20008 kpss başvuru tarihi - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

20008 kpss başvuru tarihi

2008 kpss başvuruları daha açılmadı.kpss başvuruları açıklanınca hemen sitemize koyacağız .geçmiş yıllardaki tarihleri karıştırarak 2006 kpss 1-2 Temmuz 2006 da yapıldığına göre bu kpss de 28-29 haziranda yapılabilir.başvurular ise 13 mart 2006 da yapıldığına göre emin olun 10 mart gibi başlacaktır...Bu üniversite mezunları için olan kpss

"Ortaöğretimveönlisans mznları ile bu yıl mezun olacaklar ise 17 Eylül 2006 "
2006 da 17 eylülde yapıldığına göre 2008 de 21 eylül 2008 de yapılması büyük ihtimaldir.
yorumlarızı yorum yaz butonu ile yapabilirsiniz

***
2008 kamu personeli seçme sınavı (2008 KPSS Önlisans-Ortaöğretim) 26.05.2008-27.06.2008 tarihleri arasında başvurular alınacaktır...
2008 kpss lisans düzeyi için başvurular ise 28.04.2008-09.05.2008 tarihleri arasında
kaynak:2008 kpss

70 yorum:

Adsız dedi ki...

MERHABA ARKADAŞLAR KPSS 2007/7. DÖNEM TERCİHLERİYLE İLGİLENEN ARKADAŞLARIN ÖZELLİKLE İNCELEMESİNİ RİCA EDERİM.

BU DÖNEM TERCİH KLAVUZU İNCELENECEK OLURSA GÖRÜLECEKTİRKİ SAYIN DEVLET BÜYÜKLERİMİZ BU DÖNEMDE DE ÜLKEMİZİN YÜKSEK SAYIDA İMAMA İHTİYACI OLDUĞU KANISINA VARMIŞLAR VE SADECE ORTA ÖĞRETİM DÜZEYİ İÇİN 1215 İMAM HATİBE KARŞILIK DİĞER TÜM KADROLARDA SADECE 220 KİŞİLİK KADRO AÇMAYA KARAR VERMİŞLER.HEPSİNE BURADAN SAYGILARIMIZI SUNARIZ.ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM Kİ BİR DÜZ LİSE MEZUNU ARKADAŞIMIZ SADECE 22 DEĞİŞİK KADROYA TERCİH YAPABİLİYOR VE BU KADROLARIN ALACAĞI MEMUR SAYISI 65 İ GEÇMİYOR. SİZLERE BU BOL SEÇİM ORTAMINDA BAŞARILAR DİLİYORUM. AYRICA SİZE TİYO VEREYİM EĞER PUANINIZ 90,348 İN ALTINDAYSA VE SAĞLAM Bİ DAYINIZ YOKSA VE DE DÜZ LİSE MEZUNU İSENİZ TERCİH İÇİN YORULMAYIN ÇÜNKÜ BİZ 4 ARKADAŞ HEPSİNİ YAZDIK VE EN KÜÇÜK PUANIMIZ 90,348 DİR.

Adsız dedi ki...

mrb ben bişey öğrenmek istiyorum önlisans mezunları için olan kpss eylülde deniyor peki onun başvuruları nezaman hangi tarihte acaba

Adsız dedi ki...

tercih sonuçları ne zaman acaba bilen varmı?

Adsız dedi ki...

ben varya bu hükümetin .........

Adsız dedi ki...

ben de düz liseyim. ama sewnin gibi düşünmüyorum. imam eksiği varki atanıyor. ben görüyorum ki çoğu cami imamsız. birde 90 ın altındakiler hiç uğraşmasın diyosun. siz 4 kişiymişsiniz. sadece 4 kişilik kadromu var... senin gibi bir yerlerde dayıları olanlar zaten haksızlığın önde gidenini yapıyor

Adsız dedi ki...

ben lise mezunuyum su anda dersaneye gıdıyorum yasım 18 gecıyo ve bızlerde kpss basvurabılırmıyız???cevaplar ıcın tesekkurler !!!!!!

naz dedi ki...

2008 kpss basvuru tarıhı nezaman

Adsız dedi ki...

hangi tercihlerde imam hatip alımı düşük olduki arkadaşlar ya.bunda daha düşük olsun.neden bu haksızlık aynı oranda verilsin kadrolar.

Adsız dedi ki...

benim durduğuma göre ortaöğretimlilere bu sene temmuz ayındaymış sınav

Adsız dedi ki...

her sene olduğu gibi bu sene de dayısı olanlar işe girecek torpil yok demelere inanmayın hemen yanımdaki komşumun oğlu 35 puanla işe girdi

Adsız dedi ki...

merhaba ben güler 2008 kpss tarihleri ne zaman belli olacak.

