KPSS ile HEM OKU HEM MEMUR OL - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

KPSS ile HEM OKU HEM MEMUR OL

üniversitede okuyan arkadaşlar için yazılmış bu yazımızı okumanız yararınızadır...

Kamu personeli seçme sınavına lise eğitimi tamamlamış her birey girebilmektedir. kpss sonucunda adaylar yeterli puana ulaştıklarında devlet memuru olmaya hak kazanırlar. bu sınava liseyi bitiren herkesin girebileceğini belirtmiştik. Hatta üniversite okurken bu sınava giren adayların başarılı olduğunu kendi deneyimlerime dayanarak söylüyorum. İşini bilen üniversite öğrencileri bu sınava biraz çalışarak devletin çeşitli kurumlarında işe başlıyorlar. Örneğin aynı sınıfta okuduğum arkadaşlardan biri 94 puan alıp üniversitesinde hatta kendi okuduğu fakültede memur olarak görev yapıp derslerine de devam ediyor. Bir başka arkadaşımız 93 puanla emniyet müdürlüğünde memur olarak görev yapıyor.
Bu konuda önemli bir nokta da bu arkadaşlarımızın öğrenci olduklarından dolayı kurumlarınca fazla zorlanmaması. Yani vize zamanları final zamanları amirlerinden rahatça izin alıp derslerine girebiliyorlar. Yani eğitim haklarına hiç bir şekilde müdahale edilmiyor bu önemli bir noktadır.

54 yorum:

Adsız dedi ki...

selamlar=)ben iki yılllık okuyorum.seneye mezun olucam.fakay kpssye girmek istiyorum.oturum 2 oluyo sanrım.ama önlisans olarakmı giricem bitmese dahi?? teşekkürler

Adsız dedi ki...

bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkurler. ben de birkaç arkadaşımdan duymuştum fakat pek inandırıcı gelmemişti. şimdi daha iyi çalışmayı düşünüyorum. benim bölümümün atanamama gibi bir sorunu var en azından okulumu bitirdiğimde elimde bir mesleğim olacak. teşekkurler.

Adsız dedi ki...

Ben üniversite öğrencisi olanların böyle bir avantajı olduğunu biliyorum bende üniversitede okuyorum ama duyduğuma göre memurluktan çıkıp mesela ben fen bilgisi öğretmenliği okuyorum fen bilgisi öğretmeni olamıyomuşum.Böyle bir şey var mı? onu merak ediyorum cevaplarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

BU BAŞVURU TARİHLERİNİ UZATMA GİBİ Bİ DURUM SÖZ KONUSU OLABİLİRMİ ACABA.2006DAKİ BAŞVURULAR UZATILMIŞTI SANIRIM.AMA BENİM BU SINAVDANDA UMUDUM YOK.NASIL OLSA YÜKSEK PUAN ALSAMDA YERLEŞEMİCEM.BİZİM ÜLKEMİZİN GERÇEĞİ BU.DAYISI OLAN İŞ OLSUN DİYE GİRİYO SINAVA.

eğitmen dedi ki...

başvuru tarihlerinde uzatmalar düşük bir ihtimal ile olabilir. her sınavda uzatmalar oluyor.ama belki sadece kısa bir süre için uzatabilirler.

Adsız dedi ki...

zuhal... ben dikey geçişle geldim.bu yıl intibak yılımdayım.uyum yılı gibi bişey...kpss ye ortaöğretim düzeyi için mi başvurabiliyorum yoksa önlisans mezunu olarak mı?bilgi verirseniz çok sevinirim.teşekkürler...

Adsız dedi ki...

slm ya bende en çok bunu merak ediyodum üniversite okurken nasıl olacak diye yardımınız için teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba ben 4 yıllık lisans öğrencisiyim henüz bitirmedim en az 3 yılım daha var eylüldeki sınava mı girmem gerekiyor yoksa başvuru süresi tamamlanmış olan mıydı benimki?

Adsız dedi ki...

bu sene öss den 2 yıllık üniversite okuyup hemde kpss den devlet işinde çalışmam mümkün mü

Adsız dedi ki...

Bende üniversitede okurken memurluğu kazandım ve okuluma da devam ediyorum rahatça...
Benim memur olabilmemde ki avantajım meslek lisesi mezunu olmamdı.Düz liseden mezunların memur olabilme şansları çok dşük bir ihtimal..

Adsız dedi ki...

bende hem okuyorum hemde kpss'ye girmeyi düşünüyorum.çalıştığım için zor olacak ama iradeli ve azimli insan herşeyin üstesinden gelir diye düşünüyorum..

Unknown dedi ki...

BEN LİSE 2 DE OKUYORUM SINAVA GİRME İMKANIM VARMI?

KS207 dedi ki...

