KPSS 2008 BAŞVURULARI NASIL YAPILIR - BAŞVURU FORMLARI - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

KPSS 2008 BAŞVURULARI NASIL YAPILIR - BAŞVURU FORMLARI

arkadaşlar sizler için rehberlik hizmeti veren kpss sitemize hoşgeldiniz...
Sorularınız ile başlayarak bazı konulara açıklık getirmek istiyorum...
Bazı arkadaşlar soruyor,ben üniversite mezunuyum kpss-2 e girebilir miyim.?
Üniversite mezunları için olan kpss-1 dir. Kpss-2 e bu arkadaşlar girememekte...
Önlisans mezunları , orta öğretim mezunları için olan kpss sınavına girebilirler mi?
Hayır. Kısaca herkes kendi kpss ine girebilir...
kaynak: ösym - kpss

2006-Kamu Personeli Seçme sınavı na ortaÖğ. olarak girmiş adaylardn, öğrenim düzeyinde 2008-KPSS/2‘ye başvuru tarihine kadar değişiklik olanlarınn,
2008-KPSS/2’ye önlisans düzeyinde girmeleri gerekir. Lisans diplomasõna sahip adaylar
önlisans veya ortaöğretim düzeyinde, önlisans diplomaslarına sahip adaylarsa Or.Öğ.
düzeyinde 2008-KPSS/2’ye başvuramazlar. Lisans düzeyinde öğrenci olup 2008-KPSS/1’e
başvurmuş adaylar, 2008-KPSS/2’ye başvurlarsa, bu adaylrın 2008-KPSS/1 başvurulrı iptal edilir.

120 yorum:

Adsız dedi ki...

slm ben lise mezunuum şu eylüldeki sınaw başwurusu nezamn başlıo

serva dedi ki...

slm ben iktisat bölümü 4. sınıf öğrencisiyim okulum 1 dönem uzadı seneya ocak ayında mezun olcam. bu yıl hem lise hem de üniversite için kpssye başvurabilirmiyim?

Adsız dedi ki...

slm ben aöf mezunuyum kpss ye başvurmak istiyorum fakat hangi sınava ne zaman başvuracağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

slm ben aöf mezunuyum kpss ye başvurmak istiyorum fakat hangi sınava ne zaman başvuracağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim

zafer dedi ki...

kpss ön lisans sınav tarihleri ne zaman ve sınav başruruları nasıl yapıcak bilgilendirirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

slm bende düz lise mezunuyum kpss yi kaçırmak istemiyorum ama diğer liselere daha fazla hak tanındığını duydum doğru mu. bilen yardımcı olsun lütfen herkese başarılar

Adsız dedi ki...

slm bende düz lise mezunuyum kpss yi kaçırmak istemiyorum ama diğer liselere daha fazla hak tanındığını duydum doğru mu. bilen yardımcı olsun lütfen herkese başarılar

ruveyde dedi ki...

selam ben aöf 4. sınıf öğrencisiyim bu sene mezun olmayı planlıyorum.Kpss nin hangi oturumuna girmeliyim bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

ben lise mezunuyum kpss hakkında bilgi verirseniz sevinirim şimdiden tşkr ederim

Adsız dedi ki...

didem dediki kpss hakkında bilgi başvuru ne zaman

Adsız dedi ki...

ben lise mezunuyum kpss hakkında bilgi verirseniz sevinirim şimdiden tşkr ederim

nazlı dedi ki...

slm.lise mezunuyum.üniversiteyi ıçıktan veriyorum.iktisat fakültesi.kpssyede girmek istiyorum memer olmak istiyorum aynı zamanda.iyi bir memur yalnız bunun yollarını arıyorum ne sekilde olucagmı .bilmiyorum.bu konuda yardımcı olurmusunuz.bsavuru ne sekilde gercekleşir,ne şekilde form alıp,doldurmalıyım,fatihte otuyorum bu semtte görev alabilrmiyim,iyi bir yerde görev almak istiyorum bu durumu ne şekilde gerceklestirebilrim bana bu konuda yardımcı olurmusunuz.çok mutlu olurum vericeğıniz cvbı bekliyorum.tesekkürler hoşcakalın.

