlarımızın daha demokratik daha lailk insanların dinlerini inançlarını daha rahat yaşayabilecekleri bir türkiyede yaşamalarına vesile olacak . zaten bütün bunlar bizlerin başına her zulme uğradıgımızda susmamız yüzünden gelmedimi.......

Adsız dedi ki...

Başörtüsünün siyasi bir mesele haline gelmesi çok saçma.Soruyorum hz.ayşe anamız ve hatice anamız bir partiyemi bağlıydılar parti simgesi içinmi başlarını örttüler.Onların zamanında hangi parti vardı hangi partiye mensuptular.Müslüman bir ülkede böyle şeylerin yaşanması çok ayıptır.Başörtülerini kadınlar açıcakta memleket ozaman kurtulacakmı.Lütfen özgürlükleri kısıtlamayalım açık bir bayanda kapalıda aynıdır.Hepimiz kardeşiz.Sayın baykal lütfen kardeşleri birbirine düşürme.

Adsız dedi ki...

yorumlarınıza katılıyorum arkadaşlar bende kapalıyım bak unutmayın:::::::::::::))))))))))))))))))))

Adsız dedi ki...

MİDEM BULANIYOR
TÜRBANLI BİR İNSAN TEMİZLİKÇİ OLARAK ÜNİVERSİTEYE ALINIYOR AMA ÖĞRENCİ OLARAK ALINMIYOR..KOMİK..BU DURUM O TARZ GİYİNMEYİ TERCİH EDEN İNSANLARIN ANCAK TEMİZLİK YAPABİLECEĞİNİ BELİRLİ YERLERE GELMELERİNİ İSTEMEMELERİ..BU İNSANLAR MİDEMİ BULANDIRIYOR

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben de türbanlı bir genç kızım.o televizyonda çıkan yaratıklara sadece gülmek gerekiyo bence.unutmayın ki rabbim dünyaya sevdiği kullarınıimtihan etmek için kötüleri kötülükleri göndermiştir.şeytan da insanın aklına girip onu kötülüğe sevk etmek ister. ama biz nadiren de olsa ona karşı çıkıp rabbimizin rızasını kazanıyoruz. demek istediğim bu tür yaratıklar Allah ın bizi imtihanı.

Adsız dedi ki...

hepinize katılıyorum arkadaşlar allah hepimizin yardımcısı olsun...

Adsız dedi ki...

BIR AKADASIMIN ABISI 97 DE SEHIT OLDU TUNCELIDE,SIMDI ISE O SEHIDIN KARDESI BURADA BASORTULU OKUYAMADIGI ICIN YURTDISINA GITTI,BEN YORUMU SIZLERE BIRAKIYORUM.....

Adsız dedi ki...

BİZE OLAN BAŞÖRTÜSÜNE OLAN BU KINI BU NEFRETI ANLAMAK TA ZORLANIYORUM BAYKALDA BIZIM INANDIGIMIZ YOLUNDA CANIMIZI VERECEGIMIZ RABBIM DININE INANIYO GERCI KENDI ALGILAMAK ISTEDIKLERINI ALGILASADA SONRA BIZ MUSLUMANIZ DIYOLAR NASIL BIR ANLAYIS BILMIYORUM ELBET BIZIMDE YUZUMUZ GULCECEK MUMININ DUNYADA COKTUR CEFASI AHIRETTE SURER ZEVKU SEFASINI BENDE TURBANLI BIR KARDESINIZ OLARAKTAN DUALARINIZI BEKLIYORUM TURBAN DAVAMDAN VAZGECMEDIGIM ICIN UNIV. YOLLARI BENIM ICIN KAPANDI BU SENE SONSENEM LISEDE INŞALLAH ILERKI YILLARDA BAŞÖRTUMUZLE O KAPILARDAN BIZDE GIRECEGIZ BAŞÖRTÜMÜZLE VE HİÇ BİRZAMAN TAVİZ VERMEYEGIZ ZALIMEE

Adsız dedi ki...

iran da düşük bel ve dar pantolon giyme yasağı var. çünkü onlar müslüman ülkesi. Deniz baykal 'burası özgürlüklerin ülkesidir' diyor. Madem herkes özgür, neden bir bayan başörtüsü giyemiyor. Sizin niyetiniz belli baykal; müslümanlığın önünü kesmek. Mahşerdeki halinizi hiç merak etmiyorum. Görünen köy kılavuz istemez. Tez zamanda doğruyu görürsünüz inşallah.