Adsız dedi ki...

GÜLER DEDİ Kİ....
MERHABA KPSSS 2008 BAŞVURU TARİHLERİ NE ZAMAN BELLİ OLCAK.

Adsız dedi ki...

merhaba ben 2 defa kpss sınavına girdim fakat sınava girmeden de devlet hastanesi ya da ptt gibi yerlere yerleştirilen kişiler olduğunu biliyoruz biz niye sınava girmek için kafa patlatıyoruz ya da o kadar para ödüyoruz bence boşuna uğraşıyoruz biz de millet gibi sağlam torpil bulup direk işimizi halledelim değil mi saygılar

Adsız dedi ki...

balık baştan kokar baştakiler ne yaparsa gerisi de onu yapıyor işte herkes keni adamını kayırıyor gidip bir sağlam dayı bulucam kendime (bayandan imam olur mu hemen gidip işe başlayayım)

Adsız dedi ki...

o hükümete laf atan arkadaş bize devleti bu hükümetten daha iyi yöneten bi tane daha hükümet gösterebilirma acaba. Emin olun arkadaşın kendi görüşleriyle hükümetin ki örtüşmüyodur.imam açığı var ki atama yapılıyor.Bunun altında neden ard niyet aranıyor anlamış değilim. ankarada dayısı olmayanlarda memur oluyor üstelik.

Adsız dedi ki...

s.a arkadaşlar ben imam-hatip mezunuyum 77 puanım var ama yine yerleştirilmedim neden biliyormusunuz? çünkü imam alması için yeterlilik belgesi istiyor yani sadece mezun olmakla iş bitmiyor o belgeyide alacanişte burda dengesizlik hem kpss yapıyor hemde ayrıca yeterlilik belgesi istiyor.

Adsız dedi ki...

evet arkadaşlar,ortada torpilin döndüğü kesin zaten.ama bence bunlara kafa yorcamıza onların torpille kazandıını biz anlımızın akıyla kazanalım baska ne yapabiliriz ki yıllardır torpil var diyoruz ama sonuç olarak değişen hiçbişey lyok o yüzden eğer biyerlere gelmek istiyorsak şuan tek yapacağımız şey sınava hazırlanmak ve sonucu beklemek.şöyle bi durum da var ben 2006da 81puan almıştımama demek ki işe yaramıyomuş ki şuan burdayım en az95almamız gerekiyo ki bi yere girebilelim herkese şimdiden başarılar diliyorum.........

Adsız dedi ki...

2 yıllık üni mezunuyum kpssye girersem neler katar bana ne sansım olur

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu ülkede neden bukadar çok haksızlık dönüyor? neden sadece arkası olanlar rahatça işe giriyor? onaltı sene bileğinin hakkıyla okuyup dirsek çürütenlere büyük haksızlık değilmi?
fikirlerimiz özden yanlış.

Adsız dedi ki...

turkıyeyı terkedecegım zaten bu haksızlık ve esıtsızlık olan bı ulkede bn ılerde cocuklarımıda yetıstırmek ıstemıorum

Adsız dedi ki...

bu sene lise mezunlarına kpss yok.
ösym 2008 sınav takvimi...

Adsız dedi ki...

lise mezunları için kpss sınavı var mı 2008'de??teşekkürler

Adsız dedi ki...

her sene gibi bu senede torpili olan dayısı olan alınacak bizden para alacaklar o parayla istedikleri adamı alacaklar inanmıyorsanız uludere şırnağa gelin görürsünüz

Adsız dedi ki...

zten neyimiz doğru ki bu da doğru olsun.....!!!!!!!!!!!!!!!! ayrıca siz dört kişiyseniz biz hiç girmeyelim bari . siz de rahat rahat tercih yapın

Adsız dedi ki...

ben trabzondayım kps başvuru formu nerden alabilirim ve sınav tarihini tam olarak bilmek istiyorum tşkler

Adsız dedi ki...

kpss başvuruları ne zaman neden hiç bi yerde doğru düzgün bi bilgi yokkkkk

Adsız dedi ki...

ah dayı nerdesin sabrım kalmadı

Adsız dedi ki...

merhaba bende lise mezunuyum 2 yıllık üniversiteye devam ediorum kpss ye bizde girebilirmiyiz ve tarihler ne zaman acıklanıo

Adsız dedi ki...

yakinda türkiyede 1 kişiye bir imam düşerse hiç şaşırmayacağım . arkadaşın biri imam açığı var demiş .soruyorum nerde imam açığı var. 3 ailenin yaşadığı yere gidip selimiye büyüklüğünde cami yaparsanız tabi imam açığı olur.

