2008 KPSS BAŞVURULARI-VE KPSS SONUÇLARI - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 KPSS BAŞVURULARI-VE KPSS SONUÇLARI

2008 kpss başvurularının başlamasına az zaman kaldı.
şimdi çoğu arkadaş kpss nin ne olduğu hakkında fazlaca bir fikri olmamakla birlikte bu konua altında fikirlerimizi paylaşabiliriz...
öncelikle kpss hem üniversite mezunlarına ve lise mezunlarına olmaz üzere 2 kademeli yapılmakta...
bunlar sonucunda devlet memurluklarına kadrolu personel alımları yapılmakta.
ilk tercih yapıldığı zaman boş kontenjanlara yerleşenler, daha sonraları açılan kademelere mülakat için ön mülakat olmaktadır...yani sonuçlar biryerlerde işinize yarayacaktır

YORUM CEVAP BÖLÜMÜ
2008 kpss başvuru tarihi ne zaman?
---2006 kpss/1 başvuruları mart da başvurulmuştur.2008 kpss sınavı başvuru tarihi de o zamanlarda olacaktır

DİĞER SORULARINIZI BİZE YAZINIZ

57 yorum:

Adsız dedi ki...

2008 kpss sınavı basvuruları ne zaman baslıyor ve yapılacak.hıç cvp alamadım bır cogu kişide cvp alamadı 2 yıllık unı.mezunu olarak hangı grup olacak anlamadım ılk defa gıreegım kpss sınavına onun için bı bılgım yok yardımlarınız için cok tesekkur ederım

Adsız dedi ki...

Sınav Başvuruları Ne Zaman oLacak Bir bilgi Verseniz ?

Adsız dedi ki...

2008 kpss ne zaman yapılacak bilgi verebilirmisiniz ilk sdefa gireceğim onun için bir bilgim yok lütfen yardımcı olun

Adsız dedi ki...

2008 kpss sınavı ne zaman olacak liseden bu yıl mezun oldum ve 18 yaşıma yeni girdimm acaba başvuru yapmaya hakkım varmıı biçok arkadaşş sorularına cvp alamamış cvp vrirsenis sevinirim şimdiden teşekkürler.

Adsız dedi ki...

evet isimsiz girebilirsin bence büyük ihtimalle, fakat yöneticilere benim bi sorum var. Bu kpss/1 /7 cart curt nedir bu slashlar_? Neyi anlatıyor. Galiba myo mezunları yada lisans mezunları kayıt sınav tarihleri farklı oluyormuş.ç Ben myo mezunuyum. Hangisine gireceğim. Bu yıl yapılacak olan kpss de bizim için mi bu konuyu açıklarsanız sewinirim. Selamlarımla..

Adsız dedi ki...

2008 KPSS YE ÖNLİSAS MEZUNU OLACAK KİŞİLER KATILABİLİRLER Mİ

Adsız dedi ki...

2008 KPSS de alan bilgisi soruları gelecek mi?...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben çok arastırdım bende 18 yaşındayım isimsiz bu yl mezun oldum.KPSS.ye girme hakkımız varmış.Hadi gözümüz aydın.Ama benim bir sorum olacak sizlere benm üniv.mezunu bir arkadas var o KPSS.ye girebilir mi ??

Adsız dedi ki...

İki yıllık halkla ilişkiler mezunuyum.Bu sene bitirdim.
2006 KPSS'ye orta öğretim düzeyinden girmiştim.Orta öğretim düzeyiyle ön lisans düzeyi aynı yani soru sorma tarzı aynı diyorlar doğru mu?kimisi de ön lisans soru tarzı farklı diyorlar.
kitap almayı düşünüyorum ne almamı önerirsiniz?KPSS kitaplarında tüm adaylar için yazıyor orta öğretim ön lisans diye ayrılmıyor her halde!arkadaşımda o farklı ön lisans farklıdır diyor.en kısa zamanda bilgilendirmenizi istiyorum.Başvuru tarihi kesin ne zaman açıklanır.

Adsız dedi ki...

2 Yıllık üniversite mezunuyum.İlk defa KPPS'ye katılacağım.Ne zaman ve nereye başvurmalıyım.Hangi grupta gireceğim,ve sınav ne zaman olucak bu konularında bir bilgim yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler

Adsız dedi ki...

hocam sayın hocam biz 3 kişi 1 üniversitedide 2 yillik yüksek okul okuyoruz.bu sene 1. sinifiz kpss ye girmek istiyoruz ama bizde bu sınava girebilirmiz 2 asamali olan bu sinavin hangisine gircez.ilk sinavami yoksa ortaögretimlere olan sınavami tsk.

