2010 kpss lise mezunu ve ön lisans başvuru tarihleri - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2010 kpss lise mezunu ve ön lisans başvuru tarihleri

2010 kpss ön lisans ve lise mezunlarının başvuru ve sınav tarihlerini soran arkadaş için: 2010 kpss lise ve ön lisans başvuru tarihleri 31 mayıs 2010 ile 2 temmuz 2010 tarihleri arasında yapılacaktır ve başvuru ücretleri 35 lira olarak belirlenmiştir.
sınav tarihi: 26 eylül 2010 tarihindedir

diğer bir soru cevabı kpss bu yıl kaldırılacak mı ? Bu ülkede memur olabilmek için kesinlikle bir sınava ihtiyaç olacaktır. Kpss XXSS fark etmez. Ama kpss kolay kolay kalkmaz.

Kısaca 4 yıllık fakülte mezunu(lisans) yada bu yıl mezun olabilecekler için son başvuru tarihi
25 mayıs 2010
Lise mezunu ve 2 yıllık mezunları (ön lisans mezunları)için başvuru tarihleri 31 mayıs 2010 ile 2 temmuz 2010 tarihleri arasındadır.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

bn 14.12.1992 doğumluyum kpss sınavına yaşım tutuyor mu girebilir miyim?

Adsız dedi ki...

önlisan öğrencisiyim yaz okuluna kaldım 19 ağustosta yaz okulu bitcek sonrasında 20 iş günü staj yani 2010-2011 yılına kayıt yapmam gerek. bu durumda kpss'ye girebilir miyim?

aliekşi dedi ki...

merhaba iklimlenkirme ve sogutma mezunuyum kpssye nasıl girecegim

şahin dedi ki...

kpss sınav başvuruları nezaman yapılacak

Adsız dedi ki...

linans ögrencısıyım ve kpss ye gırmek ıcın basvuru tarıhlerını ve nezaman kadar son olup hangı bankaya ve nekadar para yatırmamız gerektıgıne daır bılgı verırsenız sevınırım

özlem dedi ki...

mrb bn önlisans okuyorum ama bi yılım daha var sınava önlisans düzeyinde girebilir miym?2. tercihleri yapmak üzere cevaplarnzı beklyrm şimdiden tşk

özlem dedi ki...

merhaba ben ömlisans okuyorum henüz mezun deilim sınava önlisans olarak grebilir miyim ikinci tercihlerde tercih yapmak üzere 2. sınıfı okuyacağım yani daha cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

Sevgi dedi ki...

ben başvurumu yaptım.Başvuru kayıt bilgilerimde eski şifrenizi kullanınız demiş benim eski şifren ne ki bilmiyorum.. yeni şifreyi ne zamana kadar alabiliim? yardımı olursanız çok mutlu olcam

Adsız dedi ki...

Okul önlerinde kuyruklar uzadıkça uzuyo. lütfen şu kpss nın süresini uzatın yetkililere
sesleniyorum..