2010 kpss lise mezunu başvuruları - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2010 kpss lise mezunu başvuruları

2010 kpss önlisans ve lise mezunları için kpss başvuruları başladı.
başvuru tarihleri 31 mayıs 2010 ile 2 temmuz 2010 arasında ve Lise mezunu ve ön lisans mezunları içindir.


Başvurular hakkında herşeyi ve püf noktaları sitemizden tüm ayrıntısı ile öğrenebileceksiniz.
1. aşamayı anlatalım , nasıl başvuru için gerekli koşullar nelerdir
Eğer liseden veya ön lisans dan mezun olmuşsanız , sınav 2 yıl geçerli ve 2 yıl içerisinde mezun olabilecekseniz başvurabilirsiniz.

Yani az çok demeyin başvurun. :)
fakat

2 temmuz 2010 son başvuru günü olduğu için o tarihden önce ön lisansdan mezun diploması olacak arkadaşlar 2010 kpss e önlisans düzeyinde başvuru yapacak ve lise mezunu düzeyinde yapamayacaktır.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben şu an çevre sağlığı birinci sınıfım,gelecek yıl mevzun oluyorum bu yıl önlisans mevzunu olarak girsem bu sene değilde seneye tercih yapsam olurmu? lütfen beni bu konuda bildiğindirirseniz çok mutlu olurum şimdiden her şey için tşkler

Adsız dedi ki...

iyi günler ben su an üniversite2.sınıf öğrencisiyim 4 yıllık bölümde okuyorum lise kpss sine başvurmak istiyorum yani hem üniversitede okuyup hem memur olarak çalışmak isiyorum bu mümkün mü

Adsız dedi ki...

ben bütünleme sınavına kaldım. ön lisans mezunu ile başvuru yapabilir miyim. acil lutfen bilgilendirirseniz...

Adsız dedi ki...

yanı ne demeye celısınız bıraz daha acıklayıcı olursanız........

Adsız dedi ki...

benn şimdiii kpss kayıtlarınıı kaçırdımm yurt dışındaa olduğumm içinnn 2 senemii bekliycemm:?