şimdi kpss ye girip belli bir puan alımca 2sene o puanının tıttığu yerlere girebiliyormuyuz
bi de kpss den bi yeri tutturduk diyelim hem orda çalışıp hem de üniversite okuyabiliyor muyuz

Adsız dedi ki...

Bende lisans öğrencisiyim , sınıfımdan bi arkadaşım en son yapılan kpss sınavına girmişti 91 almış sanırım ataması yeni geldi şuan Ankara da eğitimde , bi bankada göreve başlıcak .

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende düz lise menuzuyum biliyorum düz lise mezunlarının yerleşmesi biras daha zor ama bu şekilde yerleşemz ğibi yorumlar yazarak birbirmizin moralini bozmayalım herşeyin başında çalişma çok önemli azimli olmalıyız değil mi

Adsız dedi ki...

nasıl oluyo ya ben düz lise mezunuyum nasıl oluyoda meslek lisesi daha avantajlı oluyo?

makifli dedi ki...

benim bir arkadasım bahseetmişti unuverstede okurken bir sene mecburi hizmet varmış sonrada okul saatlerimize uygun ayarlanıyormus calışma saatlerimiz boyle birsey varmı? bide bir hocam ddediki unuversteyi okudun yere tayin yapmak zorundalar bana bunlar hakkında bilgi verirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

bn bu sene 1.nci sınıfı bitiriorum daha 3 sene var lisans"a mı yoksa ortaöğretim düzeyine mi basvurmam gerekio nasıl olacakk???

Adsız dedi ki...

mezun durumda olan arkadaşlar ve 3. sınıfta olanlar lisans düzeyinde sınava girip mezun olunca tercih yapabilirier.

Adsız dedi ki...

Bende hem Spor Akademisi okuyup hem kpss'de yerleşme hakkı elde edebilirsem çalışmayı yani ikisini birlikte icra etmeyi çok istiyorum, kısa vadede gerçekleştirmek istediğim en önemli hedefim bu. Sitenizde de bunu destekleyen bir yazı okumak beni mutlu etti.

İyi çalışmalar..

Adsız dedi ki...

ben açıköğretim kamu yönetimi 2.sınıf öğrencisiyim. bölümüm 4 yıllık ama ben bu yıl önlisans olarak gircektim ama tercih kitapçığında kamu yönetimi bölümü kod numarası yok. napıcam ortaöğretim mezunu olarak mı giricem şimdi.. kısa sürede cevap yazarsanız sevinirim

Unknown dedi ki...

merhabalar ,bende 4 yıllık lisans okuyorum ve 2 seneye kadar mezun olucam benim merak ettiğim bir soru şu; diyelim kpss ye girip kazandık hatta memur olarak da bir yere yerleştik daha sonra lisansımızı tamamladıgımızda kendi alanımız ile ilgili bir yere yerlesme imkanımız varmı yoksa sadece lisans diploması alıp derecemiz mi artıyor ? bu konu benim gibi bir cok arkadas icin cok onemlı bir soru diye düşünüyorum...
tesekkurler iyi calısmalar

Adsız dedi ki...

ben de boyle bişey duymustum nasıl olacak peki. ben daha atanmadım burası turkiye 85 puanla kalabiliyorsunuz. özkan

Adsız dedi ki...

>>army<< nikli arkadaşıızın sorunu tekrarlamak yerıne tam bir cvp almayı çok istiyoruz bilginize....

Adsız dedi ki...

YA TABİKİDE MESLEK LİSE MEZUNLARI DAHA ŞANSLI OLUYO :):)... ayrıca bi sürü boş yorumlar var burda yaaa akıllımısnz nesiniz ya lise 2 de okuyan bir insan hangi bilgisyle gircek güldürmeyn adamı yaaa saçma saçma seyler!!1

Adsız dedi ki...

açıklama için teşekkürler aynı şekilde düşünüyorom hatta şimdi daha ii çalışıcam:)

Adsız dedi ki...

ya tamam meslek lıselerı avantajlı olabılır ama onlarda duz lıselı arkadaslarımın sahıp oldugu matamatık bılgısıne sahıp degıller.buda bı nevı aynı hesap oluyo farkı burdan kapatabılıyolar.bende duzlıse mezunuyum bu yuzden hıc morelımı bozmuyorum.herkese basarılar....

birgül dedi ki...

ben anadolu ünv.(açıköğretim)3,sınıf iktisat öğrencisiyim.kpss ye önlisans mezunu olarak girebilirmiyim?Eğer girebiliyorsam bölüm koduna ne yazmalıyım nitekim tabloda iktisat yazmıyor.teşekkürler.

selçuk dedi ki...

ön lisansların başvuru tarihi nezaman son öğrenebilirmiyim

Adsız dedi ki...