Adsız dedi ki...

slm ben meslek lisesi mezunuyum kss ne zaman ve formları nerden alırız

Adsız dedi ki...

ben lise mezunuyum kpss ye,nasıl ve neye göre başvuru yapacağım hakkında bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

ben lise mezunuyum kpss ye,nasıl ve neye göre başvuru yapacağım hakkında bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim

serçe dedi ki...

ben lıse mezunuyum ve kpsss sınavına gırmek ıstıyrm kpss sınavının hangı kademesınden sorumluyum ve hangı tarıhte basburacagım

serçe dedi ki...

ben anadolu lısesı mezunuyum ve kpss sınavına gırmek ıstıyrm hangı tarıhte kpss kaca gırmem gerekıyor

serçe dedi ki...

ben anadolu lısesı mezunuyum ve kpss sınavına gırmek ıstıyrm hangı tarıhte kpss kaca gırmem gerekıyor

Adsız dedi ki...

seni seviyorum dostum yoluuna devam et

arda turan dedi ki...

açık öğretim okuyorum işletme fakültesi 2.sınıftayım kpss1 yada kpss 2 yemi giricem.
normal lise mezunuyum

ozan dedi ki...

kpss 2nin yaş sınırı nedir yanıtlarsanız çok sevinirim

Adsız dedi ki...

slm. 3 yıl önce orta öğretim mezunu olarak sınava girmiştim.Şimdi aöf. 4.sınıf öğrencisiyim acaba kpss 1 e başvurum kabul olurmu ve internetten başvurum kabul edilir mi?teşekkürler

mutlu dedi ki...

slm arkadaşlar ben ziraat müh 3.sınıf
öğrencisiyim okulumsenye bitecek bu sene öniversite düzeyinde kpss ye girebilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler

mutlu dedi ki...

slm arkadaşlar ben ziraat müh 3.sınıf öğrencisiyim okulum seneye bitecek bu sene öniversite düzeyinde kpss ye girebilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler

mutlu dedi ki...

slm arkadaşlar ben ziraat müh 3.sınıf öğrencisiyim okulum seneye bitecek bu sene üniversite düzeyinde kpss ye girebilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler herkese başarılar

Adsız dedi ki...

lslm kpss ye girmek istiyorum formu nereden alacağız nereye vereceğiz

nilgün dedi ki...

merhaba ben uludağ üniv karacabey meslek y. okulunda halen okumaktayım okulum uzadı ve derslerimi verebilirsem bu yaz okulundan sonra mezun olabilirim bu yıl girmek istiyorum ama hangi kpss ye gireceğimi bilmiyorum yardımcı olabilirseniz çok mutlu olucam şimdiden teşekkür ederim..

nilgün dedi ki...

merhaba benuludağ üniv. k.m.y.o halen okumaktayım okulum uzadı derslerimi verebilirsem bu yaz okulundan sonra mezun olabilirim bu yılki sınava girmek istiyorum ama hangi kpss ye gireceğimi bilmiyorum yardımcı olursanız çok mutlu olurum
şimdiden teşekkür ederim...

gökçe dedi ki...

kpss hangi snva girmem gerek 2yıllık bölüm okudum ama yaza mezun olurum

asi dedi ki...

slm ben meslek lisesi mezunuyum.kpss başvuru formlarını nerden ve nasıl alıyoruz.bankaya veya başka bir yere para yatırıyormuyuz.yardımcı olursanız sevinirim herkese şimdiden başarılar kazanmayı çok istiyorum ama hayırlısı neyse o olsun.

Adsız dedi ki...

ben önlisans mezunuyum hangi kpss ye gireceyim daha önce girmedim bilgi

Adsız dedi ki...

selam 2008 kpss sınav soruları kolaymı acaba arkadaşlar

Adsız dedi ki...

slm ben önlisans halıcılık programı mezunuyum.kpss de tercih edebileceğim bölüm var mı? yok mu?programım kpss ye yerleşebilmemde işe yarayacak mı acaba yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden çok tşkrlr.

Adsız dedi ki...

