2009 kpss başvuruları - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2009 kpss başvuruları

2009 kpss için başvurular 27 nisan 2009 pazartesi günü başlayacaktır. ve 8 mayıs 2009 son gündür.
Başvuru ücretleri ilk oturum için 35 sonraki her oturum için 10 ar ytl ek ücret alınacaktır. 3 lirada başvuru hizmet bedelidir. A gurubu kadrolar ve öğretmen atamaları bu sınav ile yapılacaktır. Kadrolara başvuru klavuzundan bakabilirsiniz.
Kpss nin 2 yıl geçerlilik süresi vardır. İlk defa atanacak olanlar isterlerse puanlarını yükseltebilmek için kpss e tekrar girebilirler.
Bu sınava LİSE MEZUNLARI giremeyecektir. Sadece Lisans mezunları ve mezun olabilecek durumda olanlar katılabilecekler..
Ayrıntılar için ösym'nin resmi sitesini ziyaret ediniz. Başvuru klavuzunu okuyunuz.
Sorularını bu konu altından yorum yaparak sorabilirsiniz.

7 yorum:

zorlu dedi ki...

selam ben mustafa meslek lisesi mezunuyum 2004 yılı benim sınava girebilme gibi bir sansım varmı acaba yardımcı olurmusnuz şimdiden teşekkür ederim ...

mustafa dedi ki...

merhaba ben meslek lisesi mzunuyum acab benim bu sınava katılma sansım varmı teşekkür edrim

Adsız dedi ki...

Geçen sene Boğaziçi Matematik bölümünden mezun olmuştum. Öğretmen olmayı düşünüyorum ama formasyonum yok. Askerliğim de tecilli. Bu sınava girip yeterli puan alırsam ortaöğretimde matematik öğretmeni olarak atanabilir miyim?

batuhan

Adsız dedi ki...

LİSE MEZUNLARI BU SINAVA BAŞVURU YAPABİLİYORLAR MI? CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM.

Adsız dedi ki...

iyi günler ben 3. sınıf matematik öğretmenliği öğrencisiyim. bende kpss ye bu sene girmeyi düşünüyorum ama geçerliliği hakkında bilgim yok. bu konuda bana biraz bilgi verirmisiniz.....

recep dedi ki...

muhendislik fakultesinde okuyorum sadece elimde kpss girmiş bir belge olamsını ıstıyorum şimdi ben hangi sine gireceğim oturumlar falan dıyo hiç bilmiyorum yardımcı olabılırsenız çok sevinirim....

Adsız dedi ki...

bende 2009 meslek lisesi mezunuyum benım girme hakkım yokmu acabaa bilgi verirseniz sevinirim 2010daki memurluk sınavına girebilirmiyim acaba