Arkadaslar ben hem Ön-Lisans hem de Lisans mezunuyum. Size sormak istediğim soru şu;

# Ben hem Lisans hem de Önlisans KPSS'sine girebiliyormuyum ? yoksa artık sadece Lisansa mı girebiliyorum ?

# Su an itibarı ile zaten Lisans için basvurmus durumdayım acaba aynı zamanda Önlisans için de başvuru yapsam bir sorunla karşılaşabilirmiyim ?

Adsız dedi ki...

arkadşlr
ben 10/07/1990 doğumluyom
sınv eylülde yni sınava kdr 18 im bitiyo sınv girebilirmiyim yoks bşvuru ypıldığı zmndmı doldurmuş olmak gerekiyo bnky paramıd yatırdım bşvurumuda cuma günü gidip yapıcam sınv girebilirmiyim lütfen doğrusunu bilen
arkdşlrım cvp bekliyorum acilen lütfeennn

Adsız dedi ki...

Bunu haksızlık olarak görüyorum. Bu arkadaşlar zaten okuyor özgüvenleri varsa okullarını bitirip hedeflerine zaten ulaşacaklar. Fakat ümitleri tükenmiş başka birilerinin yerine yerleşip olumsuz etki yapıyorlar.

Adsız dedi ki...

yerleşecegimiz yerlerde sadece il adı yazıyo tam olarak nere yerleşecegimizi (ilçe, merkez, köy) nasıl anlayacaz.. şimdiden cevabınız için tşk ederim

Adsız dedi ki...

Army adlı arkadaşın sorusuna cevap gelmemiş.Bende aynı durumdayım seneye hem önlisans hem de lisans mezunu olucam.Bu eylülde lise çıkışlı olarak kpss'ye girmeyi düünüyorum.Eğer atanırsam mezun olduğum lisans ya da önlisans programına uygun bir yere atanabilir miyim?Atananırsam bu kısa süre de mi olur?Örneğin herhagi bir memurun lisansı var ise 5 sene sonunda öğretmenlik kadroosuna geçiş yapabildiğine dair duyumlar aldım.Ne kadar doğrudur?Bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Adsız dedi ki...

ya ben üniv öğrencisiyim.eylüldekine kaydolcam ama lise diploması istendiği doğrumu...lütfenn cvp

Adsız dedi ki...

ben bu sene öss ye girdim. sınav pek iyi geçmedi seneye hem sınava hazırlancam hemde inş kazanır ve atanırsam çalışıcam

Adsız dedi ki...

mrb bende lisans öğrencisiyim ve bu yıl lise düzeyindeki sınava giriyorum eğer kpssyi kazanrsam gerçekten bir yıl hizmet mecburiyetm var mı?eğer yoksa hem okuyup hem çalışan arkadaşlar nasıl çalışıyor?çalışma saatleri okul saatlerine göre mi AYARLANIYOR? BİR DE BEN 3.sınıfa geçmiş bulunmaktayım kpss sonucum geldiğinde tercih yapmak zorunda mıyım ya da 4.sınıfa geçtiğimde tercih yapabilir miyim?beni aydınlatırsanz çok memnun olucam şmdiden çok tşkler

jessamine dedi ki...

merhaba.ben de lisans öğrencisiyim ve 3.sınıfa geçmiş bulunmaktayım.bu yıl yapılacak olan lise düzeyindeki kpss sınavına başvurdum eğer kazanırsam ve yerleşirsem gerçekten bir yıl mecburi hizmet zorunluluğu var mı? ya da okuyan ve çalışan arkadaşlara soruyorum hep okuyup hem çalışıyorsunuz çalışma saatleriniz ders saatlerinize göre mi ayarlanıyor?bir de bu sene kazandım diyelim mutlaka tercih yapmak zorunda mıyım yoksa 4.sınıfa geçtiğimde tercih yapabilir miyim? beni aydınlatırsanız çok memnun olucam şmdiden çok tşkler arkadaşlar

jessamine dedi ki...

merhaba..ben de lisans öğrencisiyim ve bu yıl itibarıyle üçüncü sınıfa geçtim. lise düzeyindeki kpss ye ben de başvurdum ve eğer kazanıp da yerleştiğim bir yer olursa gerçekten bir sene mecburi hizmet var mı ya da hem okuyup hem çalışan arkadaşlara soruyorum çalışma saatleriniz ders saatlerinize göre mi ayarlanıyor ayrıca bu sene tercih yapmak zorunda mıyım 4.sınıfa geçeceğim sene tercih yapabilir miyim??beni aydınlatırsanız çok memnun olucam şimdiden çok tşkler arkadaşlar

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben kpss ye ilk defa girecem ve meslek lisesi mezunuyum kpss ile ilgili bilgi werebilirmisiniz şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

ben okul öncesi öğretmenliğinden mezunum ama kpss10 da gereken puanı yıllardır tutturamadım artık bıktım ben de meslek lisesi çıkışlıyım dğier kpss ye de girebilir miyim?haksızlık bu demiş ya arkadaşın biri peki düz lise mezunlarına 3 ayda meslek lisesi çocuk gelişimi bölümünün diplomalarını vermeleri haksızlık değil mi? 4 yıllık okul öncesi mezunları işsiz beklerken bu diploma verdkleri arkadaşları kadrosuz usta öğretici olarak atamaları haksızlık değil mi?bu devletin okulundn mezun olduktan sonra ben hala sizin zekanızdan şüphe ediyorum der gibi kpss ye tabi tutulmamız haksızlık değil mi?bizi bir umutla okutup bu günlere getiren ailelerimize haksızlık değil mi bütün bunlar?