BAŞVURU HAKKINDA BİLGİ TAM OLARAK İSTİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

ben 20 yasında meslek lisesi 2006 mezunuyum kpss sınavına bas vuracan ama bırsey bılmedıgım ıcın basvuramıyorum sıtelere baktıgım halde herkes baska seyler yazmıslar bana yardımcı olursanız sevınırım meil (www.ahmet_18@hotmail.com)meil olarak atarsanız sevinirim orhangazi

mutlu dedi ki...

slm lise mezunu isen ön lisans sınavı yani orata öğretim düzeyinde eylülde sınava gireceksin kpss 2 gireceksin şimdiden başarılar

mutlu dedi ki...

lise düzeyinde kpss 2 gireceksiniz şimdiden başarılar

mutlu dedi ki...

saol sende yoluna devam et

mutlu dedi ki...

slm siz üniversite düzeyinde bu sene kpss ye girebilirsiniz çünkü aldığınız puan nın iki yıl geçerliliği var kpss 1 girecen hazirana az kaldı şimdiden başarılar

mutlu dedi ki...

slm arkadaşlar ben ziraat müh 3 sınıf öğrencisiyim okulum seneye bitecek bu sene kpss ye üniversite düzeyinde girebilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekürler

elif dedi ki...

ben açıköğretim 3sınıf işletme okuyorum önlisans mı yoksa lisans olarakmı başvuru yapmam gerekiyor.teşekürler

Adsız dedi ki...

2008 LİSE MEZUNLARININ GİRDİĞİ KPSS BAŞVURU TARİHİ NE ZAMAN

Adsız dedi ki...

selam ben aöf 4. sınıf öğrencisiyim
ön lisans diplomam var kpssye önlisans düzeyinde girebilirmiyim

Adsız dedi ki...

alooooooooo duyan varmısınav kaıtları nerden alınıp nerye verlecek yardım cı olun

mutlu dedi ki...

slm elif lisans düzeyinde baş vurabilirsin çünkü aldığın puanın iki yıl geçerlilği var seney okulu bitireceksen lisans düzeyinde girebilirsin
başarılar

Unknown dedi ki...

merhabalar ben önlisans turuizm otelcilik mezunuyum kpss de tercih edebileceğim bölümler neler, öğrenebilirmiyim?
şimdiden teşekkürler...

Adsız dedi ki...

ben orta okul mezunuyum kpss ye gire bilirmiyim

Adsız dedi ki...

mrb. ben şuan 2 yıllık bir üniversitede okuyorum fakat 15 haziranda mezun oluyorum. Ve kpss sınavına girmek istiyorum. Ben ağustosta olan kpss sınavına mı gireceğim ? yoksa eylüldekine mi? bölümüm turizm ve seyahat işletmeciliği ve ben kpss yi kazandığım taktirde nereler için tercih yapacağım. Turizm il müdürlükleri gibi mi ?? yanıtlarsanız çok mkutlu olurum.

Adsız dedi ki...

selam ben kanarya bende kpss2 ye basvrmak ıstıyorum ama nereden form alınacagını ve hangı tarıhte basvurucagımı bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırım

Adsız dedi ki...

bende birşey öğrenmek istiyorum. kardeşim ankara da askerlik yapıyor ama sınav tarihinde askerliği bitip istanbula gelmiş olacak. Başvuru formunu nasıl alabilir, kendisi yerine başkası istanbul'dan alabilir mi, Ankara dan alıp İstanbul da sınava girebilir mi. bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim.

İsimsiz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar önlisans ve ortaöğretimler için kpss başvuruları 25 mayıs ve 26 haziran arasında... sınavda 21 eylül...
allah hepimize yardımcı olsun

Adsız dedi ki...

bir başörtüdür gidiyoruz.ve baş örtüye karşı çıkanları anlayamıyorm.başörtünün kimi zararı varki?bende başörtülüyüm ve bunu siyasi simge olarak değil inancım gereği takıyorum.eğer böyle düşünmeye devam edersek yani insanların özgürlüklerini haklarını elinden almaya çalışorsak çok geride kalırız ve kalkınamayız.ve ben şunuda gözlemledim insanların başörtülülere bakışları çok farklı yani insanı rahatsız ediyor.ben kendi doğduğum ülkede rahatça yaşayamayacakmıyım.bu haklarımı elimden almaya çalışanlara sesleniyorum lütfen kendinize gelin.biz böyle bir millet değiliz..........

