2008 Kpss Tercih Bilgileri - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 Kpss Tercih Bilgileri

2008 kpss tercih bilgileri ile ilgili sorular gelmekte. şimdi sizler için ayrıntılı olarak yazmak istiyorum.
Önlisans ve Ortaöğretim'in sonuçları açıklantı. B grubu kadrolar için kısa zaman içinde ÖSYM tercih klavuzu yayınlayacak.Bu klavuzda boş kadro sayısı,başvuru koşulları(askerlik,yaş,cinsiyet,adli sicili) ve başvurabilmek için gerekli yeterlilikler ile ilgili bilgiler yer alacaktır.
Sonra bu bilgiler doğrultusunda , internetten tercihler yapılacaktır.Kadrolu yada sözleşmeli pozisyonlara göre ve öğrenim durumuna göre müsait yerlerden tercih yapacaklardır.(eğer öslisans deyip mezun olamamışsa , ortaöğretimi tercih edemeyeceksiniz.)
ÖSYM tarafından atanan kişiler , ekstra sınav , mülakat olmaksızın direkt atamaları yapılacaktır.Ama bilgileri doğru ve evrakları zamanında götürmeleri şartı gerekli.
kaynak :2008-kpss.blogspot.com

6 yorum:

Adsız dedi ki...

s.a ya abicim ben ortaöğretımden gırdım sınava 83.553 aldım.şuan össye hazırlanıyom.ve bu kpss tercihlerini beklıyom acaba açıklandımı yoksa
açıklanmadımı bılmıyorum bılgı verırsenız sewınırım vede eer açiklanmışsa tercıhler için son gün nezaman?saolun..

Adsız dedi ki...

EZİYET ÜSTÜNE EZİYET!birsürü issizvar ama tercihleri gittikçe geciktiriyorlar.kimsenin buna hakkı yok ösym'yi kınıyorum.

GAMZE BALTAOĞLU dedi ki...

merhaba ben 2008 orta düzey kpss sınavına girdim düz lise mezunuyum ve 73 puan aldım açıköğretim okuyorum ve 4. yani son sınıftayım 2009 kpss lisans sınavına katılabilirmiyim bazı duyuntular aldım 3 sene beklemen lazım gibi böyle bişi varmı bu konuda beni aydınlatabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

televizyon haberlerinde tercihler için son tarih 3 aralık.Ancak ortada ne tercih formları var nede buna dair osymnin sayfasında herhangi bir duyurusu var...Bu nasıl bir durum işin içinden çıkamadık...

Adsız dedi ki...

tercih forumlarını bekliyoruz kimse bizi bilgilendirmiyo ne tv lerde ne internetlerde bişi bulamıyoruz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar meslek lisesi tekstil bölümü mezunuyum 71.439 puan aldım bu puanla sizce atanır mıyım yardımcı olun...