Adsız dedi ki...

arkadaslar torpil oldugu doğrudur belediyelerde özellikle
bana vadedilen adamım gelirse seni alcaz seçimler yaklastı biz hala bas örtüleriyle uğrasa duralım bırakın sunları ülke elden gidiyor kapalı açık umrumda değil daha öncede bas örtüsü vardı neden sesimiz cıkmadı kpss para tuzağı devlete ödenek lazım bizler sınav sonucunu alıp kadro alcaz bırakın yerlesmeyi aç kalcaz emekli maasları arasında dengesizlikler var lütfen
uyanın asgari ücret alan biri olarak 100ytl yol parası ödüyorum,,,,,,

Adsız dedi ki...

isim siz
2008 kps ye lise mezunlarıbaşvurabiliyomu

Adsız dedi ki...

ya bende lise mezunuyum hicbir yerde dogru dürüst bilgi yok..ben kpssye basvurabiliorum dimi bu sene warmı warsa tarihi,basvurusu ne zaman???

sezen dedi ki...

mrb lise mezunlarının basvuru tarıhlerı ne zmn baslıyo lütfen cvp lütfennn

Adsız dedi ki...

arkadaşım bu sene lise mezunlarına kpss mevcuttur, kim dediyse yok bu sene diye yanlış biliyo tarihide belli 21 eylül de.

pınar dedi ki...

slm arkadaşlar.ben önlisans mezunuyum ve kpss başvuru tarihi hakkında bi bilgim yok.bana bu konuda yardım ederseniz sevinirim.sınav tarihi belli oldu ama başvuru nezaman yapılacak?Ha bu arada hükümete kızmak istediklerinizi yapmanıza yardım olmayacaktır.bunun için başka bir yöntem bulmanızı öneririm.mesela sizde bir dayı bulun kendinize.çünkü dayısı olmayan atanamayacak bu biline bi gerçek.atansanızda mulakatta yine eleniyorsunuz.bunuda bilmenizde yarar var.çünkü bu olay arkadaşımın başına geldi.bi bankaya atandı.3 kişi alınacaktı ve başvuranda 3 kişi idi.ama mulakatta elediler.yerine dayısı olanı aldılar.hükümeti savunan arkadaşımada bir çift lafım var.madem hükümeti savunuyorsun ve haklılar ozaman torpil olmadığını ispatlasınlar bize.puanımızla atamamız olsun.dayılarımızla dayılarla değil.

Adsız dedi ki...

bende anamı alıp gitmek istiyorum buradan ama dayısı olmayan vizeyi de zor alıyor hükümeti koruyan arkadaşlar eminim ki bir yerlerden bir şeyler koparmışlardır yoksa kör olmaları lazım...

Adsız dedi ki...

üniversite mezunları için olan kpss başvuruları başladımı?

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR LİSANS MEZUNLARI İÇİN BAŞVURULAR 28 NİSAN-9 MAYIS ARASI BAŞLIYOR.FORMU BAŞVURU MERKEZLERİNDEN ALACAKSINIZ HABERİNİZ OLSUN.ÖNLİSANS VE LİSE MEZUNLARI İÇİN DAHA AÇIKLAMA YAPILMAMIŞ.HERKESE BOL ŞANSLAR...

Adsız dedi ki...

BU NEDİR ARKADAŞLAR SINAVA GİRMEDEN DAYI MUHABBETLERİ... HAK EDEN MUTLAKA BİR YERLERE GİRECEKTİR.UMUTSUZLUK KAYBETMENİN YARISIDIR.HERKESE BAŞARILAR.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar şu önlisans mezunları için olan sınawın başvuru tarihleri ne zaman belli olucakmş sınaw tarihi belli oldu sanırm bi bilginz warmı cwp yazarsanz sewinirm

Adsız dedi ki...

Herkese merhaba ben üniversite mezunuyum fakat kpss ye lise mezunu olarak girmek istiyorum.Böyle birşey mümkünmüdür acaba???