Adsız dedi ki...

mrb arkadaslar üniversite 2.sınıftayım.bu sene kpss ye gircm.acaba dilbilgisi çıkıyor mu?bi yardım lütfen:)

Adsız dedi ki...

valla hiç sıkıntı çıkarmamak lazım sonuçta bir memur da okuyabiliyor. okuma hakkı kimsenin elinden alınamaz.. aynı şey bu. ha okurken memur olmuşsun ha memurken öğrenci.. iyi günler.

özlem dedi ki...

slm millet 2 sene önce lise sonda girmiştim çalışmadan 77 aldm genel kültürüm kötü bnm genel yetenekten geldi ne geldiyse şimdi ise tarih çalışıorm bu arada ünv de 2 snf snf ögrtm okuorm umarım gelir bi yerler zaten 2.ögretim okuorm ve de söylenen gibi kimsenin hakkını yedigimi düşünmüorm çalışan kazansın demi herkese başarılar

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben üniv.4 sınıf ögrencisiym.lisans mezunlarının girdgi kpssye ben giremiyomuşum.girsende boşuna girersin dediler cünkü tercih yapamazmışım.ayrıca aynı sene içinde hem lisansların hemde liselerin kpss sine girilmiyomuş sadece bi tanesine girebiliyomuşuz bana rektörlükteki memur öle söledi.tesekkrler.by

Adsız dedi ki...

meraba!bnde bu okurken calişma olayını merak ettim. bn birinci oğretim oğrencisiyi!eger kazanırsam calşma saatlerım nasıl okul saatlerıme gore ayarlancak?en kısa zamanda bılgılendırırsenz sevnrmmm.

Adsız dedi ki...

bu ösym nin yaptığı çok saçma üniversite okuyanların ne işi var lize düzeyindekilerin sınavında lise mezunlarının haklarını yiyorlar

Adsız dedi ki...

universiteliler neden hak yesin onlara torpil mi yapılıyo yine aynı sınava çalışılıyor sende çalış sende kazan...Hem adamın ihtiyacı var belki nerden bileceksin?

şans dedi ki...

mrb ben önlisans mezunuyum 2009 oss sınavına girdim ve çok iyi geçti hemşirelik gelir diye düşünüyorum ama temmuz ayında atamalar olacakmış eger atanırsam nasıl okuyacagımı merak ediyorum hem çalışıp hem de okumak istiyorum ama kafam karışık bana yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben dumlupınar üniversitesini kazandım ama daha öncede zabit katipliğini kazanmıştım ve şuan atamıyı bekliyorum ama ist içi olacaktır ikamete göre tayin yapacaklar ben tayini kütahyaya nasıl aldıracağım böle bi şansım varmı bilgisi olan lütfen yardım etsin GoKHaNReB@windowslive.com burdan ulaşın lütfen bana

tuqba dedi ki...

ben açık lise öğrencisiyim şuanda okulum bitmeden girme imkanım varmı sınava? duyduğuma göre halk eğitimden ayrı bi form alınıomuş?

Adsız dedi ki...

ben bu sene mezun oldum ve izmirde üniversite kazandımm. kpss ye hazırlanıyorum. kpss yi kazanırsam beni başka bi şehire atarlar mı? bi yadan okuyup bi yandan nasıl çalışabilirim? benim her hangi bi tecrübem de yok nerelerde nasıl bir görevde çalışabilirimm? çalışma saatleri ile ders saatşerimde çakışma olmaz?

Adsız dedi ki...

merhaba adım sabriye
ben bu sene anadolu lisesinden mezun oldum ve izmirde üniversite kazandımm. kpss ye hazırlanıyorum. kpss yi kazanırsam beni başka bi şehire atarlar mı? bi yadan okuyup bi yandan nasıl çalışabilirim? benim her hangi bi tecrübem de yok nerelerde nasıl bir görevde çalışabilirimm? çalışma saatleri ile ders saatşerimde çakışma olmaz?

Adsız dedi ki...

merhabalar ben de lisans okuyorum bu sene intibak yılım acaba önlisan olarak atanırsam okuduğum ile ne zaman atanırım ?