Adsız dedi ki...

kendi ülkemde ve doğduğum ülkede rahatça yaşamak istiyorum.başörtülü başörtüsüz diye ayırıp yargilamayalım lütfen.ve biz başörtülüler rahatsız edici bakışlarla bakmayın lütfen

shadow_2245 dedi ki...

slm arkadaslar ben 2006 kpss 2 ye gırdım ve 87 aldım ama bostayım bu yıl ınsallah 90 uzerı alırız almazsanız yerlesemezsınız soyleyım yanı herkese sımdıden basarılar dılerım

Adsız dedi ki...

selam ben kerem lise mezunuyum ilk defa kpss sınavına girecegim kayıt için neler gerekiyor ögrenebilirmiyim teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ne olacak böyle sonumuz,hayatımız sınavlarla geçiyor,üniversiteyi kazanmak dert,okumak ayrı dert,okuduktan sonra iş bulmak ayrı dert,bu ülke bizleri çıra gibi yaktı allah doğacak çocuklarımızın yardımcısı olsun,hepinize hayatınızda başarılar dilerim arkadaşlar..

Adsız dedi ki...

selam ben önlisans mezunuyum ama bir kanun var idi "ortaöğretim mezunları devet memuru olamaz" diye bu kanun ne zaman uygulamaya girecek....

Adsız dedi ki...

slm ben önlisans mezunuyum daha önce girdim lise mezunu olarak ama şimdi hangisine girecem bilmiyorum ayrıca internetten başvuru yapabilirmiyim beni biri aydınlatırsa sevinirim

Adsız dedi ki...

slm ben halil ben bi kez kpss ye girdim.herhalde 2004 te
ondan sonra girmedim
askerlik yüzünken şimdi şifremide unuttum. ha bide ben lise mezunuyum

Adsız dedi ki...

slm ben halil ben bi kez kpss ye girdim.herhalde 2004 te
ondan sonra girmedim
askerlik yüzünken şimdi şifremide unuttum. ha bide ben lise mezunuyum

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar bendi bu yıl kpss ye girmek istiyorum daha önce girmedim umarım kolaydır.iki yıllık üniversite okudum.simdi açıkögretimde 3, sınıftayım.sınava girecek tüm arkadaslara basarılar diliyorum....

Adsız dedi ki...

sorudan başka bişiy yok nedir bu yaa birisi çıkıp ceva vermedikten sonra soru sormanın ne anlamı var.ban+

kaan dedi ki...

merhaba ben düz lise mezunuyum bu sene ilk defa kpss ye giricem ve hiçbir bilgim yok nasıl başvurucam nereye ne zaman kpss-1 e mi kpss-2 ye mi önlisansmı yoksa lisans programına mı bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim

mutlu dedi ki...

teşekür pelin sana da başarılar

mutlu dedi ki...

tabi liselerden formmu alıp doldurur sınava giriş yerini istanbul olarak belirler yani bi sorun olmaz formunu alıp yatırsın. tüm askerlere sevgiler

mutlu dedi ki...

şengül katılıyorum sana gerçekten üyle her kes özgürce dilediğince giyinebilsin ,ürtünebilsin hiç kimsenin özgürlüğü kısıtlanmasın....

mutlu dedi ki...

sonuna kadar destekliyorum sizi baş örtü olayı çok abartıldı sadece gündemde olay yaratmak için yapılıyor hiç kimsenin hakkı elinden alınamaz üyle bir toplum deyiliz

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben didem kpss/2 yani lise ve önlisans mezunlarının gireceği kpss başvuru tarihi 26 mayıs 27 haziran tarihleri arasında sınavda 21 eylülde yapılacak. ok. hepinize ii şanslar...

Adsız dedi ki...

slm ben DİDEM.kpss/2 başvuruları 26 mayıs 27 haziran tarihleri arasında.sınav 21 eylülde hepinize ii şanslar...

Adsız dedi ki...

ben önlisans mezunuyum 2007 de kpss sınavına gırdım bu yıl sınava gırmeden yenıden basvuruda bulunabılırmıyım aynı puanımla.

mert_tt dedi ki...

lise ve dengi okul mezunu , myo mezunu arkadaslar aynı zamanda 4 yıllık okuyan arkadaslar önlisans kpss 2 ye gırecekler 2008 kamu personeli seçme sınavı (2008 KPSS Önlisans-Ortaöğretim) 26.05.2008-27.06.2008 tarihleri arasında başvurular alınacaktır...
şimdiden basarılar herkese

kizilyaz dedi ki...

slm kamu yönetimi 4. sınıf öğrencisiyim kpssden a ve b grubu için hangi oturuma girmem gerek yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler

Adsız dedi ki...

baş vurular başladı mı ne zaman başvuru yapıcaz

Adsız dedi ki...

slm ben önlisans mezunuyum 2006'da önlisans olarak başvurdum.Bu sene internetten başvurabilir miyim? yoksa tekrar form almam gerekiyor mu?

