2009 kpss soruları nasıldı ? - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2009 kpss soruları nasıldı ?

Dün Lisans düzeyinde yapılan kpss e 430 bin aday katılmış bulunmakta. Ve gelen yorumlar itibari ile adayları en çok terleten soruların matematikden geldiği yönünde 1 yaklaşım bulunmakta. Kime sordusak , "Matematikden 3-5 tane yapabildim ancak" denildi.

Burdan yola çıkarak bazı arkadaşlara söylemek istediğimiz birşey bulunmakta. Matematik yüzünden sınavı kötü geçen arkadaşlar çok üzülmesin. Herkes matematiği kötü yaptığından dolayı , yerleşmek istediğiniz bölümün kpss taban puanlarının düşme ihtimali yüksekdir.

2009 kpss hakkında yorumlarınızı bu başlık altından paylaşabilirsiniz...

4 yorum:

memojahn dedi ki...

benim de tam tersi ya 25 mat netim 90 gkyk netim var ama 60 eğitim netim var. b.sayar. sizce atanır mıyım?

keyyis dedi ki...

valla sorular zordu ama zaman yetmedi. bırak kontrol etmeyi yetiştiremedim.
gk-gy 72 d 19 y
eb 85 d 25 y var. resim öğretmeniyim geçen yıl 65 ti taban ama 70 ten yukarısını aldılar ortalama 350 kişi alıyorlar. kazanabilir miyim fikri olan var mı arkadaşlar. matematikten bu arada 5 sorunun 4ü doğru

Adsız dedi ki...

bence eğitim bilimlerinden cevabı sabit hata olarak acıklanan sorunun doğru cevabı sistamatik hata olmalı,ayrıca yine cevabı var oluşcu olarak acıklanan sorunun cevabıda idalist olmalı diye düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba ben bu yıl fırat fenbilgisi öğret. Mezun oldum valla sizi bilme ama benim netlerim şöyle gk-gy 89 eğitim 91 metin var sizce ben atama bilirmiyim?