Adsız dedi ki...

benmyo mezunuyum ve ılk defa gırecem kpssye acaba yararlanabılırmıyım bu sene ne olur bırı acıklasın.ayrıca ben cocuk gelısımı mezunuyum hangı kıtaba calısırım bılmıyorum ne olur bısı yazınn

Adsız dedi ki...

merhabalar,
ben 2001 marmara üniversitesi satış yönetimi(2 yıllık) ve 2003 anadolu üniversitesi işletme fakültesi işletme bölümü mezunuyum (3. ve 4.sınıf)
kpssye girebilirmiyim?girebiliyorsam a yada b grubundan hangi bölümü secmeliyim?bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim.

Adsız dedi ki...

MRB KPSS BAŞVURU FORMLARINI NEZAMAN ALABİRİM VE SINAV TARİHİ İLE İLGİLİ BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM.ÇALIŞAN BİR BAYAN OLDUĞUM İÇİN TAKİP ETME İMKANIM OLMUYOR. YARDIMLARINIZI RİCA EDİYORUM SAYGILAR

Adsız dedi ki...

KPSS TERCİH SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK VE 2008 KPSS BAŞVURULARI NE ZAMAN BAŞLAYACAK

Adsız dedi ki...

KPSS TERCİH SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK 2008 KPSS TBAŞVURULARI NEZAMAN OLACAK

Adsız dedi ki...

kpss sınavlarına lise önlisans ve lisans mezunları başvurabilir...şunu belirtmeliyimki lise mezunlarının işi önlisans ve lisans mezunlarına göre daha zor.örneğin lise mezunu 90 puan aldığı halde girememişken önlisans mezunu 77-80 aralığı ile bile girebiliyor bi yerlere..benim lise mezunlarına tavsiyem eğer bu alana yönelecekseniz en azından ön lisans mezunu olun!!!
zlatan cedo/thebosnjak

Adsız dedi ki...

önlisans mezunuyum,2008 kpss başvuru tarihini öğrenmek istiyorum.

Adsız dedi ki...

mrb ben 2008 temmuzda üni. mezun oluyorum lisanslılar için kpss başvuruları ne zaman yapılıyor

Adsız dedi ki...

ben lise mezunuyum kpss ye hazırlanıyorum ama ne zaman kpss ye başvurucam bilmiyorum:( nette tam bi bilgi alamadım açıkcası:S cevabınızı bekliyorum....
İYİ GÜNLER...

Adsız dedi ki...

ben açıköğretim 3.sınıf kamu bölümünde okumaktayım.Acaba okuldan 2yıl okuduğuma dahil bir kagıt olsam önlisans mezunu olarak kpssye girebilirmiyim beni aydınlatırsanız sevinrim şimdiden teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

skm bn bu yıl mezun oldum ve cocuk gel.mezunuyum ilk defa kpss grcem ve basfurunn ne zaman yapıldını bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırım

rüzgargözlü dedi ki...

slm arkadaslar ben rıfat.18 yasındayım ve lise muzunuyum dershaneye gidiyorum.ben diyorum ki nede bizim cok calısıp devletin basına gecip bu torpilleri kaldırmıyoruz.burda,orda devlete elestiri yaparak bir yere varılmaz.arkadaslar msmem decart112@hotmail.com.yazım hakkında yorum yapmak isteyenler beni eklesin konusalım....

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar ben rıfat.18 yasındayım ve lise muzunuyum dershaneye gidiyorum.ben diyorum ki nede bizim cok calısıp devletin basına gecip bu torpilleri kaldırmıyoruz.burda,orda devlete elestiri yaparak bir yere varılmaz.arkadaslar msmem decart112@hotmail.com.yazım hakkında yorum yapmak isteyenler beni eklesin konusalım....

Adsız dedi ki...

2008 kpss 2 bşvuruları n zaman ?

