2008 KPSS SONUCLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 KPSS SONUCLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK

2008 kpss sonuçları ne zaman açıklanacağı konusunda bana ulaşan sorular doğrultusunda şunu söyleyebilirim ki ; sonuçlar çok kısa süre içerisinde açıklanacak. Ama 9 günlük bayram tatili olması nedeni ile ve 10 günde sonuçlar açıklanacak dersek ekim ortasında sonuçlar açıklanacağını düşünüyorum.
Ama şuda var ki ; bayram tatilinde mesai yaparsa ösym bilgi işlem , 10 gün içinde sonuçlara ulaşabiliriz.

27 yorum:

Adsız dedi ki...

2 milyon insanın sonuçlarının 10 günde duyurulması bence imkansız.
Mesai yapsalarda yapmasalarda bu sonuçlar bence en erken 22 Ekim-31 Ekim arasında açıklanır.

Adsız dedi ki...

iyi olur valla sonuçları dört gözle bekliyorum amaşu varki kazanan arkadaşların hala bir yere yerleşmemekten yakınıyorlar kısacası torpil dönüyo bu nasıl bir devlet ben bu devlet için bacağımdan oldum gazi oldum ama devlette bize ne yapıyor hiç bir şey

Adsız dedi ki...

açıklansın artık şu sonuçlar lütfen ya.
modern türkiye diyorsunuz hızlı erişim diyorsunuz, internet sistemi diyorsunuz hani nerde???
bu kadar yavaş işlemesine aklım ermiyor ya

Adsız dedi ki...

YA OF YA BEKLE BEKLE SIKILDIM NE AÇIKLANMAZ SORULARMIŞ YA... DAHA NET BİR GÜN YOK TAHMİNLE İŞ YAPILIYOR BU NEYAAAA....
...alaimisema...

çiğdem dedi ki...

slmm..ya lutfen bırısı bana kpss sonucları ne zaman acıklanacakk söyleyebılırmı??henuz acıklanamdımı acaba onun hakkındada bı bılgı edınemıorumm..
yardım edersenız sevınırım..

Adsız dedi ki...

İnşallah en kısa sürede açıklanır... İyi bir netice beklemiyorum ama sonucumu öğrenip ona göre iş aramaya devam edeceğim... Yada bir kurs programı düşüneceğim... Yani bir yol çizeceğim...

Adsız dedi ki...

ARTIK AÇIKLANSIN ŞU SONUÇ MERAK İÇERİSİNDEYİM ALLAHIN SİVASLISI

Adsız dedi ki...

Yarın açıklanıyor mu ? Öyle diyorlar internette.

Adsız dedi ki...

o zaman bugün yarın acıklanır herhalde

simge dedi ki...

günlerdir sonuç için bekliyorum nedir bu ya bir ay oldu neredeyse sınava gireli dalga mı geçiyorlar bu kadar insanla

Adsız dedi ki...

zamanı uzatmanın ne yararı olacak bilmiyorum sakız gibi uzadı artık sitresle hrgün bakmaktan usandım bu kadar yavaş işleyen bir sistem görmedim lütfeeeeen biraz çabuk

Adsız dedi ki...

açıklansa ne açıklanmasa ne Ankara'da dayımız yok ki memur olalım...

Adsız dedi ki...

evet ya bende 21 ekimde acıklanıyo diye duydum. ama aslı var mı bilmiyorum. insallah herkesin gönlüne göre gelir. acıklansa iyi olur çok merak ediyorum.........................

Adsız dedi ki...

Bugün 20 Ekim hala açıklanmadımı, Yoksa benmi bulamıyorum? Acaba yönlendirirmisiniz, Hangi adresden girebilirim?

Adsız dedi ki...

20 ekim 2008 hala açıklanmadı dalga geçiolar bizle siz naparsanız yapın nekadar gayret ederseniz edin biz bu arada torpşlleri bağlayalım arada boşluk kalırsada sizleri alırız diolar resmen bartından ali

adsız dedi ki...

bu sonucları ne zaman ögrenicez 10 gün içinde diosunuz ben sitenizi okudugumun üstünden 15 gün gecti hala bir sonuc yok en kısa sürede yardımcı olun bize ne zamana kadar bekliycez net bir acıklama günü yokmu????

