2008 kpss tercihleri basliyor - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 kpss tercihleri basliyor

2008 kpss lisans,önlisans ve ortaöğretim için beklenen tercihler başlıyor,..
Bugün yapılan resmi açıklamaya göre ;

Ösym tarafından yapılan resmi açıklamaya göre , "24 Aralık 2008 – 5 Ocak 2009" tarihleri arasında sadece İNTERNETTEN yani osym.gov.tr adresinden yapılacaktır...posta ,faks ile yapılamayacaktır.
*****
Tercih yapabilecek kişiler
ortaöğretim için yani lise mezunları için KPSSP94
önlisans mezunları için KPSSP93
lisans mezunları KPSSP3
puanı almış olmak zorundalar.
****
Tercih klavuzları ise , 24 aralık ile 5 0cak tarihleri arasında yayınlanacaktır.
kaynak:2008-kpss.blogspot.com
sorunlarınızı yorum yazarak sorabilirsiniz

11 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi günler

kpss sınavına girmeyi düşünüyorum da bu sınavı kazanan kişiler tercih yapabiiyorlar mı yoksa puanlarına göre mi kurumlara yerleştiriliyorlar.
Bir de devlet kurumunda çalışırken açıköğretim programına katılıp üniversite diploması alınırsa mevkinin yükselmesi gibi bir durum olur mu? iyi çalışmalar

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar benim sormak istediim birşey var KPSSP93 ne demek ? ben bu yıl sınava ilk defa girdim de o yüzden ne olduunu bilmiyorum

Adsız dedi ki...

slm ben kpss dan 72.535 puan aldım lise mezunuyum gogu illerini yazsam hakkari şırnak tunceli vb yerleri yazsam memuriyet gelme şansı varmı acaba

Adsız dedi ki...

mali_210606@hotmail.com adresim kpss den 72... puan aldım hakri şırnak gibi illeri yazarsam memuriyet gelme şansı varmı acaba ??

Adsız dedi ki...

mhr ben 73 puan aldım ve sortaogretım sozel ogrencısıyım bana bıryarler gelebılırmı yada gelse nereler gelir

Adsız dedi ki...

bu sene kpssde ortaöğretimlerde baraj puanı kaç acaba bilen var mı

Adsız dedi ki...

kpss orta ögretim mezunları için sonmuydu değilse kaç senede olacak

Adsız dedi ki...

meslek lisesi mezunuyum 69 puan aldım tercih yapabiliyormuyum

ay'nil! dedi ki...

bnm puanım 71,823 (ortaöğretim)
tercih yapma hakkım yok mu :(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben 85 aldım iki yıllık mezunum umudum yok 70küsür alanlar fazla umutlanmasın

Adsız dedi ki...

att alımı olmucakmı bilginiz varmı arkadaşlar??