Adsız dedi ki...

ilk öğretim mezunları kpsssınavına girebilirmi

metin dedi ki...

ben kpss sınavına ilk kez giriyorum end meslek lisesi mezunuyum sınav hakkında bilgi almak istiyorum nasıl basvuru yapılıyor basvurular ne zaman formu nereden alacaz nasıl doldurup nasıl tercih yapacaz

Adsız dedi ki...

ben su anda üniv.okuyorum acıkögretim 1.sınıf kpss ye girmek istiyorum hangisine basvurcagımı bilmiyorum ve son basvuru tarihi ne zmn bilgilendirirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

merhaba ben muhasebe bölümü mezunuyum ilk 2004 te ve lise mezunu olarak sınava girdim bu yıl ise yüksek okul mezunu olarak gireceğim.bu kpss1 ve 2yi daha duymamıştım benimle nasıl bi ilgisi var ne yapmam gerekiyo?...

Adsız dedi ki...

ilk defa kpss ye giricem çok heyecanlanıyorum kpss sonrası gelecegimden çok endişeliyim daha önce giren varsa söylermi acaba çokmu zor bu sınav gircek olan herkese şimdiden başarılar rabbim yardımcınız olsun

Adsız dedi ki...

ben lise mezunuyum.Form almak için verilen 28.04.2008-09.05.2008 tarihleri bizim için de geçerli mi bilgilendirirseniz çok sevinirim.İlginize teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

slm ben lise mezunuyum kpss için başvuruları ve form alma tarihlerini öğrenebilir miyim?tşkler..

yeter dedi ki...

ben açık lisede okuyorum şu an üçüncü senem acaba kpss ikiye girebilirmiyim

tugba dedi ki...

slm ben meslek lısesı mezunuyum su an 2 yıllık üniversıte okuyorum yaza bıtecek ama kpss 1 mı 2 mı hangısıne gırecegımı bılmıyorum kpss 2 basvuru tarıhlerı ne zamam yardımcı olursanız cok sevınırım sımdıden herkeze basarılar

Adsız dedi ki...

Kpss başvrusu ıcın ne kadar para yatırmamaız gerkıyor bankaya ??? bu kpss 1 de ne tur sorular soruluyor ??? kaç puan almamız gerekiyor??? ben kubra

Adsız dedi ki...

slm ben meslek lısesı mezunuyum 2 yıllık ünv okuyorum ama guze dogru mezun olurum sımdı ben hangısıne gırecegım lutfen yardımcı olun

Adsız dedi ki...

slm ben meslek lısesı mezunuyum 2 yıllık ünv okuyorum ama guze dogru mezun olurum sımdı ben hangısıne gırecegım lutfen yardımcı olun

Adsız dedi ki...

ben şimdi okuyorum bakıyorum ama bi türlü aklımda ki soruların cevabını bulamıyorum ben iki yıllık muhasebe bölümü mezunuyum suan açıköğretimden işletme olarak devam ediyorum bu sene 2008 de kpss ye girmek istiyorum ama bu zmana kadar hiç girmedim hangi atrihte hangi evraklar hazırlamam lazım

ferhat dedi ki...

selam 1999 ege ziraat fakültesi toprak bölümü mezunuyum.aday bilgi formu doldururken mezun olunan lisans programı kısmına ziraat mühendisliği kodunu mu yoksa toprak kodunu mu gireceğim. her ikisine de ayrı kod numarası vermişler. yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

merhaba; kardeşim yurtdışında okuyor ve son sınıfta. başvuruyu nasıl ve ne şekilde yapabiliriz. türkiye ye gelme şansı yok başvuru süresinde... yardımcı olursanız sevinirim.

Unknown dedi ki...

BEN SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEK OKULU MEZUNUYUM BEN HANGİ SINAVA GİRECEGİM NE ZAMAN BAŞVURACAĞIM. KPSS Yİ ÇÖZMEK BİLMECE GİBİ OLDU

Unknown dedi ki...

