KPSS-2009/3 Memur Alımları - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

KPSS-2009/3 Memur Alımları

Selam arkadaşlar.
2008 kpss girmiş adaylar için yeni alımlar başlıyor...

Kamuya 10 bin 244 tane personel alımı yapılacaktır. Bu alımlara başvurabilmek için 2008 kpss e girmiş ve ortaöğretim mezunlarının KPSSP94,ön lisans mezunlarının KPSSP93 ve lisans mezunlarının KPSSP3 puanını almış olmaları gerekmekte...

06-15 Temmuz 2009 tarihleri arasında ÖSYM sitesinde başvurular alınacaktır ve KPSS-2009/3 tercih klavuzunu dikkatlice okumanız gerekmektedir.
Klavuzlar şu anda yayınlanmadı.

Klavuzları ve ek bilgileri sitemizden takip edebilirsiniz..

8 yorum:

Koray İkiz dedi ki...

merhaba ben 2008 de kpss e girmiştim tercih yaptıydım ama bir sonuç çıkmadı o sırada meslek yuksek okulunda okumaktaydım ve okulum bu sene bitti ama sınava orta ogretım olarak gırmek zorunda kalmıstım mezun olmadıgımdan sımdı on lısans olarak basvuru yapabılıyormuyum?

Adsız dedi ki...

ya alınacaklar 4/blimi yoksa 657 li mi olacak

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben 2010 kpss sınavı öne alındı dıye bı haber duymuştum burda tercıhlerden bahsedılıyo sınav yokmu anlamadım..

Adsız dedi ki...

arkadaslar bende hicbisey anlamadim bu siteden.basvurular 20 temmuza kadar mi.yada sinav yok mu.birileri bisey soylesin..

Adsız dedi ki...

ya kimse birşey yazmıyor ne olur bişey bilen yazsın ikinci tercih yapılacak mı? yapilacaksa ne zamana kadar? bilen yazsın lütfen

Adsız dedi ki...

geri filan alıncaktı olmadı o iş...yine 2010 yaza yapılcaktır..
o değilde tercihleri yaptık bitti sonuçlar ne zamana açıklanır acaba? sayfa sahibi bilgin varsa cvp verrmisin

Adsız dedi ki...

ewet bende asdız arkdasa katılıoyrum 2010 kpss 2009 a alınmadımı cvp ???

Unknown dedi ki...

ben lise mezunuyum ama dıplomamı daha almadım bu sene sonunda yapılacak kpss sınavına gırme hakkım var mı ? 1 de bana kpss hakkında bılgı verebılırmısınız? kaç puan almam lazım gırebılmek ıcın ? kanka1717@hotmail.com ozeldende atabılırsınız sımdıden tesekkur ederım