2008 kpss giriş kartları - 2010 KPSS BAŞVURULARI-KPSS SONUÇLARI-BAŞVURU TARİHİ-KPSS BAŞVURU FORMLARI

2008 kpss giriş kartları

2008 kpss giriş kartları adreslere yollanmaya başlamıştır. internetten sorgulama şu an için bulunmamaktadır.

Ösym den yapılan açıklamaya göre , kpss e girecek kişi sayısının çok fazla oluşu ve yer sorunu olması nedeni ile ; kpss 2 oturumda yapılacak. ortaöğretim ler pazar günü saat 09.30 da , önlisans lar ise pazar günü saat 14.30 da girecekler. yani 21 eylül pazar günü kpss lise mezunları sabah , ön lisanslar ise öğren girecekler

3 yorum:

Adsız dedi ki...

benim kpss için nerede gireceğim belli olmadı ve üniv.başvurduğum dada herhangi bir yanıt alamıyorum.

Adsız dedi ki...

YOLLANDI DİYOSUNUZ AMA ŞURDA SINAVA KAÇ GÜN KALDI BENİMLE BİRLİKTE BAŞVURAN ARKADAŞLARA GELELİ 1 AYA YAKLAŞMIŞ BANA HALA NE KAGIT VAR NEDE YIRTILAN PARCALARI BÖYLE ADALET BÖYLE HÜKÜMET OLMAZ OLSUN UYAN ARTIK EYYY TÜRKK MİLLETİ UYANNNNNN UYANMA VAKTİ GELMİŞTİR GİT SANDIGA BİTİR ŞU akp nin İŞİNİ TÜRKİYEDE RAHATLASIN BİZ GENÇLERDE

Adsız dedi ki...

sınava 4 gün va ama hala giriş kartım gelmedi.
bununla ilgili ne yapmalıyım ?