BEN SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEK OKULU MEZUNUYUM BEN HANGİ SINAVA GİRECEGİM NE ZAMAN BAŞVURACAĞIM. KPSS Yİ ÇÖZMEK BİLMECE GİBİ OLDU

perihan dedi ki...

ben perihan.2004 kpssye acil tıp teknisyeni olarak girdi.2006 da gıda teknikeri olarak.iki diplomam var.ben sınava ortaöğretimden girmek istiyorum.sorun çıkarmı?

Adsız dedi ki...

slm ben açıköğretim işletme mezunuyum pazar günki snava girmek zorunda mıyım?

Adsız dedi ki...

SELAM BEN AÇIKÖĞRETM LİSESİ MEZUNUYUM KPSS YE GİREBİLİRMİYİM VE BAŞVURU TARİHİ NE ZAMAN TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

mrb ben havin 2007 mezunuyum. bu 9 mayısa kadar yapılan kpss başvuruları ön lisasn ögr. için mi? bu arada şu mezunların kpss başvuru tarihlerini en kısa zamanda yayımlarsanız çok sevinirim.şimdiden teşekkürler...

havin dedi ki...

mrb ben havin.2007 mezunuyum. bu 9 mayısa kadar olan kpss başvuru formları ön lisasn ögr. için mi?bu arada mezun ögr. kpss başvuru formlarının ne zaman olacagını en kısa zamanda yayımlarsanız çok sevinirim.şimdiden teşekkürler...

Adsız dedi ki...

selam arkdadaşlar. kpss ortaöğretim başvuruları 28 nisan 09 mayıs arasında önlisans başvuruları 26 mayıs 01 temmuz diye biliyorum. ayrıca ben yakında bir kampanya başlatmayı düşünüyorum eğer bu sınavdan sonrada düşük puanlı yerleşnlerden haberdar olur ve bunları ispatlma şansımız olursa ben önce yukardakilere bi uyarı mektubu yazıcam daha da olmassa mahkemelere başvuracağım.. beni bekleyin...m.k.

Adsız dedi ki...

isimsiz,nickli arkadaşa katılıyorum.ben şahit oldum,ben 78 almam rağman,70 lerden düşük alan bir çok kişi şuan memur.acaba bunun hesabını nasıl verecekler.olması gereken insanların yerinde olmaması gereken insanlar var.buna dur demeliyizzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

emeğimin karşılığını 99 dan bu yana alamıyorum.1999 74 aldım,daha sonraki girdiğim kpss de 78 aldım.ama 70 den aşağı olanlqar alındı,bunu sebebi belli ben bildiğim insanlarda var,adam bulup memur olannnn.acaba öbür tarafta bunların hesabını nasıl vercek,ben hakkımı herşekilde haram ediyorum.adama gibi,insanca,bir tayin olsun,hak yenmeden...

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar önlisans mezunları
kpss 2 ye girebiliyo bilginiz olsun herkeze başarılar allah yardımcımız olsun

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN BU SENE LİSEDEN MEZUN OLACAĞIM HEM ÖSS HEMDE KPSS YE BAŞVURMAK İSTİYORUM FAKAT KPSS Yİ KAZANIP ÖSS Yİ DE KAZANSAM VE HEM OKUYUP HEMDE MEMUR OLARAK ÇALIŞSAM 4 YILLIĞI BİTİRDİKTEN SONRA NE OLARAK DEVAM EDEBİLİRİM

Adsız dedi ki...

selamlar ben açıköğretim işletme 1.sınıf öğrencisiyim kpss nin hangisine başvurmam gerekiyooo_?

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ..
benim sorum ben önlisans mezunuyum şimdide açıköğretim işletme 2. sınıf ogrencisiyim acaba ben önlisans düzeyindemi gircem yoksa lisans düzeyindemi gircem sınava cvp veren arkadaşlara şimdiden teşekkurler.......

uzumer dedi ki...

merhaba, ben üniversite 3. sınıf öğrencisiyim ve gıda mühendisliği bölümündeyim. sorum şu: bizim gibi öğrenciler için her yıl kpss yapılıyor mu yoksa iki yılda bir mi yapılıyor?

