2009 Lise mezunları için kpss - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2009 Lise mezunları için kpss

Her 2 yılda 1 yapılan ortaöğretim ve önlisans mezunları için yapılan kpss için süpriz haber...

Bakan Hayati Yazıcı tarafından yapılan açıklamaya göre , 2008 kpss ile bazı memurluk kadrolarına yerleşebilecek puanı alabilen yeteri kadar aday olmadığı için , 2010 yılında yapılacak olan kpss 1 yıl önceye alınacak ce 2009 yılında yapılacaktır.(lise mezunları ve ön lisanslar için)

Şu an için tek resmi açıklamada yeteri kadar bilgi bulunmadığı için önlisans ve ortaöğretimler için yapılacak kpssnin tarihi ve koşulları belli değil.
Tahminimize göre temmuz sonları ile ağustos başlarında başvurular açılacak ve eylül-ekim gibi kpss yapılacaktır.

24 yorum:

Adsız dedi ki...

haziran ayı icerisinde ünüversitelere veya ÖSYM MERKEZLERİNE basvursak kpps fromları alabilirmiyiz temmuz agustos aylarını mı beklemek mi gerek yardımcı olursanız coooooooook sevinirim ben önli
nans ögrenciyim

Adsız dedi ki...

o nasil olacak formlar gelmeden alamssın

Adsız dedi ki...

cemal sağlam forumlar nezaman alınacak

Adsız dedi ki...

inşallah kpss b grubu içinde bu geçerli değildir.bir bilgisi bı olan var mı?

Adsız dedi ki...

özellikle b gurubu icin zaten

şeyma dedi ki...

arkadaşlar neten takip edin mutlaka açıklama yapılacaktır.. sakin olunn..

Adsız dedi ki...

devlet diyor ki 100 bin memur alınacak ama istediğimiz puanda olan az kişi var diyor..e o zmn puanları indirin ...ama YOOOOOKK.niye?
çünkü devlet bu kpss ye vuracak kişilerin parasına göz dikti...şimdi 100bin kişi alacaz da dedi buna en az 1 milyon kişi başvuracaktır...onların paralarında devletin gözü..yoksa isteseler bi kaç puan daha düşürürlerdi...

Adsız dedi ki...

2009 eylül ayında sınav olamaz kmsenin br hazrlğı yok bu işlr bu kadar kolay olamaz ya herkes sınav 2010da dye hazrlanmadı 3 ayda nasıl hazrlancaz atanacagmızın kesnlğini kim veriyor ya lütfen tarihi öne almayın

Adsız dedi ki...

bence bu sınav ekim ortasi mutlaka yapilmali.temmuz içinde basvuru tarihi belli olursa 3 aylik bir hazirlanma suresi oluyor ki bu ciddi planlı hazırlanan bir aday için fazlasıyla yeterlidir.zaten kpss sınavının 2 yılda bir yapılması yeni mezunların kafadan bir yılının boşa gitmesi demek oluyordu.bu sekilde bunun da önüne gecilmiş olacak.dört gözle bekliyoruz bu sınavı özellikle meslek yüksek okulu mezunları için çok önemli bu durum.

Adsız dedi ki...

bırakın ya zaten kpss denilen sınav torpil sınavı yine baazı kişiler siyasi rantını sağlayacak işte

Adsız dedi ki...

umarım eylül ayında sınav olur diye düşünüyorum sonuçta bizim bir şey yapmamız gerekiyor ha şimdi ha sonra sonuç itibarıyla bu can bu bedenden çıkacak deyimiyle yaklaşıyorum....

Adsız dedi ki...

Eylül ayında sınav olur insallah bızım dayımızda yok torpılı olan yerlesıyor zaten bunlar sıyası rant arkadaslarr....

Adsız dedi ki...

merhaba ben önlisans mezunuyum b grubu oluyorum yani dimi? bu erkene alınan sınawa giricem?
bide 6-15 temmuz tarihleri arasında başvurular yapılacaktır dio o hangisinin?
beni aydınlatırsanız sewinirim :s

Adsız dedi ki...

ben lise mezunuyum bu yıl mezun oldum...bu sene kpss var diye duydum lise mezunlarına ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum...şimdişde burdaki yazıyı gördüm...gerçekten bilen birisi lütfen cvp yazsınn....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ya birisi şu kpss hakkında açık bir yazı yazsın ya ben bu yıl mezun oldum 2009 da mezun olanlar girebiliyormu nasıl olacak yani bi yardımcı olabilirse bilgili arkadaşlarımız çok iyi olacak ya başvuru form fln şimdiden çok teşekkür ediyorum yardım etmeye çalışan arkadaşlara

Adsız dedi ki...

kpss sınavından 94 puan alan arkadaş hala yerleşemedi demekki sınavlarda bahane illaki torpil bence bu sınavlar kalkmalı

Adsız dedi ki...

yani şimdi iki yılda bir olan lise mezunlarına kpss 2009 da da mı olacak??ben bu yıl mezun oldum liseden girebilirim dimi, cevap yazarsanız sewinirim..

çağlar dedi ki...

slm ben lise mezunuyum arkadslar kpss başvuruları nezamn bilen biri varsa yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

ya ben bu sene mezun oldum ama diplomamızı eylülde vericekler mezun olarak gözüktüğüm için bende bu seneki sınava girebilirim dimi,gerçekten ii bilen birisi bizim sorularımıza yardımcı olabilirmi???

Adsız dedi ki...

liseyi bu yıl bitirdim bende sınava girebilecek miyim?????????????
CEVABİNIZI ACİLEN BEKLİYORUM

Adsız dedi ki...

liseyi bu yıl bitirdim bende sınava girebilecek miyim?????????????
CEVABİNIZI ACİLEN BEKLİYORUM

Adsız dedi ki...

ÖNCELİKLE HERKESİN RAMAZAN BAYRAMINI KUTLARIM Bİ RİCAM OLACAK; KPSS BAŞVURU TARİHİ NE YA BİLEN BİR ARKADAŞIM OLURSA LUTFEN BENİ HABERDAR ETSİN İLGİNİZE TEŞEKURLER

Adsız dedi ki...

slm ben sağlık meslek lisesi lise 3. sınıftayım eylül ayında yapılacak olan kpss sınavına girebilir miyim

Adsız dedi ki...

kardeş şu yazılırı güncelleyin ya...geçen yılın yazısı ta hiç olmadı beğenmedim biraz güncelleyin sayfayı da millet güncel olen haberleri takip etsin demi ama