2007 kpss soruları - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2007 kpss soruları

2007 yılı kpss soruları çoğu yerde yayınlandı.ama bazı sitelerde yok 2008 kpss soruları başlığı altında saçma sapan şeyler yazmakta.siz siz olun zamanınızı harcamayın böyle şeyler için.çünkü 2008 soruları YOKTURRRRR..eğer öyle birşey olsaydı zaten kpss sınavı olmazdı.geçen yıllarda sorular bu gece sitemizden yayınlanacak diye şerefden yoksun insanlar olmuştur.hepsi yalan hepsi boş. ne 2008 kpss soruları,ne 2009 kpss soruları.hiçbiri gerçek değildir.
ha sizler için kpss 30 haziran 2007 kps soruları; açmak için adobe reader yüklü olması gerekmektedir.sizler resmi sitesinden idririp açınız...

Ön Kapak

Genel Yetenek Soruları

Genel Kültür Soruları

Arka Kapak

Genel Yetenek Cevap Anahtarı

Genel Kültür Cevap Anahtarı

Ön Kapak

Almanca Soruları

Fransızca Soruları

İngilizce Soruları

8 yorum:

Adsız dedi ki...

paylaşımın için teşekkürler kardeşim

Adsız dedi ki...

çok makbule geçti arkadaş.çok sağol:)bi ricam var ingilizce sorularının cevap anahtarını göremedim de varsa paylaşrsan sevinicem:)teşekkürlerr

Adsız dedi ki...

ingilizce cevap anahtarı.

ftp://dokuman.osym.gov.tr/2007KPSS1SORULAR/30HAZIRAN2007CS/Yabanci_Dil_Testi/2007kpsscs2ceanah.pdf

Adsız dedi ki...

çok teşekürller bnm küçük bir sorum olacak bn lise ögrencisiyim yani bu sene bitiyor hatta bitti diyelim suna kpss sonuçunca atanmak için 18 doldurmak gerekiyormu bunun hakkınad bilgisi olan arkaadşların cvp vermesini rica ediyorum

Adsız dedi ki...

yok bülent kardeşim yaş sorunu yok.benimde bir arkadaşım 1991 doğumlu olarak yazılmış nufus cüzdanına ama yinede başvuru yaptı.sorun olmuyor yani

Adsız dedi ki...

allah razı olsun ya cooq yardımcı oldun tşk ederım de ben ılk oqul mezunuyum ama ben devlet yetısdırme yurtların da kaldım bana bolle bı ımkan saqladıllar bunun kpss sın avı ılle ılgısı var mı yoqsa bu ayrı bı sınavm mı bu da onun la ay nı devlet kadrolu personellı bu sınav benı de kapsıyormu yok sa bu baska bı sınav mı benım aldıqım bılgıller bunu gosterıyor bıu de sızın yardımınızı ıstyorum

feyyaz dedi ki...

allah razı olsun ya coq tşk ederım ya coq yardımcı oldunuz :D

burcu dedi ki...

merhaba ben önlisans mezunuyum 2010 kpss sınavından en az nekadar puan almam gerekli veye bu puanlarla nerelerde görev yapabilirim. cevaplarsanız sevirinim. teşekkürler