Adsız dedi ki...

lise mezunuyum kpss puan koşulları nelerdir.kaç puan almalıyım kiherhangi bir kuruma yerleştirileyim.yoksa puan önemli değilde işin içinde torpil mi var. bizde ona göre çalışalım.teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Merhaba,Önlisans mezunuyum.Yeni mezun oldum diplomamı almadım.Başvuru aşamasında sınava girmek için gerekli oluyor mu diploma yoksa yerleştirilme aşamasında mı lazmdır..Bilgisi olan arkadaş paylaşırsa burda çok sevinicem şimdiden tesekkurler

mutlu dedi ki...

mrh burcu... başvuru sırasında diplomaya gerek yok ama bitirdiğinize dair bir belge gütürün yani didiplomaya gerek yok istemiyorlar. şimdiden başarılar

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bilgi sahibi oolan lütfen cevaplasın: açıköğretim fakültesi 3 sınıf öğrencisiyim şimdi istesem 2 yıllık diplomamı alıyorum yani şimdi önlisans olarakmı girecem kpss ye

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim bi tanıdığım 56 puanla devlet memuru oldu sizce sınava girelimmi

Adsız dedi ki...

ya ben bu sene liseden mezun oluyorum..kpssye başvurmak istiyorum ama ilk giren bi kişi nasıl başvuru yapcak bilmiyorum?? bana yrdmcı olursanız sevinirm..

shadow_2245 dedi ki...

bır unıversıte veya osym burosuna gıdın o da yoksa ıkı yıllık fakultelere gıdın yardımcı olurlar sıze ıyı gunler shadow_2245@hotmail.com

shadow_2245 dedi ki...

arkadaslar kpss basvuruları basladı en yakın bır oss burosuna veya unıversıteye gıdın oda yoksa ıkı yıllık fakultelere gıdın sıze yardımcı oçlurlar once tabıkı 35 ytl zıraat bankasına yatırılması gerekıyor basarılar ben gecen yıl 87 aldım ama yerlesemedım basarılar dılerım

Adsız dedi ki...

MERHABA SORUM BEN LİSE MEZUNUYUM 2008 KPSS SINAVINA GİRMEK İSTİYORUM.HANGİ DERSLERDEN SINAVA GİRİCEM VE BANKAYA NE KADAR ÜCRET YATIRCAM TŞK.

Adsız dedi ki...

ya biri bana yardım etsin ya ne olur kafayı yicem danışabileceğim kimse yok ben aöf önlisans 2. sınıf öğrencisiyim başvuru tarihi bitene kadar nerden bilcem geçip geçmicemi de önlisans mezunu olarak başvuru yapayım ben bütten sonra belli olcak şimdi ben nasıl başvurcam ya

Nilay dedi ki...

arkadaşlar bir konuda yardımınızı istiyorum bir önceki kpss ye lise mezunu olarak girmiştim şuan aöğretim okuyorum ve mezun olunan/ lunacak kısmını nasıl doldurucam? anlamadım hangi düzeyde girmem gerek

Adsız dedi ki...

ya ben imamhatipten yeni mezun oldum bu sınava girebilmek için ne gerekiyo ve formları nerden temin edebiliyoruz.hangi tarihe kadar öğrenebilirmiyim

Adsız dedi ki...

4 yıllık üniversite mezunuyum. Bu sene kpss sınavına lise mezunları ile girebilirmiyim.

Adsız dedi ki...

lütfen bana yardımcı olun açıköğretim 4. sınıf öğrencisiyim bu sene kpss ye ne şekilde girecem yanıtlarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

slm ben lise 3 hemşirelik okuyorum 2010 kpss sınavına girmek istiyorum bu sınav sonucu 2 sene sürdüğünden mezun olunca da aldığım puanla hemen tercih yapıp yerleşme arzusundayım ama b grubu kpss ye girmek için lise diploması şart mı biri bana bilgi verebilir mi ??? şimdiden teşekkürler ...

esmeray dedi ki...

ben lise mezunuyum şimdi dershaneye gdyrm kpss sınav tarihini ve başvuru tarihini öğrenebilirmym kendim için bnde girmek istyrm hangi tarihte nereye başvurucam hiç bir bilgim yok internet üzerindende yapmak istemyrm formu nerden alıcam ve bankaya ne kadar para yatıcak bilgilendirirsenz sevnrm...