2010 YILI MEMUR ALIMLARI - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2010 YILI MEMUR ALIMLARI

TBMM genel kurulu kararı ile 2010 yılında alınacak memur sayısı rakamları açıklandı.
Önceki yıllar boşalan kadroların yerine alınacak memur sayısı %25 iken hükümet kararı ile bu yıl %50 alınacaktır. Buna göre yaklaşık 50bin memur bu kadrolara 30 bin memur ise nakil yolu ile alınacaktır

Bu pek elle tutulur gözle görülür , pek kimsenin bir sonuç çıkarmayacağı yada eee alınacak ne zaman başvuru yapılacak gibi bilgiler içermeyen haberden sonra merak edilen diğer bir soru 2010 kpss başvuruları ne zaman başlayacak?
2010 kpss başvuruları henüz başlamadı. Önümüzdeki ay başvurularının başlayacağı kpss ile ilgili bilgileri " nasıl başvurabilirim" "başvuru tarihleri" gibi soruları yakında sizler ile paylaşacağız.
2008-kpss.blogspot.com olarak 3. yayın yılımızda bizleri takip etmeye devam ediniz

3 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb ben önlisans 2. sınıfta okuyorum.Önümüzdeki kpss sınavlarına kadar mezun olamazsam kpss'ye başvuramaz mıyım?
2010 kpss için önlisans mezunlarının başvuru tarihleri ne zaman acaba ve bireysel başvuruyu net üzerinden kendimiz gerçekleştirebilir miyiz??teşekkürler..

Adsız dedi ki...

26. Kamu Personel Seçme Sınavı (Ortaöğretim / Önlisans)
2010-KPSS Ortaöğretim / Önlisans 31.05.2010
02.07.2010 ÖSYM tarıhlerı arası onlısanas basvuruları

mezun 0lman gerekır yıneden kesın ogren allh yardımcın olsun

Adsız dedi ki...

ben saglık kuruları işletmenciligi birinci sınsf ögrencisiyim bu seneki kpss ye ön lisans olarak girebilirmiyim okulu bitirdiktensonra önlisans mezunu olarak tercih yapabilirmiyim