Adsız dedi ki...

herkese selam benim rahatsızlık duydugum bir konu var sizlerle paylaşmak istedim.biz önlisans mezunları yaz tatilini neden sınav kaygısı ile geçiriyoruz anlamıyorum 2006 17 eylül de yapılan sınav işkence gibiydi herkes geziyor ben oturup ders çalışıyorum yaz tatiline gittik tatilde bile soru çözdüm 73 puan aldım tabi kadroyu az açtıkları için atanamadım. bu sene yine eylül deniyor neden tüm yapılan sınavlar gibi(oks,öss,kpss lisans,dgs v.b) bizim sınavımızda haziran temmuz aylarında yapılmıyor anlamıyorum umarım sesimizi duyarlar herkese başarılar

Adsız dedi ki...

lise mezunları için kpss sınavı ne zaman ve başvurular ne zaman başlıyyor bilen varmı???

Adsız dedi ki...

KPSS ÖNLİSANS-ORTAÖĞRETİM SINAV TARİHİ 21.09.2008 BAŞVURU TARİHİ 26.05.2008-27.06.2008

Adsız dedi ki...

Selam arkadaşlar,

Lise mezunları için KPSS başvuruları 2008 yılı için hangi tarihler arasında yapılacak. Bilgisi olna rakadaşların mail adresime yazmalarını rica ediyorum. Saygılar...

byphotomustafa@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben lise mezunuyum bizim için olan kpss nasıl bilen var mı sorular zor mu yani

cst dedi ki...

slm arkadaşlar ben çevre sağlık teknisyeniyim bence biz boşuna kpss sınavına gircez nasıl olsa bizim bölüümden nerdeyse hiç alım olmayacak ALLAH yardımcımız olsun
bizim bu şartlar altında atanmamız çççççooookkkkkkkk zor sesimizi duyurmak için bişey yapmamız lazım benceeeeeeee

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ÇOK ACİL BİŞEY SORMAK İSTİORM: 4 YILLIK LİSANS MEZUNLARI, MEZUN OLDUKLARI BÖLÜM HER NE OLURSA OLSUN İSTEDİĞİ OTURUMA KATILABİLİYOR MU?
ÖRNEĞİN BEN FELSEFE (FEN-EDEBİYAT)MEZUNUYUM, PAZAR SABAHKİ OTURUMA KATILABİLİYOR MUYUM VE O PUAN TÜRÜNDEKİ (ÖRNEĞİN P 63)PUANIM HESAPLANABİLİYOR MU?

Adsız dedi ki...

merhaba ben üniversitede okuyorum ama ön lisans mezunlarının girecegi sınava giricem eger kazanırsam okuluma devem edebilme durumu var mı? teşekürler.

Adsız dedi ki...

universitede okuyanlar önlisans meznlarının kpss sınavını kazaırsa okullu bırakmak zorundamı kalcak

Adsız dedi ki...

MERABALAR ARKADAŞLAR HER NE KADAR BU ÇARKIN TORPİLLE DÖNDÜĞÜNÜ BİLSEKTE MİLLET DAYILARININ ARKASINA SIĞINIP YERLEŞSEDE SİZLER UMUDUNUZU KESMEYİN HER ŞEYİN HAYIRLISI OLSUN KPSS'DE HERKESE BAŞARI VE ŞANS DİLİYORUM (KENDİMEDE)ŞANSIMIZ YAVER GİTSİNDE ŞU HAKKI OLMADAN YERLEŞEN İNSANLARA İNAT YERLEŞİRİZ

Mustafa dedi ki...

mrb arkadaşlar;ben de sizin gibi samanlıkta iğne arayanlardanım.Ama benim merak ettiğim bu ortaöğretim mezunları için sınavın eylül ayında olduğu söyleniyor peki bu sınavın başvuru tarihi ne zaman lütfen bilen cevaplasın bu sınavı kaçırmak istemiyorum şimdiden herkese tşk ederim başarılar...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar önlisans mezunları başvuru tarihi henüz açıklanmamış bu başvurular lisans mezunları için hepimizin allah yardımcısı olsun bu devletinde............. gerisini siz getirin ne uyku kaldı ne beyin psikolojim bozuldu kendileri terör olmuş içimize düşmüşler

Adsız dedi ki...

çok komik olabilir ama bi sorum var.ben istatistikçiyim.yani genel kültür hariç bide pazar öğleden sonraki sınava girecem...eee ben şimdi kaç nolu sınavlara girmiş oluyorym yani KPSS25 falan deniyor yaa??hangi nno ile nerelere beş vurabilirim......

Adsız dedi ki...

arkadaslar ön lisans ve ortaöğretim mezunları için mayaısın 26 sında basvurular baslıyor.sınav 21 eylul.

