2010 Kpss Lisans Son Başvuru Tarihi Uzatıldı - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2010 Kpss Lisans Son Başvuru Tarihi Uzatıldı

Merhaba değerli arkadaşlar.
Geçen yazımızda belirttiğimiz gibi , kpss sınav ücretlerinin yatırımından dolayı sorunlar çıkmakda ve son başvuru tarihi uzatılabilir.
Bugün ösym nin yaptığı açıklamaya göre 2010 kpss lisans son başvuru tarihi 25 Mayıs Salı günü saat 17.00'ye kadar uzatılmış bulunmaktadır.
Sorularınızı bu başlık altından yazabilir , uzman kadromuz tarafından en kısa sürede cevaplarınıza ulaşabilirsiniz.
İlginç bir uyarı daha var ÖSYM'den. Kpss başvuruları için süre yarın yani 21 mayıs cuma saat 10.00 a kadar bankalara başvuru paralarını yatırmak ve internetten tercih yapmak için gitmemeniz rica olunuyor.
kaynak : osym.gov.tr

3 yorum:

Sofistike dedi ki...

Bugn 23.05.2010 bu başvuru tarhlernin uzatmına para yatrma işlemi de dahil mi? Yani para yatırıp bşvra blmek icin 2 gnümz daha var mı?

Elçin Neyzen dedi ki...

İyi akşamlar ben Elçin.Kpss'ye lise mezunu olarak girmek istiyorum.İlk defa böyle bir sınava gireceğim.Kpss'ye en son ne zamana kadar başvurabilirim?İnternetten kayıdı hangi siteden ve nasıl yapabilirim? bu konularda az-çok bilgim var lakin beni daha çok aydınlatırsanız sevinirim.Yardım edebilir misiniz acaba?

Unknown dedi ki...

merhaba ben zeynel açıkögretım lise mezunuyum ilk bu sınava gırcem son basvuru tarıhı 2 temuzmu ve kayıt ıcın ne gereklı bılgı verebılırmısınız acaba