2009 Kpss iptal mi edilecek - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2009 Kpss iptal mi edilecek

2009 kpss ile ilgili gündeme bomba gibi düşen 1 haberi paylaşmak istiyorum.
Iğdır da kpss sorularını 60 kişilik öğretmen grubuna çözdüren ve cevapları 8 bin ytl karşılığı kpss e giren kişilere ulaştıran 1 çete yakalandı.
Hatırlarsanız 1999 öss de soru kitapçığının çalınmasından dolayı öss iptal edilmişti.O zaman sınavdan önce olay olduğu için rahatlıkla iptal edilmişti.
Fakat bu kpss yapıldığından dolayı , iptal edilme ihtimali bence çok zayıf. Ancak şöyle 1 yöntem ile , çetenin soru dağıttığı kişilerin tamamının sınavı iptal edilerek yüzbinlerce kişi mağdur olmaktan kurtarılabilir.
İptal edileceğine dair söylentilere pek kulak asmayınız.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

mrh ben kpss ye gimek istiyorum ama orta okul mzunuyum herşeyden çok girmek istiyorum acaba ben de başvurabilirmiyim.

erdener dedi ki...

bence bu sınav iptal edilecektir.. birçok ilde kopya olayı yaşanmış; ki polis bunu kanıtlamış ve nitekim hapse atıla 5-6 kişi vardır.. Hala da bu konuyla ilgili yani kopya çetesiyle ilgili olarak aranan 30 kişi vardır: emniyet kaynakları ve savcılık soruşturması devam ediyor..
İptal Olacaktır, herkese duyurulur.. Ve sınavı iyi geçen arkadaşlar da hiç kaygılanmasınlar, bir sefer iyi yaptılarsa ikinci sefer de gayet rahatlıkla iyi yapacaklardır, eminim.. Sadece kendilerine güvensinler.. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

ne biçim sitedir anlamadım, çok niteliksiz galiba ya da bana mı öyle geliyor anlamadım: yani kaçtır yorum yapıyorum neden yayınlanmıyor.. nedir bu korkaklık kardeşim!!!