2008 kpss sonucu - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 kpss sonucu

2008 kpss sonucu ile ilgili gelen yorumlar doğrultusunda 1 açıklama yapmak farz oldu. Arkadaşlar 2008 kpss sonucu daha açıklanmadı.Şu anda ösym den bu doğrultuda 1 açıklama henüz yok. sitemizi takip ediniz.Biz tüm haber kaynaklarını-ösym i takip ederek , sonuçların açıklanma tarihine ilk ulaşan değerli okuyucularımız olacaktır.
ama şu var ki ; önümüzdeki 10 gün içerisinde açıklanması muhtemeldir

7 yorum:

Adsız dedi ki...

sizi pslk yalancılar ben veysi hani ayın 15 di nankörler elbet elime geçer siniz

Adsız dedi ki...

ne zaman açıklancak yaa
bıktım beklemekten bu kadarda sürermü yaa :@

Adsız dedi ki...

allah böyle yöneticeleri kimseye vermesin bıktık artık açıklayında bizide kendinizide kurtarın

Unknown dedi ki...

nezaman aciklanicagi hakkin da bi bilginizde mi yok onu bari söyleyin???

Adsız dedi ki...

evet ya heseyım bu sonuca baglı nasıl ıs bu anlamadım gıttı beeee

Adsız dedi ki...

artık yeter na zaman acıklanacaksa acıklansın ınternette bakmaktan yoruldum bu nedfır bızı oyalıyorlar belırlı tarıh versınler olsun bıtsın onlar ıcın hava hos bekleyen bızız

Adsız dedi ki...

allah aşkına daha basit bir site kurun labirent gibi mübarek.70 aldım lise mezunuyum şansım ne acaba