Adsız dedi ki...

selam:)bence herkes hakettigini alacak bu sinavdan o nedenle dayıymıs falan yalan...nasipte ne varsa o olacak herkesin hakkında hayırlısı olsun..herkese basarılar arkadaslar:)

Adsız dedi ki...

camileri imamları bırakın.ALLAH tan korkun önce.rızkı veren ALLAH dır.siz çalışın samimi olun camilerde imamsız kalmaz sizde işsiz kalmazsınız.kim ki kötülük ederse kötülüğünü bulacaktır.bırakın torpil yapanları siz hakkınızla kazanın.

Adsız dedi ki...

ben şanlıurfalıyım adım hakan poyraz kpssye hazırlanıyorum

Adsız dedi ki...

lise mezunlerı için başvuru 09 mayıs - 27 haziran 2008 arasıdır

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşlar;
4 yıl öncesinde sınava hazırlanacak olan genç ve yıllanmış beyinlere hitap şeklimiz "işsizler ordusu" niteliğini taşırken, şimdi ise evrim geçirerek "kalifiyeli işsizler ordusu" oldu. Sanırım, Norveç'in Türkiye'den neden 100 bin kalifiye insan istediğini çıkarmışsınızdır diye düşünüyorum. Anlaşılan bu ülkeyi geleceğe taşıyan ve yarınlara ışık tutacak olan yeni memur adaylarına, bir önlisans veya lisans fakültelerinden mezun arkadaşlara sayın hükümet yetkililerimizin ihtiyacı yok galiba. Çünkü bizler "Artık yeter!" diyoruz. Gözünüzü açın ve bu genç beyinlerin; bilime, eğitime, sanata, sanayileşmeye ve sosyal alana ışık tutabilecek bu yüreklerin haykırışını dikkate alın.İsyanımın sesini duyan var mı? Yaş 33 ve bu ülkede geleceğe dair hiçbir umudum yok. Suçlusu ben değilim, tek suçlu var: ?... Sanırım yetkililerin her biri, "Acaba ben miyim?" diye düşünmektedir. Sayın yetkililer, sanırım bu soruyu kendinize tekrar sormalısınız.

Adsız dedi ki...

mrb ben duz lıse mezunuyum bu sene son kez yapıldıgını ogrendım lıseler için bu dogrumu ayrıca hangi bolum sorularını yapıcaz bis bnm bu konuda hiç bilgim yok eylulde olduunu biliorum formuda aldım neye nasıl calışmam gerektıgı hakkında bilgisi olan paylasırsa sevinirim ayrıca nerelerde nasıl calısabilicz sayet kazanırsak????? saygılarımla sewilllllll

Adsız dedi ki...

bu boyle gelmıs bole gıder ama durdemelıyız bunaa koyun gıbı gudulmeyee son artık bu ulkenın genc beyınlere ıhtıyacı var

Adsız dedi ki...

mrb..ben 4yıllık bir lisans programına kayıtlıyım..okulum yarim dönem uzadı ve ben bu nedenle lisans mezunları için olan kpss'ye başwurmadım..ama ortaöğretimler için olan kpss'ye girmek istiyorum.Girmemi engelleyen bir sebep warmı bilmiyorum..yardımcı olursanız sewinnirim

Adsız dedi ki...

Mrb arkadaşlar ben lise mezunuyum kpss girmek istiyorum.kaç yılda bir yapılıyor nasıl oluyor bana bilgi verirseniz çok sevinirim.şimdiden tşk ederim.saygılar.

hulya__dogru@hotmail.com

Adsız dedi ki...

2007 yılında kpss sınavına girdim ama kazanamadım bu yıl tekrar girmek istiyorum ne yapmam lazım form almam gerekiyormu yardımcı olursanız sevinirim metin **

Adsız dedi ki...

BEN BİŞEY SORACAKTIM LİSE MEZUNLARI KAMU YÖNETİMİ SEÇEBİLİRLERMİ

Adsız dedi ki...

bence siz boş kadrolara imam alındıgı için degil saglam bir dayı bulmaya kafayı taktıgınız için yerleşememişsiniz .

emel dedi ki...

arkadaşlar başvurular ne zaman allah rızası için bilen varsa sevimli_cadi@windowslive.com adresine yazsın

Adsız dedi ki...

selm ben serkan önümüzdeki kpss sınav tarihini söylermisiniz acil lütfen cvp beklıyorum pkdmr_54@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar ben aysu mslklisesi mezunuyum basvuru ne zaman baslıyor bi bilginiz varmı varsa lutfen yazabilirmi?simdiden basarılar.