2008 KPSS BAŞVURU FORMU -LİSANS DÜZEYİ- - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 KPSS BAŞVURU FORMU -LİSANS DÜZEYİ-

2008 KPSS için bu yıl başvuru formları internetten erken yayınlandı.Öncelikle şunu söyleyeyim bu başvuru koşulları lisans adayları için.
Lisans adayları için başvuru tarihleri için son gün 9 mayısdır.
Önlisans ve Ortaöğretim mezunlar için ise başvurular 26.05.2008 -27.06.2008 tarihleri arasındadır. (buna açıköğretim ler dahil)

Bu yıl başvuru ücretleri : Sadece cumartesi oturumuna girecek olanlari çin 35 ytl. Dieğr her oturum için 10 ar ytl. yani tüm oturumlar 65 ytl tutmaktadır. paraları ziraat,garanti,vakıf,halk bankalarına yatırabilirsiniz..
Lisans klavuzu için TIKLAYINIZ.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar başvuruyu internetten yapacakmışız ama hangi siteden yapacağız ben bulamadım.eğer biliyorsanız yardımcı olurmusunuz?şimdiden teşekkür ederım.

Unknown dedi ki...

İyi günler arkadaşlar.Ben Seda..Ekonomi mezunuyum.tüm oturumlara girdiğimiz takdirde nerelere yerleştirilebiliyoruz.Eğer tüm oturumlara girmeyi tercih etmezsek nerelere yerleştirilme şansımız oluyo.Yani kısaca Hangi oturuma girersek nereleri tercih edebiiyoruz.Bunları nasıl öğrenebilirim.Sewgiler

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar benimde iki sorum olacak eğer yardımca olursanız sevinirim... 1.sorum seda arkadaşın sorusuyla aynı 2.sorumorta öğretim mezunlarıda mı istediği oturuma katılabilir. çünkü her lise de muhasebe vs. gibi dersler verilmemektedir...şimdiden tşk

Adsız dedi ki...

SINAV BOŞ BENCE TORPİL YOK ÇÜNKÜ..

nurten dedi ki...

ya arkadaşlar internetten nasıl başvuru yapacağız bilen varsa yazabilirmi sınav boş ama yinede şansınızı deneyeyeceğiz torbilsiz bir işe girmek çok zor böyle bir ülkede yaşıyoruz bunu bu hale getiren lere yazıklar olsun gençler özel sektördeki insafsızların elinde işsizliği fırsat biliyorlar ve yüklendikçe yükleniyorlar

Adsız dedi ki...

ben açıköğretim işletme 1. sınıftayım acaba kpss/2 ye girebilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

YA EVET NERDEN BAŞVURCAĞIZ.AYRICA HANGİ OTURUMDA NERELERE GİREBİLİYORUZ.ANLAMADIM BU İŞİ

Adsız dedi ki...

ben açıköğretim işletme 4.sınıf öğrencisiyim. 2 yıllık tan mı lise den mi girmem gerekir. lisans olarak ele alınırmı

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar 28 haziranda Lisans düzeyi sınva gireceğim.Nerde gireceğim belli oldu.Sorum gelen kimlik belgesinin altında Cumartesi sabah oturumunda yabanci dil testi alacak yazıyor bu nedir?
Yukarıda yabancı dil :İngilizce yazıyor....Cevap için by_waja@hotmail.com

Adsız dedi ki...

İSİMSİZ ARKADAŞIM SEN DAHA ÖNCE SINAVA GİRDİYSEN EĞER http://ais.osym.gov.tr den BAŞVURU YAPABİLİRSİN ARKADAŞIM OK HERKESE BAŞARILAR...

SANAL_BEBEK dedi ki...

ARKADAŞLAR EĞER DAHA ÖNCEDEN SINAVA GİRMİŞSENİZ İNTERNET ÜZERİNDEN BAŞVURU YAPABİLİYORSUNUZ...http://ais.osym.gov.tr DEN YAPABİLİYORSUNUZ ŞİMDİDEN BAŞARILAR DİLERİM

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ben yenı kpss sınavına gırecem nasıl oluyor otrumlarben bısey anlamadım nsıl olduğunu bırı açıklarsa sevınırım şimdiden tşk

Adsız dedi ki...

valla
sınava gircez ama
işten güçten fırsat bulamıyoz.napcaz bilmiyom.herşeyin hayırlısı olsun.kral güvenlik

Adsız dedi ki...

sonuçlar ne zaman açıklanacak bilen var mı acaba?

Adsız dedi ki...

YA VALLA DOĞRU SÖYLÜYOSUNUZ BENDE KAZANDIM AMA TORPİL YOK TÜRKİYE NEREYE GİDİYO ANLAMADIM NEYSE HERKESE BOL ŞANSLAR