2010 kpss lise mezunu ve önlisans başvuruları - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2010 kpss lise mezunu ve önlisans başvuruları

bir önceki yazımızda kimlerin başvurabileceğini yazdık.
2. aşamaya geçersek nasıl başvurabilirsiniz.??

Öncelikle hangi kpss düzeyinde başvuracağınıza karar veriniz. lise mezunu iseniz veya 2 yıl içerisinde olabilecekseniz lise düzeyinde olana başvurun. Yani lise 3 , lise 4 veya mezun iseniz lise düzeyindeki kpss e başvurunuz.
ön lisans okuyorsanız veya mezunsanuz ön lisans düzeyinde başvuru yapınız.

Başvuru ücreti 35 lira. (halk-vakıf-ziraat-akbank 'ın internet ve şubelerinden , garantinin sadece internet şubesinden yatıracaksınız)
daha sonra ; ilk defa başvuru yapacak olanlar başvuru merkezlerinden

daha önce kpss başvurusu yapanlar ise şifreleri ile birlikte internetten (ösym nin sitesinden başvuruları yapabilecekler)

devamı gelecek...

9 yorum:

azaist dedi ki...

merhabalar öncelikle böyle bir siteniz için teşekür edrm.. ben iki yılık okuyan bir öğrenciyim bu sene henüz 1 .senem biti ve seneye ikinci sınıfta olacam benim sormak istediğim eğer ki kpss süresi iki yıl geçerli olacaksa,bu durumda henüz bürinci sınıfı bitirmişken yane seneye ikinci sınıfta olacam ve mnzun olacam.. bu durumda ben önlisans düzeyinde kpss ye başvurabilirmiyim

Adsız dedi ki...

kafam çok karıstı bana bıraz yardımcı olursanız sevınırım 2 sene önce liseyi bıtırdım basımdan bır hastalık gectı ıkı snedır tedavı goruyorum fakat liseyi okurken lise bırden 1 tane dersım vardı kaldım o dersten okulumu aradım acık ögretıme girmem lazımmıs ben kpss gırmek ıstıyorum fakat nasıl olcak ben basvuru yapsam dha dıplomamı almadım olurmu acıkogretımede yazılsam lutfen bılgı verınız

Adsız dedi ki...

merhaba ben önlisans mezunuyum daha önce lise mezunu olarak kpss sınavına girdim şimdi tekrar başvurmak için ösym merkezine gitmem gerekirmi yoksa internetten başvurabilirmiyim

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Aday bilgi formunu internetten indirim çıktı mı alacağız yoksa başvuru merkezlerinden mi temin edeceğiz?

Yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

Es selam aleykum
Ben düz lisede lise 3'e gitmekteyim,bu yıl lise ^4'e geçtim...nasıl başvuru yapıcam okuldan belge felan alıcakmıyım?

Mehmet dedi ki...

Mezun olunabilecek durumda iseniz başvuru yapabiliyorsunuz aksi bir ihtimal var ise geçerli olmuyor sanırım..

Adsız dedi ki...

tabiki başvuramazsın başkalarını önü açılsın:S

Adsız dedi ki...

başvurabilirsin ewt..sınavın geçerlilik süresi 2yıl yani sen mezun olduktan bir yıl sonraya kadar geçerli olacak bu sınavda aldığın puan.. başarılar dilerim..

Adsız dedi ki...

SoraCaqım Soruyu önCeden ßiri Sormu$ we Cevabını wermi$siniz Coq t$qr eDerim SayqıLarımLa...ama Son ßaşwuRu TariHi qaÇ onu aciL söyLeyiniz Çünqü ßu qün Son qün Dedi ßiri Tam emin DeiLim