Adsız dedi ki...

merhabalar kpss başvuru tarihi nezaman başlıo ve son gün nezaman ACİL CVPP :=(

ercan dedi ki...

selam arkadaslar 2008 kpss başvuruları ösym nin sınav takvimi sayfasına girin orada bildirilmiş galiba yanlış görmediysem tabii basvurular 26.05.2008 de baslıyor 27.06.2008 de sona eriyor yanlış bilgi verdiysem hakkınızı helal edin ALLAH a emanet olun ALLAH yardımcımız olsun......!AMİN

Adsız dedi ki...

öss ye giren adaylar kpss ye bireysel başvuruda bulunabilirmi lütfen cevap...

Adsız dedi ki...

sekonder kpss sınav başvuraları ne zaman açıklanacak bekliyoruz ama herhangi bir açıklama göremedim ntte.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ösym nin sınav takvimine bakın önlisans ve orta ögretimler için 2008 kpss başvuru zamanı 26 mayısta başlıyor 27 haziranda sona eriyor sınav da 21 eylülde
tolua@mynet.com

Adsız dedi ki...

ben sadece kpss 2 ytani ortaöğretim ve önlisans mezunlarının başvurma tarihleri ne zaman onu öğrenmek istiyorum yardımınız için teşekkürler

Unknown dedi ki...

ben 2007 de liseden yeni mezun oldum ve bu sene kpss sınavına başvuruda bulunmak istiyorum ama nerden hangi tarihler arasında başvuru yapabileceğim hakkında bilgi verirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

ya bu kpss lise mezunu ve ilk katılcak olanlar için başvuru tarihi ve sınav günü ne zaman.açıkca yazarsanız sevinirim..

Adsız dedi ki...

meraba kpss sınavlarını hangi tarihler arasında ve nereden başvuru yapabileceğimizi bildirirseniz sevinirim anladığım kadarıyla herkes bu sorunun cevabını bekliyo lütfen bildirin lise mezunları ayrı bi açıklama yaparsanız seviniriz. yonca

Adsız dedi ki...

lise mezunuyum kpss sınavına ne zaman müracaat edeceğim bilemiyorum internette tam bilgi verilmiyor. teşekürler...

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR 2008 ÖNLİSANS VE LİSE MEZUNLARI İÇİN BAŞVURU TARİHİ BELLİ OLDU.26 MAYIS-27 HAZİRAN ARASI.HABERİNİZ OLSUN.HA BU ARADA DAYI BULMAYI DA UNUTMAYIN :)
HERKESE BOL ŞANSLAR...

Adsız dedi ki...

T.C.
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU
Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı

BASIN DUYURUSU
(12.5.2008)

03.05.2002 tarih ve 24744 sayılı Resmi Gazetede yayımlanmış olan “Kamu Görevlerine ilk Defa Atanacaklar için Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik” hükümleri uyarınca ortaöğretim ve önlisans mezunları ile bu öğrenim düzeylerinden mezun olabilecekler için 2008-KPSS ORTAÖĞRETİM / ÖNLİSANS 21 Eylül 2008 tarihinde yapılacaktır.

Adaylar, 2008-KPSS ORTAÖĞRETİM / ÖNLİSANS Kılavuzu ile Aday Bilgi Formunu 2,00 YTL karşılığında 26 Mayıs – 27 Haziran 2008 tarihleri arasında Başvuru Merkezlerinden alacaklardır. Başvuru Merkezleri başvuru tarihinden önce ve başvuru süresi boyunca ÖSYM’nin www.osym.gov.tr internet adresinden duyurulacaktır. Adayların bu kılavuzu dikkatle incelemeleri ve başvuru işlemlerini burada yer alan kurallara göre yapmaları gerekmektedir. Bu kılavuzda ayrıca, Türkiye İş Kurumunun (İŞKUR) KPSS sonuçlarının normal, özürlü, eski hükümlü işçi alımında da kullanacağına ilişkin bir duyurusu bulunmaktadır.

KPSS adaylarına duyurulur.
Prof. Dr. Ünal YARIMAĞAN
ÖSYM Başkanı

Adsız dedi ki...

slm 2 yıllık üniversite okuyorum kpssye basvurcam ama hıc bısekılde sıtenızde basvuru tarıhlerıne dair bişe bulamadım ve lütfen sorumu yanıtlayın...cok sevınırım..he bide hangi bölümden gircem...