Adsız dedi ki...

10 ekimde yarın açıklanır dediniz bu gün 21 hala açıklanmadı!
bence torpilli arkadaşların kağıtlarıayarlanıyor kadroları ayarlanıyor yerini alan almış kadrosunu alana almış a - b - c - d v.s tüm parti ler aynı kadrolaşma engellenemez bizim gibiler de anca hava alır hadi şimdi ne mutlu türküm diyene söyleyin :D:D:D

Adsız dedi ki...

ya artık acıklansın merakla beklıyoruz

Adsız dedi ki...

nalet olası kpss sonuçları açıklansın... ya da yetkili biri bu konuda bi açıklama yapsın,nasıl bir anlayış bu bilmiyorum... eleştirdiğim tek konu işlerin düzgün yapılmaması

Adsız dedi ki...

sınav olalı 40 gün oldu daha hala açıklanmadı.Ösym galiba insanları komaya spkmayı düşünüyor.Açıklayın artık şu sınavı.İyi veya kötü sınav sonucunu görelim.Çıkmaz ayın son çarşambasımı açıklayacaklar sınavı acaba :)

Adsız dedi ki...

bu ne yaa böyle iş oolmaz.. 1.5 ay oldu sınava gireli bence başka şeylerle uğraşmaktan bizi unuttular arkadaşlar...

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar kpss sonuçları gerçekten gecikti bu kadar sürmemesi lazım ama ne yapalım sistemin nasıl işlediğini bilmediğimiz için tahmin bile yapmanın doğru olmadığı kanaatindeyim çünkü tahmin yaparak hem kendimizi hemde diğer arkadaşlarımızı heyecanlandırıyoruz gün geldi mi açıklanmadı mı stres bir derece daha artıyor gerek yok hem şunu ifade etmeliyim ki kamuya bundan böyle sözleşmeli alımlarda olacak kpss ye girenlerin %65-70 i ya vekil veya sözleşmeli arkadaşlar sözleşmelilerin bir daha sözleşmeli olmak için müracat hakları bulunmamakta bu nedenle kadrolu atanamasakta sözleşmeli olma imkanımız var müsteri olun ALLAHA EMANET OLUN

Adsız dedi ki...

Ya arkadaşlar neden hala açıklanmadı bu sınav? Her sabah pc'nin basına koşup acaba açıklandı mı die oturmaktan sıkıldım... Bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun :(

Adsız dedi ki...

yanlış hatırlaamıyorsam 8 kasımda açıklanacak bir haberde duymuştum

Adsız dedi ki...

çocuklar sabun kullanmasın sakın .dalin kullansın alerji oluyorlar her tarafları şişiyor ben kendimden biliyorum benim çocuk çikolatadan alerji oluyor 21 yaşına geldi hala çikolata yiyemiyor hatta benim çok yakın arkadaşımın çocuğunun sabuna karşı alerjisi var.her sabunu lullandılar hacı şakir duru arap sabunu hepsi çocuğu şişirdi dalinde bi şey olmadı bi de benim kaynanam var her hstaneye geldiğinde hastane havasından şişiyor eczaneye falan o yüzden giremiyor alerjisi var ilaç kokusuna.benim diğer çocuğuda kpss alerjisi oldu şişti .şişen şişene .

Adsız dedi ki...

hep on gün sonra diosunz insan bi gün verir de her kez kendini ona göre adapte eder kardeşim çok ayıp yaa

Adsız dedi ki...

BENCEDE BEKLEMEYELİM ARKADAŞLAR HA TORPİLİNİZ VARSA BİLEMEM AKP DEN TORPİLİN OLAMAZSA SÖZLEŞMELİDE OLAMAZSIN YANİ BUKADAR GECİKTİRMELERİ ÇOK MANTIKSIZ