Adsız dedi ki...

ben turizm mes.lisesinden mezunum geçiş yaptım şuanda meslek yuksek okulunda okuyorum 2 yıllık kpss ye giripde kazanmam dahılınde ne gbi yerlerı tercıh etmem gerekır buyuk ihtimal turizm müd.dışında sizce???

Adsız dedi ki...

abi ben lise mezunuyum hiç bir fikrim yok kpss hakında başvuru tarihi ne zaman sınav ne zaman olur nasıl olur lütfen bir sayfada belirt

Adsız dedi ki...

kpss sınavı için 18 yasında olmamız gerekiyo ya sınava başvurduğumuz tarihtemi yoksa sınav günümü 18 yasına girmemiz gerekiyo lütfen sorumu hızlı cevaplarmısınız

Adsız dedi ki...

arkadaşlar başvuru yaptıktan sonra başvuru formu kaybedersek acaba sınava girebilir miyiz?tşk ederim...

Adsız dedi ki...

2006 da sınava girdim internetten nasıl tercih yapacagım

hemsibel dedi ki...

kpss sınav sonuçları yönelik bilgilerin internet üzerinden yayınlanma tarihi nezaman verilecek.Sınav soruları ve cevapları içinde bir tarih belirlediniz mi ?( 2008 haziran sınavı için bunları geçerlidir.)sibel.....

Adsız dedi ki...

slm ben kpss ye başvurdum ama şimdi sınava giriş yerimi değiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim

yelda dedi ki...

ben 2008 kpss ye başvurdum ama sınav giriş yerimi değiştirmek istiyorum nasıl değiştirebilirim

Adsız dedi ki...

iki konuya değinmek istiyorum
*****************************
1.Soru
2006 KPSS' 2
BURSA dan
katılan biriyim
şahsen karışık bir durum aldı bu sınavlar benim için

Koşuşturma bir yana
Ücret değişikliği de var biraz fazla olmuyor mu 35 lira
devamlı geliri bulunmayanlar için

3.2006 kpss2 Puan ve soru konusu
da biraz elelacele olmuştu o zaman
vatandaşın güvenini kaybetmekten başka birişe de yaramadı galiba




dogrusu tam bir başarısızlığa dönüştü

Adsız dedi ki...

Bu onaylama uygulaması
da özgür ifade hakkını zedeliyor kanısındayım
bunu tam
anlamış da değilim
Görüşümü dikkate aldığınız için teşekkür
eder
anlayış göstermenizi dilerim

saygılarımla
sade vatandaş

gamze dedi ki...

ya benn kpss sınav giriş yerimi memleketim yazmıştım ama üniversite yi başka biyerde okıcam.giriş yerimi ünvtemin olduğu yere aldırabilirmiyim.en kısa zaman dacevap bekliorum lüütfen.ve eğer oluors a nasıl olduğunu açıklarmısınız.acil cevap............::(

Adsız dedi ki...

2009 kpss başvuruları ne zaman yapılacak lütfen bilgilendirin beni şimdiden teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

bende bu sene kpss ye grdim ama bu sınav hakkında hiç bi bilgiye sahip değilim beni aydınlatırsanız sevinirim ve ayrıca ne gibi olanakları var????ilginiz için çok tşk ederim...

Adsız dedi ki...

mrb hocam ben bu sene ilk defa kpss ye girdim ama hiç bir fikrim yok beni aydınlatırsanız sevinirim.ayrıca ben 2007 mezunuyum ve istediğim mesleğe öss de adım atamadım lütfn bana yardımcı olun kpss ne gibi avantaj sağlayacak;????ilginiz için şimdiden çok tşk.

çiğdem dedi ki...

slm.yaa ben lise mezunuyum bır turlu kpss sonuclarını ögrenemedım..henuz acıklanamdımı acaba bılen bırı benı yonlendırırse sevınırım..tesekkur edrm sımdıden..

Adsız dedi ki...

hayırlı günler acaba 2008 kpss somuçları ne zaman açıklanacak

Adsız dedi ki...

mrb.ben daha önce kpss ye başvurmuştum.ancak sınava girememiştim.tekrar başvuru yapmak istiyorum.ne yapmam gerekiyor.ve liseler için kpss sınav başvuru tarihleri ne zaman yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

bır dahakı kpss basvuruları 2010 yılında olacak..ancak o zman basvurabılırsınız..

Adsız dedi ki...

duyduğuma göre 2010 da olacak olan kpss bu sene olucakmış bi bilginiz var mı